1. #5251
    Citat Ursprungligen postat av Dennis Visa inlägg
    Såg dessa när jag åkte ner till Jönköping i Fredags...

    Någon som vet vad dessa Audi bilar varit utsatta för? Kanske sånt där Norrland test?
    Bilder**
    Såg 2 sånna lastbilar med samma bilar utan för stockholm(Botkyrka) men åt fel håll så såg dem i ögonvrån Blev lite förvånad när det bara var röda bilar

    Älskar den crashade hahahaha

  2. #5252

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Örnsköldsvik
    Inlägg
    14
    Citat Ursprungligen postat av Dennis Visa inlägg
    Såg dessa när jag åkte ner till Jönköping i Fredags...

    Någon som vet vad dessa Audi bilar varit utsatta för? Kanske sånt där Norrland test?
    Yes dom har varit uppe i Arjeplog och blivit testade på deras anläggning, var tre lastbilar med Audis och en körde i diket efter e4an utanför Örnsköldsvik
    Senast redigerat av kjellsson den 2011-04-11 klockan 00:09. Anledning: stavfel

  3. #5253

  4. #5254
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    aah okey Ser inte särskilt dumt ut nu heller som ismannen sa, men kommer nog bli stor skillnad när det kommit en skvätt färg på. Du kan ju alltid skaffa borbet fälgar, då har du en bred fälgbana
    Hade Borbet först. funkade inte riktigt om man säger så, kunde max åka två i bilen sen skrapade jag sönder hela bakdäcket ..

  5. #5255
    Denniss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    574
    Citat Ursprungligen postat av Gurkiz Visa inlägg
    Såg 2 sånna lastbilar med samma bilar utan för stockholm(Botkyrka) men åt fel håll så såg dem i ögonvrån Blev lite förvånad när det bara var röda bilar

    Älskar den crashade hahahaha
    Haha jo den riktigt trevlig

    Citat Ursprungligen postat av kjellsson Visa inlägg
    Yes dom har varit uppe i Arjeplog och blivit testade på deras anläggning, var tre lastbilar med Audis och en körde i diket efter e4an utanför Örnsköldsvik
    Aha okej! Haha schysst!

  6. #5256
    Lol såg dom i skellefteå tror jag

  7. #5257
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Tycker ni om Audi A5 B8 Hofele?








  8. #5258

  9. #5259

  10. #5260
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Tycker ni om Audi A5 B8 Hofele?
    Snygg förutom att det var svart vid baklysena

  11. #5261

  12. #5262
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Tycker ni om Audi A5 B8 Hofele?

    **
    **
    **
    **
    Förjävla ful! Den ser ut precis som det de har försökt med, att få den att likna en R8 ...

    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    jaså? jo tyvärr blir det ju så. Sjukt synd då dom är riktigt feta. du är inte sugen på ett par bmw 18" rims? Kan ladda upp bild isåfall.
    Mjo, men jag trivdes som fan under tiden jag hade dom, alla störde sig på dom och klagade Vill inte vara mainstream hela tiden!

    Nja, det beror på. Ladda upp bild kan du ju alltid

    Här är en bild på min med Borbet på. Dock 255or som sitter på fälgen där, när vi hissade ner den vilade hela bilen på däcken

  13. #5263

  14. #5264

  15. #5265

  16. #5266
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Tycker vanliga Mini Cooper är roliga att köra, känns som en liten gokart, dock så är dom väl inte särskilt lätt körda eller något man vill köra långt med.

    Edit: fast å andra sidan köper man ju knappast en Minin för att den ska vara en långfärds bil, eller något man handlar säng på Ikea med.
    Senast redigerat av Hast den 2011-04-11 klockan 23:22.

  17. #5267
    Citat Ursprungligen postat av sjöblom! Visa inlägg
    Krappar, vet att det finns "småbils" fantaster här inne och jag är lost..

    Golf gti/tdi mk5 (typ omkring -05)
    Audi A3 sportback tdi 140hk i samma årsmodells klass
    Mini cooper S

    Vad finns att säga om dessa? 100-150k ska läggas. Vad finns det mer för liknande bilar? bmw e61/e91 är även intressant
    Äger själv en mini s, och det är en skit rolig bil. Dock som sagt e de inge att åka långt i, och ska du åka fler än 2 så blir det trångt

  18. #5268

  19. #5269
    Citat Ursprungligen postat av sjöblom! Visa inlägg
    Har haft en "vanlig" 1.6 cooper i familjen och vet att dom är förbannat roliga och fina. Därför den är intressant!
    Pendlar 5-7mil enkel väg varje dag. Borde väl funka, är mest utrymmet som kan vara ett problem :/
    Eller så köper du en gul polo! Du kommer komma undan billigt och ha sjuuuukt kul Då får du inte glömma Colour Concept och Open air! Förgyller hela bilen Bara fråga Björviken eller Michél
    Och får inte glömma! Lastningsnivån är ganska hög, bara öppna taket och kasta in allt

  20. #5270
    Citat Ursprungligen postat av sjöblom! Visa inlägg
    Krappar, vet att det finns "småbils" fantaster här inne och jag är lost..

