Sidan 2 av 2 Första 12
  1. #31
    Huttis avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Hisingen, Göteborg
    Inlägg
    702
    Gör de du tycker är bäst, Säg till polisen att om inte ägaren försäkringsbolaget vill ha den kan jag gärna ta den. Så kanske du har lite tur
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

  2. #32
    Varför stjäla en sannolikt redan stulen ram som egentligen inte är värd mer än nån krona kilot som järnskrot? Finns ingen som helst anledning att ta risken att ta hem stöldgods.

  3. #33
    Citat Ursprungligen postat av KeXet Visa inlägg
    Nån köp den av han då?
    ++++1

  4. #34
    Går det inte säga att du köpte den som någon sa tidigare, har för mig att du inte kan bli straffad om du köpt den i god tro eller nåt sånt.

  5. #35
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    kolla upp ramnummer och kontakta ägaren, och gör en affär med han istället då? om det nu är möjligt!
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  6. #36
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Går det inte säga att du köpte den som någon sa tidigare, har för mig att du inte kan bli straffad om du köpt den i god tro eller nåt sånt.
    Lagen ändrades för ~8 år sedan, god tro existerar i princip inte längre på det viset.

  7. #37
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Adress? Kommer direkt med släpvagn

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in