Sidan 5 av 5 Första ... 345
  1. #121

  2. #122
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    okej, men då säger jag såhär alkohol ger dig: hjärncellsförlust, skador på lever och organ, regelbundet intag förstör dina relationer, du blir till slut av med arbetet, och tillslut dör du. så vilket är farligast?
    Om man är alkoholist ja....

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  3. #123
    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    okej, men då säger jag såhär alkohol ger dig: hjärncellsförlust, skador på lever och organ, regelbundet intag förstör dina relationer, du blir till slut av med arbetet, och tillslut dör du. så vilket är farligast?
    Alkoholen är ju trots allt den tyngsta drogen i samhället, Men bensin är också farligt fast inte på samma sätt.

  4. #124

  5. #125
    Udda vanor:
    Kolla på klockan för att se vad den är. Är klockan mindre än vad jag hade hoppats så kollar jag bort för att sedan ta en snabb titt på den igen så att tiden går snabbare.

    Dåliga vanor:
    Tro att jag hinner med saker som tar 5 minuter på 2 minuter t.ex.

    Bra vanor:
    Att aldrig lägga mobilen i knät när jag sitter ner.

  6. #126
    Citat Ursprungligen postat av MaackaN Visa inlägg
    det här är nog bara jag som gör... haha,
    varje gång jag läser en text lite halvsnabbt så drar jag alltid musen och klickar så det blir blå bakrund på texten. och drar precis där jag är i huvudet... det är konstant hela tiden oavsett vilken dator..
    vet inte.. tkr bara det är väldigt skönt och veta var man ligger i en lång text.
    Roligast är nog folk på lan: Marcus förihelvete sluta klicka så förbannat hela tiden!
    Haha nej du är nog inte den enda. Jag sitter också alltid och dubbelklickar så den texten jag läser blir markerad, kan fan inte läsa utan att göra de

  7. #127
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    du fattar inte va?
    Vad är det jag ska fatta? Att du anser att alkohol är farligt vid hög konsumering. Hello Captain Obvious!

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  8. #128
    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    okej, men då säger jag såhär alkohol ger dig: hjärncellsförlust, skador på lever och organ, regelbundet intag förstör dina relationer, du blir till slut av med arbetet, och tillslut dör du. så vilket är farligast?
    Vart vill du komma? Inget av alternativen är bra, men att sniffa bensin skadar hjärnan vid relativt små intag. Alkohol är iallafall inte särskilt farligt i måttliga mängder.

  9. #129
    Mina skor luktade bensin. Gick till skolan med, Fyfan vad snurrig jag kände mig sen när jag åkte hem
    Citat Ursprungligen postat av Edvin Visa inlägg
    Vart vill du komma? Inget av alternativen är bra, men att sniffa bensin skadar hjärnan vid relativt små intag. Alkohol är iallafall inte särskilt farligt i måttliga mängder.
    skulle haft a-traktor istället!

  10. #130
    Jag har verkligen tix på att uppdatera facebook varenda gång jag går till den fliken i internet. Ganska onödigt egentligen.
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  11. #131
    Lövbiffens avatar
    Reg.datum
    Jan 2006
    Ort
    Oslo
    Inlägg
    407
    Dricker før mycket kaffe.
    You have been banned for the following reason:
    Hörru Lövbiffen,dags att kötta till sig innan man börjar med människohandel?
    Date the ban will be lifted: 2009-05-14, 13.00

  12. #132

  13. #133
    Lövbiffens avatar
    Reg.datum
    Jan 2006
    Ort
    Oslo
    Inlägg
    407
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    vänder på dygnet, är ambitiös på nätterna (på nätterna kommer jag på att jag ska börja träna, plugga 8h om dagen osv) men lat på dagarna osv.
    Låter ungefær som mig, undrar om det ær ett tillstånd ibland. Kænns fan inte helt riktigt ændå.
    You have been banned for the following reason:
    Hörru Lövbiffen,dags att kötta till sig innan man börjar med människohandel?
    Date the ban will be lifted: 2009-05-14, 13.00

  14. #134
    Citat Ursprungligen postat av Lövbiffen Visa inlägg
    Låter ungefær som mig, undrar om det ær ett tillstånd ibland. Kænns fan inte helt riktigt ændå.
    vetifan vad det är, men på nätterna har man världens planer, men på morgonen känner man bara för att ligga i soffan och käka chips

  15. #135
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    vetifan vad det är, men på nätterna har man världens planer, men på morgonen känner man bara för att ligga i soffan och käka chips

  16. #136
    Näst intill pedant , dricker alldeles för mycket kaffe och andra starka drycker .
    Kan heller aldrig hålla tag i flickorna eller få dom att vilja stanna .

  17. #137
    vet inte om det heter dålig vana eller om det heter tvångstanke. När jag kollar på film så måste jag mins en gång kolla hur lång tid det är kvar även om jag precis börjat koll på filmen.

  18. #138
    Jonthäs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    skogen
    Inlägg
    1 929
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    vetifan vad det är, men på nätterna har man världens planer, men på morgonen känner man bara för att ligga i soffan och käka chips
    Haha tänker lika på nätterna så får man massa idér, vissa går åt helvete å endel kan bli av.Men inget man skulle komma på på dagarna!

    Jag har en dålig vana att gör ingen mat åt mig blir det oftast nå skit i micron. Idag 1 pirog och ett glas me pommac sen blir de väl nån bulle om ja inte bli mätt...
    M42B18Power!
    You must be gentle with it, just like with most swedish girls.. BUT I WONT!

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in