Ämne: dt50mx tråden
-
2010-08-19, 17:26 #361Min Yamaha DT50MX -93 *DTn står i dvala sedan Augusti 2011 i väntan på att min lillebror ska fylla moppe*
Nuförtiden är mitt åk en Volvo 345 DLS -81.
-
2010-08-19, 18:09 #362
- Reg.datum
- Sep 2008
- Ort
- Umeå
- Inlägg
- 143
Svårt å tro att nånting ska pajja pga de ända som händer att att blinkers bara lyser och tutan lägger av, som de redan är för dej, så de är ju redan som att du kör utan batteri typ ^^
Så du behöver nog inte vara orolig ^^
Har själv nått värdelöst feltema batteri på min, som kablarna släpper från typ hela tiden, så har kört utan väldigt mkt, men inget har då pajjat ^^Buntbanda trotteln öppen och använd dödarknappen i kurvorna.
-
2010-08-19, 18:58 #363Min Yamaha DT50MX -93 *DTn står i dvala sedan Augusti 2011 i väntan på att min lillebror ska fylla moppe*
Nuförtiden är mitt åk en Volvo 345 DLS -81.
-
2010-08-20, 10:26 #364
ngn som vet var man kan köpa en hel ekersats till dt ?
-
2010-08-20, 11:01 #365
-
2010-08-20, 12:43 #366
- Reg.datum
- Apr 2008
- Ort
- Nära havet
- Inlägg
- 1 075
'' philip - säger: är helt sjukt, tror jag spräckte förhuden innan''
-
2010-08-20, 14:22 #367
Tack Fast undrar om de är värt arbetet o pengarna bara för att mina gammla ekrar är skabbiga
-
2010-08-20, 20:14 #368
Hejhopp
Ponera att förgasarn flödar över även när hojjen står stilla och plant. Det rinner sakta/droppar ur botten på förgasarn, även när soppa kran är avstängd. Dock tror jag att den läcker men men.
Visst borde det inte flöda över fast motorn är av hojjen står stilla och kranen är på? Kan det vara nålventilen som spökar?Riding on the wind
with my fs1
-
2010-08-20, 20:16 #369
-
2010-08-20, 22:04 #370
-
2010-08-21, 02:26 #371
-
2010-08-21, 02:30 #372
-
2010-08-21, 02:37 #373
-
2010-08-21, 02:42 #374
-
2010-08-21, 13:26 #375
Är detta en gjutjärn cylinder?
http://www.tradera.com/Trimcylinder-...2492_116684554
Svarvar och bygger special delar till olika fordon
Mer info här
-
2010-08-21, 13:27 #376
-
2010-08-21, 13:33 #377Svarvar och bygger special delar till olika fordon
Mer info här
-
2010-08-21, 13:37 #378
-
2010-08-21, 14:38 #379
ser ut som aluminum, ser ut som cromad yta åxå
-
2010-08-21, 14:43 #380
-
2010-08-21, 14:53 #381Svarvar och bygger special delar till olika fordon
Mer info här
-
2010-08-21, 14:56 #382
-
2010-08-21, 14:57 #383Svarvar och bygger special delar till olika fordon
Mer info här
-
2010-08-21, 15:02 #384
nejdå men köp cylindern, kör till den skär (haha xD) sen borra upp och i med stål lopp så kan du ju även passa på att porta som aldrig förr
-
2010-08-21, 15:04 #385Svarvar och bygger special delar till olika fordon
Mer info här
-
2010-08-21, 17:06 #386
-
2010-08-22, 02:25 #387
- Reg.datum
- Sep 2008
- Ort
- Umeå
- Inlägg
- 143
Zeta cyllen är alu, och den Sämsta cylindern som nånsin tillverkats Går skit Och de ska tydligen bero på de väldigt konstiga insuget i den, så nått stållopp skulle jag inte anstänga mej att sätta in de dendär skiten Skulle förövrigt inte ens ge 20 kr för skiten, skulle nog inte ens ta emot den om jag fick den
Buntbanda trotteln öppen och använd dödarknappen i kurvorna.
-
2010-08-22, 13:17 #388
haha men lämna bort stål loppet, så kan dom porta det till polinis durationer? fast med dubbla avgasportar sen om det är dummt i insuget så går ju det fixa
-
2010-08-22, 13:54 #389
Fyfan nu är jag trött på att förgasarehelvetet läcker! bytte nålventilen till en helt ny, läckte. bockade till flotören lite där den ligger mot nålen, läcker. provade med den gamla igen, läcker.
Va fan är det som är fel!!?? Det rinner/droppar hela jävla tiden från slangjäveln som sitter där vid överflödningsgrejjen under flotörkoppen. Nu har jag pluggat skiten med en skruv men det är ju ingen bra lösning, plus att det rinner soppa ur luftanslutningen då också.
Någon som har någon sorts idé på vad som skulle kunna lösa detta jävla problem!?Riding on the wind
with my fs1
-
2010-08-22, 13:56 #390