1. #1

    Gilera runner pj 06

    Vara: Gilera runner purejet
    Årsmodell: 06
    Mil: 1200ish
    Pris: bud
    Övrigt: XXXX
    Varan/varorna återfinns i: göteborg
    Du kontaktar mig via: Pm
    Kan jag skicka varan?: njaaa

    Tjenare alla moppegrabbar.
    Har en gilera runner som har tjänat som springare under sommaren.
    Startar och går jämt. Förbannat rolig att köra i ostrypt läge dricker väl 0,2-0,3 milen å toppar runt 85.
    Nu sitter variator pluggen i men de e lätt å slita den om man e sugen på lite fart.
    I nuläget gör den väl strax över 50. Har bytt allt i slitväg under sommaren så som rem,vikter,oljepumpsrem nytt tändstift och nya membran sitter oxå lite små styling på som Lexus led baklampa flyttad skylt å lite annat smått och gott. Har även ett technigas silent pro liggandes och lite dr pulley vikter som lirar grymt me de röret! Sitter även hebo kevlar koppling och stage6 wingcooler på nu. Nya däck rullat kanske 200 mil under sommaren.
    Finns ett par skönhetsfläckar på Bettan dock lite småskav här och där lagade smårevor i sadeln.
    Har bara en nyckel då den andra gick av i bakfickan tändingslåset e lite skadat då någon gjorde ett fattigt försök att sno den men styrlås och tänningslås e fortfarande fullt funktionsdugliga.
    Billigaste på blocket nu är runt 15 lapp så inga skambud då åker den in på vinterförvaring.
    Mvh Andreas

  2. #2
    vill du byta mot reiju drac 04a riktigt fin!

  3. #3
    vadå billigast på blocket jag annonserar min för 8500,- och den har bara gått mindre än hälften, din kanske är den "nya" modelen, det är ju inte min...

    Lånar tråden lite också, jag vill byta min mot en senda eller liknande cross/sm
    Det är bortagen v-ring, strypningsplattan i insuget, och avstrypt ecubox, går ganska sakta runt 75 på gps dvs 85 på mätaren

  4. #4
    nya modellen ja

  5. #5
    byta mot gilera stalker? hel svart, går bra osv, allt funkar!

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in