1. #1

    Vad ska jag göra med min Darkside?

    Tjenare!

    Jag har en jetforce darkside 09 som går kanon! Men jag skulle vilja göra nåt med den, typ styla eller liknade, är det nån som vet något schyst men kan göra med den ? Har 2.7k liggandes och bara samlar damm Vill inte måla om den eller trimma den, den ger redan 70km/h orginal

    Jag har en fråga till, vet ni om denna höjning satset passar till min, http://twostroke.se/product.asp?product=7427 , man kommer ju inte åt och kunna mäta på den jag har nu, så om ni vet skriv det!

  2. #2
    Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Örbyhus
    Inlägg
    1 047
    Du lär ju fixa en bild så vi får se vad som kan göras !

  3. #3
    Emil123s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Kjula flygraka
    Inlägg
    688
    Att det ska vara så svårt att svara seriöst på en ny medlem som postat fel, 7 av 8 inlägg raderade. Ni alla som kommenterat är väl medvetna om att ni ska rapportera felpost istället för att snacka dynga i tråden! Nästa gång varnar jag hela bunten!
    Flyttar till Scooter - Övriga frågor och ber trådskaparen att läsa igenom reglerna en extra gång och leta åt rätt forumdel då du skapar nästa tråd, välkommen förresten!

    En bild på hojen skulle inte skada för att enklare kunna svara på frågan. Sen finns ju förstås alla populära mindre modds som nudebar, flyttad skylt, rensa på onödigt trams osv.
    Don´t make excuses, make horsepower!

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in