1. #16831
    fabbbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    vällingby
    Inlägg
    2 933
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    fyfan så segt
    jaa

    Edit: vet du om denna är okey videokamera för sitt pris? http://teknikmagasinet.se/db.pl?tf=p...l&artnr=760108
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    yamaha neos är guldvärd, skönare att åka på bakhjulet med en sån än att knulla
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    hur vet du det när du har varken knullat eller kört bakhjul med en?

  2. #16832
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av fabbbe Visa inlägg
    jaa

    Edit: vet du om denna är okey videokamera för sitt pris? http://teknikmagasinet.se/db.pl?tf=p...l&artnr=760108
    hm, inte en aning. Men det lät ju som om den var ganska bra, prisvärd tror jag nog den är
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  3. #16833
    fabbbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    vällingby
    Inlägg
    2 933
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    hm, inte en aning. Men det lät ju som om den var ganska bra, prisvärd tror jag nog den är
    Gött får bli med på önskelistan då
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    yamaha neos är guldvärd, skönare att åka på bakhjulet med en sån än att knulla
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    hur vet du det när du har varken knullat eller kört bakhjul med en?

  4. #16834
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av fabbbe Visa inlägg
    Gött får bli med på önskelistan då
    fint
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  5. #16835
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Någon som vet om det finns någon sorts equalizer att ladda hem till Windows XP som går att använda till Spotify och Youtube?
    Hamna längst ner...
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  6. #16836
    vart finns billigaste ps3;t o köpa i butik ? ( nytt )
    <a href=http://i48.tinypic.com/35in2u8.jpg target=_blank>http://i48.tinypic.com/35in2u8.jpg</a>

  7. #16837

    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    linköping
    Inlägg
    1 239
    Citat Ursprungligen postat av MaackaN Visa inlägg
    vart finns billigaste ps3;t o köpa i butik ? ( nytt )
    När jag skulle köpa var Elgiganten billigaste butiken i stan enligt PRicerunner, men i slutändan blev ett paket från gameStop billigare
    Hej, jag gillar att göra saker. Funkar det blir jag glad..

  8. #16838
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av MaackaN Visa inlägg
    vart finns billigaste ps3;t o köpa i butik ? ( nytt )
    Elgiganten har rea nu. Ps3 160 GB för 2100!

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  9. #16839
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Elgiganten har rea nu. Ps3 160 GB för 2100!

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    värt och köpa ? eller är det en standard att dom drar halva priset när man precis köpt ?
    <a href=http://i48.tinypic.com/35in2u8.jpg target=_blank>http://i48.tinypic.com/35in2u8.jpg</a>

  10. #16840
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Lars Ohly och siffror!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  11. #16841



    Lol, älskar sarkasmen
    Most stickpeople are black

  12. #16842

  13. #16843
    larsamagnussons avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    söderhamn
    Inlägg
    961
    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    Jag får känslan av att du är jävligt kunnig jag har hört att Turbokit söker produktutvecklare du ska kanske söka dit?

  14. #16844

  15. #16845
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Studiedag idag!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  16. #16846

  17. #16847

  18. #16848
    Någon som kan svara på var effektkurvan ligger på Yasuni Cross röret ?

  19. #16849

  20. #16850
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    sovmorgon till 13.15, nästan lika bra
    Gött! Hur är studentlivet förresten?
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Samma här! Blir mycket möppeh meck
    Okej, måste nog ta tag i mt5an någon dag själv, tror den är inställd på 10%s oljeblandning.

    Vaknade 14:00 idag och är redigt sjuk så är nog hemma imorgon med.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  21. #16851
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Gött! Hur är studentlivet förresten?
    blev sovmorgon till 17.00 istället, så kan det gå
    studentlivet är riktigt najs, imorrn eftermiddag (efter att jag haft mattetenta ) ska jag bygga legorobotar med folk från min linje och sen går vi till kåren och äter hamburgare och dricker öl. nollningen är årets höjdpunkt kan man säga, vill man kan man festa varje dag i 3 veckor, inget jag rekommenderar, men det går.

