1. #1

    Hyper Aerox -06 säljes billigt!!

    Vara: Yamaha Aerox
    Årsmodell: 2006
    Mil: 300
    Pris: 15000
    Övrigt: hyper
    Varan/varorna återfinns i: Nortälje
    Du kontaktar mig via: telefon eller pm eller mail. +3584573431333/ [email protected]
    Kan jag skicka varan?: nej


    Tjenare, lägger upp aeroxen igen då för att försöka få nått napp. men nu går den för 15000kr!! först till kvarn! gått 300 mil sedan ny!! alla orginaldelar medföljer! ring mig för mera info!Namn:  mnf1 (12) [640x480].jpg
Visningar: 2766
Storlek:  93,5 KBNamn:  moppeeee (11).jpg
Visningar: 1720
Storlek:  121,1 KB
    Senast redigerat av Felix Eriksson den 2012-02-13 klockan 19:44.

  2. #2

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Stockholm/Huddinge/Segeltorp
    Inlägg
    841
    En korrekt marknadstråd ska följa denna mall:
    Vara: XXXX
    Årsmodell: XXXX
    Mil: XXXX
    Pris: XXXX
    Övrigt: XXXX
    Varan/varorna återfinns i: XXXX
    Du kontaktar mig via: XXX
    Kan jag skicka varan?: ja/nej

    Fixa mallen innan webbe kommer

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av löfarn Visa inlägg
    En korrekt marknadstråd ska följa denna mall:
    Vara: XXXX
    Årsmodell: XXXX
    Mil: XXXX
    Pris: XXXX
    Övrigt: XXXX
    Varan/varorna återfinns i: XXXX
    Du kontaktar mig via: XXX
    Kan jag skicka varan?: ja/nej

    Fixa mallen innan webbe kommer
    såja

  4. #4
    upp.. i helvete vad det skall vara svårt att sälja då..

  5. #5
    Mattyyys avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Eskilstuna
    Inlägg
    649
    Citat Ursprungligen postat av Felix Eriksson Visa inlägg
    upp.. i helvete vad det skall vara svårt att sälja då..
    Lägg upp den på blocket istället om du verkligen vill bli av med den
    You're so homo that even Justin Bieber look straight!

  6. #6
    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    Lägg upp den på blocket istället om du verkligen vill bli av med den
    jo jag har haft den i 2 omgångar där! gick ut med 20000kr och sänkte till 16000kr vart efter... börjar bli less. den har ju knappt gått nånting och alla delar finns kvar, ramnummer osv osv osv. alldrig vinterkörd eller körd på grusväg osv osv så bra behandlad en moppe kan vara och ändå så blir den inte såld. sätter den snart i bortskänkes!

  7. #7
    köper den för 10

  8. #8
    Citat Ursprungligen postat av mercedesw123 Visa inlägg
    köper den för 10
    ni lägger skam över mopeden, skulle du själv sälja en sådan här moped för 10000kr?!

  9. #9
    Citat Ursprungligen postat av Felix Eriksson Visa inlägg
    jo jag har haft den i 2 omgångar där! gick ut med 20000kr och sänkte till 16000kr vart efter... börjar bli less. den har ju knappt gått nånting och alla delar finns kvar, ramnummer osv osv osv. alldrig vinterkörd eller körd på grusväg osv osv så bra behandlad en moppe kan vara och ändå så blir den inte såld. sätter den snart i bortskänkes!
    Jasså ? inte vinterkörd eller grusvägar , vad spelar det för roll när motorn är söndertrimmad?

  10. #10

  11. #11
    Citat Ursprungligen postat av samueljohansson96 Visa inlägg
    Jasså ? inte vinterkörd eller grusvägar , vad spelar det för roll när motorn är söndertrimmad?
    öhh? vadå söndertrimmad? det är nog väldigt bra gjort och omskött
    köpte en cross från hans polare inga problem eller nått så nog vet dom vad dom gör!

    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    har du inge vettigt att säga så håller du käften. ta reda på info innan du försöker verka smart.

    NOOB.
    +1
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

  12. #12
    Inte för att verka negativ men du kommer ALDRIG få den såld.. HEL.. Det är ingen som köper en färdigbyggd hyper.. kanskeeeeeeee nån vars föräldrar är rika och är bortskämd.

    Den var dock väldigt snyggt och elegant bygd

  13. #13
    Citat Ursprungligen postat av samueljohansson96 Visa inlägg
    Jasså ? inte vinterkörd eller grusvägar , vad spelar det för roll när motorn är söndertrimmad?
    söndertrimmad nepp, det är en seriöst byggd midrace maskin med de bästa delarna, och det är väl klart att resten av hojen tar stryk om du kör i regn och på grusvägar, sanden letar sig in överallt och så har du den totalt skitig. jag nästintill slickade den ren engång när det började regna på vägen hem för att undvika vatten i maskinen osv.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    har du inge vettigt att säga så håller du käften. ta reda på info innan du försöker verka smart.

    NOOB.
    tack

    Citat Ursprungligen postat av Roxx_man95 Visa inlägg
    öhh? vadå söndertrimmad? det är nog väldigt bra gjort och omskött
    köpte en cross från hans polare inga problem eller nått så nog vet dom vad dom gör!



    +1
    tack för att du förstår iaf

    Citat Ursprungligen postat av Gbgräddglass Visa inlägg
    Inte för att verka negativ men du kommer ALDRIG få den såld.. HEL.. Det är ingen som köper en färdigbyggd hyper.. kanskeeeeeeee nån vars föräldrar är rika och är bortskämd.