    Golf gti/tdi mk5 (typ omkring -05)
    Audi A3 sportback tdi 140hk i samma årsmodells klass
    Mini cooper S

    Vad finns att säga om dessa? 100-150k ska läggas. Vad finns det mer för liknande bilar? bmw e61/e91 är även intressant
    Om du ska använda som pendelbil till viss del kan jag tipsa om antingen A3'an, Golfen eller varför inte en BMW 120d?

    Minin är väl ingen direkt pendelbil, även om det går. Däremot en extremt rolig bil som enligt en vän ska vara roligare än många andra bra mycket dyrare alternativ. (Killen har hittills ägt 5 stycken Mini Cooper's, allt från 1,6 till GP)

    Citat Ursprungligen postat av Gurkiz Visa inlägg
    Eller så köper du en gul polo! Du kommer komma undan billigt och ha sjuuuukt kul Då får du inte glömma Colour Concept och Open air! Förgyller hela bilen Bara fråga Björviken eller Michél
    Och får inte glömma! Lastningsnivån är ganska hög, bara öppna taket och kasta in allt
    Inte för att vara sån, men hade jag haft 100k+ att lägga på en bil, och bilintresserad, så hade jag nog inte satsat på en gammal Polo även om jag sparade massa pengar på det... Visst, roliga bilar för sitt pris, men finns bra mycket roligare alternativ när man kommer upp lite i prisklasserna.

    Och om man inte förlorar speciellt mycket pengar på köpet, så spelar det ju ingen roll om man lägger 20k eller 200k eftersom man får tillbaka pengarna till slut ändå.

  21. #5271

  22. #5272
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Jo det är sant! Om man nu har den som brukis får man ju tänka på lite mer att det ska vara snyggt med.. men såg iallafall riktigt fett ut!

    där.
    aah, dom fälgarna. Är riktigt feta Lite info om dom tack! ET, Bredd, Storlek, Skick osv osv!
    Däremot är det inte BMW original

  23. #5273

  24. #5274
    alleexss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Stockholm Tumba
    Inlägg
    625
    Citat Ursprungligen postat av sjöblom! Visa inlägg
    Krappar, vet att det finns "småbils" fantaster här inne och jag är lost..

    Golf gti/tdi mk5 (typ omkring -05)
    Audi A3 sportback tdi 140hk i samma årsmodells klass
    Mini cooper S

    Vad finns att säga om dessa? 100-150k ska läggas. Vad finns det mer för liknande bilar? bmw e61/e91 är även intressant
    Inte nöjd med 540in?

  25. #5275
    Nu när ni ändån är inne på småbilar, hur är Polo och åka längre sträckor med?

  26. #5276

  27. #5277

  28. #5278
    alleexss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Stockholm Tumba
    Inlägg
    625
    Citat Ursprungligen postat av sjöblom! Visa inlägg
    Jodå, det är Jag men börjar kännas lite gammal och det är dyrt i längden med 12000kr om året för skatt+försäkring. Sen pendlar Jag Borås-göteborg med mycket kö körning ( ca 15mil tur&retur).. det plockar på fort tyvärr
    Skärp dej nu.. 540in är en perfekt bruksbil! Men visst börjar e39'orna kännas lite gamla, min 540ia touring e39 känns ju bra gammal jämfört med morsans 545ia touring e61.
    För mej så får 540in duga som brukis ett litet tag, sen blir det nog nått fetare. Eller så säljs både mercan och BMW'n och så får det bli något riktigt fett!

    Citat Ursprungligen postat av TheDude Visa inlägg
    Ringde precis till trafikskolan och ville beställa halkbanan och då sa dom att jag måste gå en körlektion först så dom kan se att jag kan hantera bilen -.-
    Beställ halkbana själv då?

  29. #5279
    Citat Ursprungligen postat av TheDude Visa inlägg
    Ringde precis till trafikskolan och ville beställa halkbanan och då sa dom att jag måste gå en körlektion först så dom kan se att jag kan hantera bilen -.-
    Haha snacka om att vilja suga pengar! Boka själv!

  30. #5280

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in