1. #3451
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Tycker dem var ganska lika clubmaster.
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  2. #3452
    Tycker inga är lika clubmaster då clubmaster bara har båge över "halva glasögonen"
    w

  3. #3453
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av quuz Visa inlägg
    Tycker inga är lika clubmaster då clubmaster bara har båge över "halva glasögonen"
    Jo det är sant. Men ändå samma stuk. Grymt snygga oavsett!
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  4. #3454
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Snygga, såg ut att sitta bra. Speciellt för det priset!

    Jodå, det var rea dock ordinarie var 1100:-

  5. #3455
    ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    StockholM/Älta/tyresö/Nacka
    Inlägg
    2 297
    Citat Ursprungligen postat av quuz Visa inlägg
    Personligen tycker jag både wayfarers och clubmaster är extremt uttjadade
    Håller helt och hållet med dig. Kan dock inte ha några av dem du länkade med tanke på att jag är 16, inte 60.

  6. #3456
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Jodå, det var rea dock ordinarie var 1100:-
    Jo jag förstod nästan att de var på rea.

    Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    Håller helt och hållet med dig. Kan dock inte ha några av dem du länkade med tanke på att jag är 16, inte 60.
    Passar dessa herr 16-åring bättre?
    http://chic.se/files/2009/11/Carrera-Champion-white.jpg

  7. #3457
    ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    StockholM/Älta/tyresö/Nacka
    Inlägg
    2 297
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Jo jag förstod nästan att de var på rea.



    Passar dessa herr 16-åring bättre?
    http://chic.se/files/2009/11/Carrera-Champion-white.jpg
    Gillade dem bättre faktiskt, tror att dom i svart skulle kunna vara något för mig. Länka gärna om det finns!

    Hittade dessa: http://www.saltopeppar.se/produkt/Bi...mous-BlackGrey Men är lite tveksam.

  8. #3458
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    Gillade dem bättre faktiskt, tror att dom i svart skulle kunna vara något för mig. Länka gärna om det finns!

    Hittade dessa: http://www.saltopeppar.se/produkt/Bi...mous-BlackGrey Men är lite tveksam.
    Haha vafan.. jag drev men okej. Tycker dom är skitfula, inte nog med att varenda fjortis går runt med dom och kallar sig själva för stekare, haha.

  9. #3459
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    Gillade dem bättre faktiskt, tror att dom i svart skulle kunna vara något för mig. Länka gärna om det finns!

    Hittade dessa: http://www.saltopeppar.se/produkt/Bi...mous-BlackGrey Men är lite tveksam.
    Skitfula
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  10. #3460
    ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    StockholM/Älta/tyresö/Nacka
    Inlägg
    2 297
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Skitfula
    Misstänkte det.

  11. #3461
    ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    StockholM/Älta/tyresö/Nacka
    Inlägg
    2 297
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Haha vafan.. jag drev men okej. Tycker dom är skitfula, inte nog med att varenda fjortis går runt med dom och kallar sig själva för stekare, haha.
    Sorry för dubbelpost såg inte det här inlägget. Fattade nästan det eftersom du länkade från google. Men jag är öppen för nästan allt. Kom inte dragandes med några gubbglajjor som passar "gubbstilen" bara. Jag ser ut som vilken 16åring som helst. Känns knappt som någon ide att fråga i denna tråd längre när det är Quuz och Ralley som styr.

    Lite fjortisbilder på mig som kanske gör att det blir lättare att hjälpa

     






    Senast redigerat av ozcaarl den 2012-02-27 klockan 23:13.

  12. #3462
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    Sorry för dubbelpost såg inte det här inlägget. Fattade nästan det eftersom du länkade från google. Men jag är öppen för nästan allt. Kom inte dragandes med några gubbglajjor som passar "gubbstilen" bara. Jag ser ut som vilken 16åring som helst. Känns knappt som någon ide att fråga i denna tråd längre när det är Quuz och Ralley som styr.
    Du får väl köra på vilka solglasögon du vill, trodde dock du skulle förstå att jag drev då jag inte trodde någon faktiskt tyckte dom var snygga i den här åldern. Men om du gillar på dom så använd dom du, dock tycker jag att Wayfarer eller någon utav de som nämndes tidigare är snyggare. Och vad menar du med att dom styr?

