1. #1

    kunniga om effektrör?

    Tjenaree!!!!!! hade tänkt mig att beställa ett effektrör till min motorhispania ryz -04 då undrar ja vad ni rekomenderar för rör? då menar jag inte bara överliggande utan underliggande med.. sen hade jag inte tänkt att gå över 2000kr, kände att det inte va värt mer än så
    tacksam för svar


  2. #2
    Gianelli 2t

  3. #3
    okej men ger det bra effekt?
    Citat Ursprungligen postat av micke1337 Visa inlägg
    Gianelli 2t

  4. #4
    Jadå! dem brukar gå bra som fan med dem. passar perfekt till original cylle och fögge (:

  5. #5
    okej för har för mig att dom går bättre på lägre och mellan varven än dom höga men hur är doppler då?
    Citat Ursprungligen postat av micke1337 Visa inlägg
    Jadå! dem brukar gå bra som fan med dem. passar perfekt till original cylle och fögge (:

  6. #6
    http://twostroke.se/product.asp?product=14268 köp detta. ballt snyggt och riktigt nice

  7. #7
    Njaa inte min typ av rör faktist har kollat på dom vanliga underliggande tk men ja vet inte det är svårt att bestämma sig sen vet ja ingen som har haft en ryz eller xps så ja vet ju inte vad ja ska gå efter
    Citat Ursprungligen postat av micke1337 Visa inlägg
    http://twostroke.se/product.asp?product=14268 köp detta. ballt snyggt och riktigt nice

  8. #8
    fabbbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    vällingby
    Inlägg
    2 933
    Citat Ursprungligen postat av andreas_beta Visa inlägg
    okej för har för mig att dom går bättre på lägre och mellan varven än dom höga men hur är doppler då?
    Giannelli är ett högvarvigt rör som går mycket bättre på höga än på låga varv , ser förövrigt riktigt snyggt ut. går väldigt bra på original cylinder
    Doppler är ungefär den högvarviga versionen av metrakit thrower , går bra med ett sådant.

    Metrakit sp som är underliggande är också ett riktigt gött rör hade det till min senda , underliggande , snyggt opolerat som polerat , fin dämp , skönt ljud och levererar väldigt bra effekt på original cylinder men även 70 cc , det gör ifs Giannelli 2t

    Leta på blocket efter ett giannelli 2t eller metrakit sp du kommer inte bli missnöjd med något av rören, passa även på att köpa dig en munstyckesats
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    yamaha neos är guldvärd, skönare att åka på bakhjulet med en sån än att knulla
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    hur vet du det när du har varken knullat eller kört bakhjul med en?

  9. #9
    okej men det hade vart rätt fräckt med doppler för det är ju inte så vanligt ändå sen munstycke ska jag la ha 85-95 om inte ja minns helt fel?
    Citat Ursprungligen postat av fabbbe Visa inlägg
    Giannelli är ett högvarvigt rör som går mycket bättre på höga än på låga varv , ser förövrigt riktigt snyggt ut. går väldigt bra på original cylinder
    Doppler är ungefär den högvarviga versionen av metrakit thrower , går bra med ett sådant.

    Metrakit sp som är underliggande är också ett riktigt gött rör hade det till min senda , underliggande , snyggt opolerat som polerat , fin dämp , skönt ljud och levererar väldigt bra effekt på original cylinder men även 70 cc , det gör ifs Giannelli 2t

    Leta på blocket efter ett giannelli 2t eller metrakit sp du kommer inte bli missnöjd med något av rören, passa även på att köpa dig en munstyckesats

  10. #10
    Köp mitt metrakit sp rör!

  11. #11
    frågan är ju om det passar på ryz?
    Citat Ursprungligen postat av Sillen_96 Visa inlägg
    Köp mitt metrakit sp rör!

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in