1. #5311

  2. #5312

  3. #5313

  4. #5314

  5. #5315

  6. #5316

  7. #5317
    alleexss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Stockholm Tumba
    Inlägg
    625
    Citat Ursprungligen postat av sjöblom! Visa inlägg
    värdefallet kan jag ta, är just det att behöva lägga såpass mycket pengar varje månad/tanka fullt 1-2ggr i veckan o det Sen att jag gillar att byta bil är en annan grej också Den ska besiktigas o mina nya bromsar, vattenpump och lampor ska på först så ett tag till stannar det
    På tal om värdefall.. När man ser sånt här så blir man fan glad


    Från Automotorsport Vintage 15/2-11.
    För övrigt så körde jag 545an till bilcentralen segeltorp (BMW) och hem med 540in. Seriöst så är det som dag och natt. E39an är en jäkligt bra&fin bil, men e61 känns ju 100år modernare. Har fan blivit grymt sugen på en 545 till mej själv nu.. :/

    Edit: e60/e61 porr

    Senast redigerat av alleexs den 2011-04-13 klockan 23:10.

  8. #5318

  9. #5319
    Citat Ursprungligen postat av alleexs Visa inlägg
    På tal om värdefall.. När man ser sånt här så blir man fan glad


    Från Automotorsport Vintage 15/2-11.
    För övrigt så körde jag 545an till bilcentralen segeltorp (BMW) och hem med 540in. Seriöst så är det som dag och natt. E39an är en jäkligt bra&fin bil, men e61 känns ju 100år modernare. Har fan blivit grymt sugen på en 545 till mej själv nu.. :/

    Edit: e60/e61 porr


    Tycker E61an är bra mycket snyggare än E60n Var och kollade på en E61 idag, helt såld Blir nog en sån i sensommar/höst!

    Bytte skivor bak, belägg och skivor fram idag på 540n.. Fick även på mina DEPO facelift ljus med led angeleyes, Saknas bara m-front fram nu

  10. #5320
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Nej stod faktiskt Black Shine på flaskan Ja det är det verkligen, ska få sig en rejäl genomgång sen i helgen
    Tips! Lacka alla lister med biltemas svarta plastfärg! Kommer bli 10gånger bättre Bara massa jobb för det försvinner oftast med avfettningen, Iallafall på våra hallbilar på jobbet!
    Om det inte är för att vi har en starkare avfettning där jag jobbar haha

  11. #5321
    Citat Ursprungligen postat av Emil123 Visa inlägg
    Kan vara att USB-minnet är för stort?

    På min billiga stereo med USB och SD så funkar inte USB-minnen på över 4 GB och SD-kort över ca 10 GB.
    Bra tanke där men tyvärr, har ett 16gb som jag brukat köra på somrarna, i normala fall sitter ett 4gb i men inget av dom vill fungera. Blir till å bränna skivor då..

  12. #5322

  13. #5323

  14. #5324
    alleexss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Stockholm Tumba
    Inlägg
    625
    Citat Ursprungligen postat av sjöblom! Visa inlägg
    Tycker E61an är bra mycket snyggare än E60n Var och kollade på en E61 idag, helt såld Blir nog en sån i sensommar/höst!

    Bytte skivor bak, belägg och skivor fram idag på 540n.. Fick även på mina DEPO facelift ljus med led angeleyes, Saknas bara m-front fram nu
    Där håller jag med dej, E61an ser mycket bättre ut än e60, även om e60 är riktigt snygg den me.

    Langa upp bild med facelift lyktorna!!
    Är det xenon? hade du xenon original? Antar att det är kopior? När blir det m-front då?

    Tänkte först "facelifta" min 540 med facelift lyktor fram och bak, m5 grill, m5 stötfångare, m-sport bakstötgångare, 16:9 navi, BBS LM 19" alt. m-parallel 19" sänkning osv. Men nu lutar det lite åt att behålla original stuket istället.
    Planen nu är typ: Original Ac-schnitzer fälgar med kant (bredare bak), 30-50mm sänkning fram, och om lackering av minst huven (stenskott) kanske även fronten och kanske något annat, nytt huv emblem. Sen lite nya chassi detaljer.

    Rätt nöjd med skicket, förutom dem jävla stenskotten som finns på huven.. Måste in på lack innan det börjar rosta.


    Edit: Någon som vet en riktigt bra däckglans??
    Senast redigerat av alleexs den 2011-04-14 klockan 12:47.

  15. #5325

  16. #5326
    alleexss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Stockholm Tumba
    Inlägg
    625
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Bada däcken i black chrome.
    Någon länk på mirakel medlet?

  17. #5327

  18. #5328
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    På mekonomen finns ju något som heter wet and black ifrån Turtle tror jag? Turtle var det men namnet är jag inte säker på, Turtle borde väl ha en hemsida? Sedan finns ju Meguiars (stavning?) också..

  19. #5329
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    tycker inte den plastfärgen var särskilt bra.. Blev ju skitfint, man fick ju tillbaka dendär nya stilen igen, men är ju mjukplast också, vilket den färgen är gjort för. Om man ska burklacka finns det varken grund eller klarlack som är gjort för mjukplast. Den färgen tålde iallafall inte särskilt mycket, och skulle nog aldrig dra på biltema bajs på en såpass ny bil.
    Har inte haft nåt sånt problem med den! Annars klarlackar man dem, Brukar också funka bra

    Det är fan dags för rekond på min Peeloow snart Man kan ju inte bara jobba med andras bilar haha

  20. #5330


    Uploaded with ImageShack.us

    Så ska det se ut!

  21. #5331
    Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    *bild*

    Så ska det se ut!
    Nya däck?

  22. #5332
    Citat Ursprungligen postat av Gurkiz Visa inlägg
    Nya däck?
    Nya Toyo Proxes T1-R som åkte på idag, grymt mycket bättre grepp än de gamla Michelin.

  23. #5333
    Lövbiffens avatar
    Reg.datum
    Jan 2006
    Ort
    Oslo
    Inlägg
    407
    Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    Nya Toyo Proxes T1-R som åkte på idag, grymt mycket bättre grepp än de gamla Michelin.
    Sitter likadana på min bil, när jag inte "kunde köra" var jag helt i extas över dom Men nu på senare dagar har jag märkt av lite tråkigheter

    Akta dig för regn
    You have been banned for the following reason:
    Hörru Lövbiffen,dags att kötta till sig innan man börjar med människohandel?
    Date the ban will be lifted: 2009-05-14, 13.00

  24. #5334
    Evo IX
    Namn:  IMG_0307.jpg
Visningar: 594
Storlek:  95,1 KB

  25. #5335
    Man hoppas ju på att det är sådan syskonkärlek så man får ärva denna gudomliga bil!!

  26. #5336
    Citat Ursprungligen postat av Lövbiffen Visa inlägg
    Sitter likadana på min bil, när jag inte "kunde köra" var jag helt i extas över dom Men nu på senare dagar har jag märkt av lite tråkigheter

    Akta dig för regn
    Vart vill du komma? Att jag inte kan köra? Faktum är att de greppar sjukt mycket bättre än mina gamla Michelin, så inte allt för dåligt grepp i de direkt.

    Visst att det är dåligt grepp i regn, men det visste jag redan när jag köpte.

  27. #5337
    Zätas avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Sunne
    Inlägg
    3 207
    Signatur raderad p.g.a. brott mot §6.2.
    MNFs regler
    Det var som fasen..

  28. #5338
    Säääänk aset :S

  29. #5339

  30. #5340

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in