  13. #3463

    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    linköping
    Inlägg
    1 239
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Snygga, såg ut att sitta bra. Speciellt för det priset!



    Gillade de andra och de sista paret, vart faktiskt sugen på någon utav dom själv.
    Sista paret är assköna, pappa hade kvar ett par liknande. Fortfarande stilrena och sköna
    Hej, jag gillar att göra saker. Funkar det blir jag glad..

  14. #3464
    ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    StockholM/Älta/tyresö/Nacka
    Inlägg
    2 297
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Du får väl köra på vilka solglasögon du vill, trodde dock du skulle förstå att jag drev då jag inte trodde någon faktiskt tyckte dom var snygga i den här åldern. Men om du gillar på dom så använd dom du, dock tycker jag att Wayfarer eller någon utav de som nämndes tidigare är snyggare. Och vad menar du med att dom styr?
    Har ingen större koll på solglasögon faktiskt, är lite trött på Wayfarer och dom andra standardmodellerna bara. Jag menar att det nästan bara är dom som hänger här i tråden och dom har en lite mer classy stil som dom är rätt ensamma om.

  15. #3465
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    Har ingen större koll på solglasögon faktiskt, är lite trött på Wayfarer och dom andra standardmodellerna bara. Jag menar att det nästan bara är dom som hänger här i tråden och dom har en lite mer classy stil som dom är rätt ensamma om.
    Tycker det är rätt sällan man ser quuz här, han brukar väl bara titta in ibland?

  16. #3466
    ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    StockholM/Älta/tyresö/Nacka
    Inlägg
    2 297
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Tycker det är rätt sällan man ser quuz här, han brukar väl bara titta in ibland?
    Kanske är fler inblandade isåfall, men flertalet av gångerna man kollar här så är det bedrövliga gubbskor och jackor jag skulle skämmas över att gå runt i som nämns. Men alla har ju olika stil, känns bara som att dom har passerat "moppenet-tiden" med några år bara.

  17. #3467
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    Kanske är fler inblandade isåfall, men flertalet av gångerna man kollar här så är det bedrövliga gubbskor och jackor jag skulle skämmas över att gå runt i. Men alla har ju olika stil, känns bara som att dom har passerat "moppenet-tiden" med några år bara.
    Även om jag bara är 18 år snart så känner jag också att jag passerat "moppenet-tiden", dock är det väl inget konstigt om man hänger i övrigt delen endast? Eller kanske som i deras fall, endast denna tråden. Är ju egentligen som vilket forum som helst då.
    Fast jaja, nog om det här nu.

  18. #3468

  19. #3469
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    Har själv ett par såna här, lätt skönaste skorna jag haft!
    Ska nog köpa ett nytt par, då jag råkade elda lite på mina

    http://www.spartoo.se/adidas-Origina...H-2-x26874.php
    Killar med smak kör Volvo med flak!

  20. #3470

  21. #3471
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    Citat Ursprungligen postat av Isaxon Visa inlägg
    Stan Smith har jag haft flera gånger Gillar dem men känns som om man ska prova på något nytt, eller så får det bli ett par sådana
    Aha, men som sagt, om du inte hittar nåt annat så har du ju en stensäkert kort att falla tillbaks på
    Killar med smak kör Volvo med flak!

  22. #3472
    Noexs avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Västergötland
    Inlägg
    369
    Citat Ursprungligen postat av Isaxon Visa inlägg
    Tips på skor? Har haft ett par Dc som nu ska gå i pension. Ös på med tips
    Converse har suttit på mig regelbundet i nu.. vad kan det vara, ca 8 år. Mycket bra skor, utseéndet på dom har dock många olika åsikter om.

  23. #3473

  24. #3474
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    Citat Ursprungligen postat av Isaxon Visa inlägg
    Tycker de ser allt för tunna ut. Dock har jag aldrig provat ett par
    Samma här, har aldrig haft ett par Converse på mina fötter!
    Killar med smak kör Volvo med flak!

