1. #16771

  2. #16772
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    ftp!!!111oneone K4L, A.C.A.B fuck aina osv xD XD ^^
    Pang pang skjuta dom jallah aina tar oss spring spring, i orten är det knas jao..akta er för polisen! Para FACK aina! Samma knas samma tjafs varje dag! Måste fixa para knas inte bra

    Även moderatorer får vara oseriösa ibland
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  3. #16773
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg


    Riktigt jävla bra!

    http://www.stylingbutiken.se/comfort...t-svart/1683-0

    Funderar på nått sånt sen till bilen så man kan sitta still!
    Köp Sparco/Recaro isf(Är godkännda va bilprovningen med om jag inte har fel)! Att montera sådanna "noname" stolar i en Talladega blir som att montera blåelox nudebar och styre på en Aerox!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  4. #16774
    will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gällivare
    Inlägg
    1 507
    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Pang pang skjuta dom jallah aina tar oss spring spring, i orten är det knas jao..akta er för polisen! Para FACK aina! Samma knas samma tjafs varje dag! Måste fixa para knas inte bra

    Även moderatorer får vara oseriösa ibland
    Säker på det?


  5. #16775

  6. #16776
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Citat Ursprungligen postat av will3 Visa inlägg
    Säker på det?
    Ja lite kul kan vi väl endå få ha

    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Tänker inte lägga ner så jävla mycket på ett par stolar, gillade de där! Måste ju ha fällbara också. Och nej de är de inte, funktion före utseende imo.
    Enligt mig är det nästan pinsamt att ha ett par billiga skit no name stolar, håller faktiskt med Tobbe där..det är lite som att montera ett blå eloxerat styre på en Aerox
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  7. #16777
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Tänker inte lägga ner så jävla mycket på ett par stolar, gillade de där! Måste ju ha fällbara också. Och nej de är de inte, funktion före utseende imo.
    Okej, tycker dock det är lite EPA aktigt med sånna noname stolar (är riktigt många som har de i sina a-traktorer här iaf).
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  8. #16778

  9. #16779
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Skulle aldrig falla mig in att betala 10lök för att få ett par sparco när jag kan köpa de där för 3lök. Bryr mig inte om de står sparco eller inte på de, lägger hellre resten av pengarna på en ic eller liknande.
    Behöver inte kosta så mycket, polaren köpte två nästan nya (de hade suttit i en demobil i ca 5 mil) för 6 Blir nog bättre om du kör på de stolarna du redan har isf
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  10. #16780

  11. #16781

  12. #16782
    fest ?

  13. #16783
    blånegrer är ju inte direkt blå, särskilt på kvällen kan de bli kolsvarta och om inget lyser direkt på dem kan de bli helt osynliga
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Borde vara krav på reflexer på dom.

  14. #16784
    fink3ns avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Borås/Viskafors
    Inlägg
    809
    Lirat mw2 konstant i 4h nu.. fyfan vilket gött spel

    Bjuder på denna:


    Godnatt <3
    Ride on!

  15. #16785

  16. #16786

  17. #16787

  18. #16788
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Klockan ställd på 05.30, imorgon är det praktik!

  19. #16789

  20. #16790

  21. #16791
    Hade installerat ett tillägg i Chrome förut så att jag fick tillbaka den gamla facebook-chatten. Jag har nu tagit bort det tillägget och chatten ser nu ut såhär:

    Namn:  Facebook.jpg
Visningar: 896
Storlek:  15,4 KB

    Gjorde samma sak på min andra dator, men då kom den "riktiga" chatten tillbaks. Någon som har en idé om hur jag kan göra för att få den nya chatten istället för den som ligger nu?
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  22. #16792
    Rullstolsbarns avatar
    Reg.datum
    Apr 2011
    Ort
    göteborg
    Inlägg
    259
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    6.40 här!
    samma här -.-
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Vivacitys förra ägare har tydligen tryckt in ett Italienskt mynt i förgasaren, undra varför?
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    För han visste inte om att moppen var fransk

  23. #16793

    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    linköping
    Inlägg
    1 239
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    6.40 här!
    6.30 här
    Hej, jag gillar att göra saker. Funkar det blir jag glad..

  24. #16794
    Nån som vet vart man kan köpa såna röda ölmuggar som dem har i alla amerikanska college filmer ?

  25. #16795

  26. #16796
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    "den perfekta vaginan" just nu på tv4
    Vad i...? Det programmet verkar ganska...ja......udda.
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  27. #16797
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Hade installerat ett tillägg i Chrome förut så att jag fick tillbaka den gamla facebook-chatten. Jag har nu tagit bort det tillägget och chatten ser nu ut såhär:

    Namn:  Facebook.jpg
Visningar: 896
Storlek:  15,4 KB

    Gjorde samma sak på min andra dator, men då kom den "riktiga" chatten tillbaks. Någon som har en idé om hur jag kan göra för att få den nya chatten istället för den som ligger nu?
    Om du använder Chrome så går du in på Alternativ sen Tillägg och där ska det stå "Sidebar disabler" eller nått sånt så avinstallerar du den

  28. #16798
    Citat Ursprungligen postat av rideAerox Visa inlägg
    Om du använder Chrome så går du in på Alternativ sen Tillägg och där ska det stå "Sidebar disabler" eller nått sånt så avinstallerar du den
    Ja, jag använder Chrome, men jag har redan tagit bort det...
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  29. #16799
    larsamagnussons avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    söderhamn
    Inlägg
    961
    problem att sova som vanligt....
    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    Jag får känslan av att du är jävligt kunnig jag har hört att Turbokit söker produktutvecklare du ska kanske söka dit?

  30. #16800

    Reg.datum
    Nov 2010
    Ort
    Hultsfred
    Inlägg
    1 379
    Citat Ursprungligen postat av elisson Visa inlägg
    Nån som vet vart man kan köpa såna röda ölmuggar som dem har i alla amerikanska college filmer ?
    http://beerpong-nordic.com/butik/

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in