1. #1

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Åstorp ,Skåne
    Inlägg
    687

    får inte bensin,läcker ut ur förgasaren

    Tjenare, har ett problem , det läcker från min förgasare där luftfiltret ska sitta. det börjar bara droppa ut. tog av förgasaren och satte på den igen , gjorde inte så mycket för att jag vet inte vad jag ska göra. några ideer?

    *film kommer*

  2. #2

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    Ta loss förgasaren och gör rent allt ordentligt så ska du se att det nog funkar
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  3. #3
    skölds avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    söderhamn
    Inlägg
    2 321
    gör ren den, flotören kanske har hängt sig
    Citat Ursprungligen postat av Stalker-Sebbe Visa inlägg
    Vad e det för något som ligger brevid stötdämparen? Kan det vara en kick?
    Citat Ursprungligen postat av zvezda999 Visa inlägg
    om du menar det kromade är de en SSP ställbar styrstam

  4. #4

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Åstorp ,Skåne
    Inlägg
    687
    hur menar ni med att rengöra?, typ spola av den ,ta av delarna ?. och om jag ska ta av den helt så har nån typ nån skiss hur allt ska sitta igen?. kan inte allt med dom jävla slangarna osv.
    Senast redigerat av mackan663 den 2011-12-20 klockan 20:37.

  5. #5

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    hur menar ni med att rengöra?, typ spola av den ,ta av delarna ?. och om jag ska ta av den helt så har nån typ nån skiss hur allt ska sitta igen?. kan inte allt med dom jävla slangarna osv.
    vi menar plocka isär den. ta loss flottörkoppen och rengör ordentligt där i, se så flottröen kan röra sig lätt osv. och du får nog ihop det, annars är det bara ta bild och posta så finns det folk som kan
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  6. #6

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Åstorp ,Skåne
    Inlägg
    687
    Citat Ursprungligen postat av kattens Visa inlägg
    vi menar plocka isär den. ta loss flottörkoppen och rengör ordentligt där i, se så flottröen kan röra sig lätt osv. och du får nog ihop det, annars är det bara ta bild och posta så finns det folk som kan
    okej ,tackar!


    Har kommit så här långt:
    Uploaded with ImageShack.us

    ska jag sätta ihop den igen eller?


    EDIT: sätter ihop den och ska nu ut och pröva. hör av mig !


    EDIT: JAAA , den funkar !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tack så mycket till er som kommenterade!!!
    Senast redigerat av mackan663 den 2011-12-20 klockan 22:18.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in