  25. #3475
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av Noex Visa inlägg
    Converse har suttit på mig regelbundet i nu.. vad kan det vara, ca 8 år. Mycket bra skor, utseéndet på dom har dock många olika åsikter om.
    Converse är snygga, men kvalitén kan vara det sämsta jag varit med om. Speciellt för det priset! Jag betalade 700:- för ett par som höll en vecka innan dom började spricka i hälen. Lyckades få dom utbytta till ett par nya men samma sak hände dom, men dom här sprack även i tyget framme vid gummit. Lite tråkigt faktiskt.

    Citat Ursprungligen postat av Isaxon Visa inlägg
    Tips på skor? Har haft ett par Dc som nu ska gå i pension. Ös på med tips
    Mitt tips till dig är seglarskor, har aldrig haft skönare skor. Är som att gå runt i tofflor i princip! Dock kan jag anta att det inte är din stil om du kliver runt i ett par DC skor just nu.
    Annars har Timberland riktigt snygga seglarskor.

  26. #3476
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Converse är snygga, men kvalitén kan vara det sämsta jag varit med om. Speciellt för det priset! Jag betalade 700:- för ett par som höll en vecka innan dom började spricka i hälen. Lyckades få dom utbytta till ett par nya men samma sak hände dom, men dom här sprack även i tyget framme vid gummit. Lite tråkigt faktiskt.



    Mitt tips till dig är seglarskor, har aldrig haft skönare skor. Är som att gå runt i tofflor i princip! Dock kan jag anta att det inte är din stil om du kliver runt i ett par DC skor just nu.
    Annars har Timberland riktigt snygga seglarskor.
    Ang converse så kanske dem har fått sämre kvalite på senare år? Jag köpte mina första för 7 år sen och hade dem i princip varje dag tre år i sträck, det enda som hände efter tre år var att tyget vid hälen sprack

    Och ja, timberland gör riktigt schysta seglarskor, imo dem snyggaste. Har själv ett par som jag är väldigt nöjd med
    w

  27. #3477
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av quuz Visa inlägg
    Ang converse så kanske dem har fått sämre kvalite på senare år? Jag köpte mina första för 7 år sen och hade dem i princip varje dag tre år i sträck, det enda som hände efter tre år var att tyget vid hälen sprack

    Och ja, timberland gör riktigt schysta seglarskor, imo dem snyggaste. Har själv ett par som jag är väldigt nöjd med
    Kanske är så ja, jag brukar inte vara den som sliter skor snabbt heller men det här var verkligen förvånansvärt dålig kvalite. Vore väl konstigt om jag fick söndagsexemplar båda gångerna, men samtidigt så skulle det inte förvåna mig haha..

    Jag hade faktiskt tänkt skaffa ett par Timberland seglarskor till sommaren/våren, då dom jag har nu har börjat gå sönder i sulan osv. Men det beror dock på att jag köpte dom på Deichmann i syfte att ha dom endast under vintern.

  28. #3478
    Citat Ursprungligen postat av Noex Visa inlägg
    Converse har suttit på mig regelbundet i nu.. vad kan det vara, ca 8 år. Mycket bra skor, utseéndet på dom har dock många olika åsikter om.
    Alla mina polare som haft sånna skor har klagat på tunn sula, dessutom har jag fått uppfattningen av att det är dålig kvalité. Mina ès skor höll i 2 år(använda MYCKET) medans polarnas converse höll max 3 månader...

  29. #3479
    Citat Ursprungligen postat av Yoohan Visa inlägg
    Alla mina polare som haft sånna skor har klagat på tunn sula, dessutom har jag fått uppfattningen av att det är dålig kvalité. Mina ès skor höll i 2 år(använda MYCKET) medans polarnas converse höll max 3 månader...
    Har haft mina i max ett år sen har de pajjat. Dock älskar jag dem och har haft de non-stop i 3år, haft 3 olika par Det ända som jag stör mig på med dem är att skosnörena går sönder när jag kör moppe... Växelpetaren gnager sakta av snörena...

  30. #3480
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689


    Ska lätt köpa och gå med upp-vikt skärm!
    Inte alls provocerande, nejnej......
    Killar med smak kör Volvo med flak!

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in