    Den var dock väldigt snyggt och elegant bygd
    jo, men har förresten beslutat att sälja den med 50cc på men då är priset 1700kr men då får ni den i orginal utförande

  14. #14
    Engdaaahls avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Västerås
    Inlägg
    533
    1700? Orginal? PM'a mig om de stämmer!
    När jag var liten och mådde as dåligt så tog jag ett finger och stoppa upp i röven, sen så luktade jag på det. Det luktade så jävla illa så jag spydde.

  15. #15
    Kan ju också tillägga att det är absolut inte nån söndertrimmad maskin, det är en totalrenoverad maskin som kommer gå många mil till bara den får bränsle, olja och kylvatten! alla lager, packboxar osv är ju sprillans nya i maskin. och allt draget med moment så tycker det är lite synd om folk tror att det är nåt bondtrimmat as som säkert rasar första dagen. men det är klart, kör du på grusvägar osv så lär det komma gruskorn i motorn och sen sköter haveriet sig självt.

  16. #16
    Citat Ursprungligen postat av Engdaaahl Visa inlägg
    1700? Orginal? PM'a mig om de stämmer!
    oj haha skulle stå 1800, men om du köper den i helgen så lär du kanske få lite billigare, men då måste du säga till nu isåfall, för allt skall ju typ bytas

  17. #17
    Citat Ursprungligen postat av Felix Eriksson Visa inlägg
    oj haha skulle stå 1800, men om du köper den i helgen så lär du kanske få lite billigare, men då måste du säga till nu isåfall, för allt skall ju typ bytas
    haha felix tror du menar 18.000kr va?
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

  18. #18
    Citat Ursprungligen postat av Roxx_man95 Visa inlägg
    haha felix tror du menar 18.000kr va?
    ja självklart svårt att hålla koll på siffrorna när jag vanligtsvis kör med euro 18000kr med 50cc monterat 15000kr med i dagskick med 70cc! så skall det vara!

  19. #19

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Södermanland
    Inlägg
    33
    Du får 11'000:- för den som "Hyper"!

  20. #20
    Citat Ursprungligen postat av Z-Aer0x Visa inlägg
    Du får 11'000:- för den som "Hyper"!
    aldrig i livet är ingen suzuki pv detta

    http://www.blocket.se/malmo/Yamaha_a....htm?ca=11&w=3 det där får du för 11000kr MVH

  21. #21
    Citat Ursprungligen postat av Felix Eriksson Visa inlägg
    aldrig i livet är ingen suzuki pv detta

    http://www.blocket.se/malmo/Yamaha_a....htm?ca=11&w=3 det där får du för 11000kr MVH
    Han får inte 11 för den heller!! idag är de ingen som köper nått för dom höga priserna! Den ser grymt fin ut och riktigt fint skick och som du skriver med all grus och regn osv så verkar du riktigt pedant vilket är bra när man köper en moppe men ja idag vetifan om nån köper den! Får väl 7 föör mitt projekt som gått 4 h!!

  22. #22
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av SillmaN Visa inlägg
    Han får inte 11 för den heller!! idag är de ingen som köper nått för dom höga priserna! Den ser grymt fin ut och riktigt fint skick och som du skriver med all grus och regn osv så verkar du riktigt pedant vilket är bra när man köper en moppe men ja idag vetifan om nån köper den! Får väl 7 föör mitt projekt som gått 4 h!!
    Väntar man på rätt köpare och inte har så bråttom får man lätt iväg grejerna, jag säljer aldrig saker billigt
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  23. #23
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Väntar man på rätt köpare och inte har så bråttom får man lätt iväg grejerna, jag säljer aldrig saker billigt

    Nej de är klart...de finns säkert alltid nån men då tar de nog tid och JAG kan absolut inte vänta länge för att sälja nått till rätt pris utan jag säljer de hellre billigare så jag kan skaffa de nya jag tänkt mig Visst sen säljer jag de inte för billigt heller..

  24. #24
    Citat Ursprungligen postat av SillmaN Visa inlägg
    Nej de är klart...de finns säkert alltid nån men då tar de nog tid och JAG kan absolut inte vänta länge för att sälja nått till rätt pris utan jag säljer de hellre billigare så jag kan skaffa de nya jag tänkt mig Visst sen säljer jag de inte för billigt heller..
    men det är ju så fult, skulle kunna ljuga till och säga att det är en 2010 eller så. för den har ju gått hälften av vad dem gått. så det känns ju ändå fel att släppa den för allt för lite. sitter ju liksom delar på den för bra många tusen! helt sjukt svårt att sälja alltså... visst det finns alltid folk som köper för halva priset man begär, men det känns bara fel.

  25. #25
    Citat Ursprungligen postat av Felix Eriksson Visa inlägg
    men det är ju så fult, skulle kunna ljuga till och säga att det är en 2010 eller så. för den har ju gått hälften av vad dem gått. så det känns ju ändå fel att släppa den för allt för lite. sitter ju liksom delar på den för bra många tusen! helt sjukt svårt att sälja alltså... visst det finns alltid folk som köper för halva priset man begär, men det känns bara fel.
    ja jag förstår dig jo de finns alltid en massa som ger skambud o så men ja...det beror ju på hur långt man vill gå ner och hur fort man vill bli av med den. har du sett mitt projekt? de är ingen som ger vad jag vill ha för den....och de går absolut inte få igen pengarna heller. sen är de inte många som köper en färdig hypermotor/hypermoppe för man vill ju oftast bygga själv och då brukar dom bara vilja ha delar i/på motorn....tyvärr

  26. #26
    Förmodligen såld för 16000kr det lönar sig att vänta!! moahahah

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in