  22. #16852
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    blev sovmorgon till 17.00 istället, så kan det gå
    studentlivet är riktigt najs, imorrn eftermiddag (efter att jag haft mattetenta ) ska jag bygga legorobotar med folk från min linje och sen går vi till kåren och äter hamburgare och dricker öl. nollningen är årets höjdpunkt kan man säga, vill man kan man festa varje dag i 3 veckor, inget jag rekommenderar, men det går.
    Farsan berättade liknande saker om sin studietid på chalmers. Tror fan jag också skall studera där; sjökapten isf.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  23. #16853
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Farsan berättade liknande saker om sin studietid på chalmers. Tror fan jag också skall studera där; sjökapten isf.
    var det inte du som skulle bli ekonom och starta eget? svänger fort

  24. #16854
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    var det inte du som skulle bli ekonom och starta eget? svänger fort
    Går samhäll-ekonomi nu (men ska troligtvis läsa upp till matte D), så har funderat på att bli ekonom men vill gärna tjäna mer än 25 k i månaden. Och det finns iaf vad jag läst inte så mycket jobb för ekonomer heller(?). Skulle kunna tänka mig att plugga till jurist och senare bli advokat(ganska goa löner där) eller studera till sjökapten, jobba länge och sedan ev starta eget. Skall göra GMU (lumpen) efter studenten och sen får jag se hur det blir.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  25. #16855
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Går samhäll-ekonomi nu (men ska troligtvis läsa upp till matte D), så har funderat på att bli ekonom men vill gärna tjäna mer än 25 k i månaden. Och det finns iaf vad jag läst inte så mycket jobb för ekonomer heller(?). Skulle kunna tänka mig att plugga till jurist och senare bli advokat(ganska goa löner där) eller studera till sjökapten, jobba länge och sedan ev starta eget. Skall göra GMU (lumpen) efter studenten och sen får jag se hur det blir.
    det dräller av ekonomer (det är det fetaste "jag-vet-inte-vad-jag-vill-bli-men-det-här-verkar-stekigt"-yrket), så för att få något märkvärdigt jobb som ekonom måste du ha feta meriter och gå på någon bättre skola, annars slutar du nog i kundtjänsten på nordea...

  26. #16856
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    det dräller av ekonomer (det är det fetaste "jag-vet-inte-vad-jag-vill-bli-men-det-här-verkar-stekigt"-yrket), så för att få något märkvärdigt jobb som ekonom måste du ha feta meriter och gå på någon bättre skola, annars slutar du nog i kundtjänsten på nordea...
    Precis! Ju mer jag lär mig om ekonomi i skolan ju mer förstår jag att det finns så många arbetslösa ekonomer.

    Btw
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  27. #16857

  28. #16858
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    Det var annat förr



    Uploaded with ImageShack.us

    Ang "ämnet" så tror ju danska säpo att det finns risk för att det kommer utbryta ett rent raskrig i framtiden.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  29. #16859
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Går samhäll-ekonomi nu (men ska troligtvis läsa upp till matte D), så har funderat på att bli ekonom men vill gärna tjäna mer än 25 k i månaden. Och det finns iaf vad jag läst inte så mycket jobb för ekonomer heller(?). Skulle kunna tänka mig att plugga till jurist och senare bli advokat(ganska goa löner där) eller studera till sjökapten, jobba länge och sedan ev starta eget. Skall göra GMU (lumpen) efter studenten och sen får jag se hur det blir.
    Tror du är liiite för mycket insnöad på löner, bara för att du har en utbildning betyder inte det att du är bra på det. Är oftast intresse som styr hur bra man är på yrket. Är du inte bra på det du gör får du inget jobb... Så fundera på vad du tycker är kul och kan tänka dig jobba med resten av livet, inte så kul om du tröttnar efter 2 år på högskolan och ist får börja i tex. kundtjänst på nordea...
    Jag vet hur det är att tappa intresset för utbildning, gick 2 år på teknikprogrammet och bytte i sommras till fordon. Jag ville bli maskiningenjör då jag tyckte fordons programmet va för lätt för mig men tillslut tröttnade jag och bytte. Mina oljiga fingrar platsade inte bland skjortor för 1500kr och en kotlett som frisyr, dessutom har jag aldrig gillat att plugga. Jag har sedan jag lärde mig gå velat köra lastbilså de va väll inte så konstigt om de blev fordon tillslut ändå
    Vill inte säga att de va 2 bortkastade år, har många nya väldigt bra kompisar, många sköna minnen och har lärt mig väldigt mycket, men det hade väll varit lite trevligare om man slapp gå ut 2 år efter dom jämnåriga.
    Påtal om GMU, blir nog så för mig med. En kompis har kört Bgbv 90(stridsfordon 90 ombyggt till bärgningsfordon. Schacktblad, vinschar och borttaget torn) i Afghanistan(han har tom. gjort flest timmar av alla i den vagnen) och de tycker jag verkar jävligt kul!


    Shit, blev en kort livshistoria såhär på kvällskvisten... Godnatt!

  30. #16860

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in