Sidan 37 av 73 Första ... 27353637383947 ... Sista
  1. #1081

  2. #1082

  3. #1083
    DennisLs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    hemligt...
    Inlägg
    1 248
    Citat Ursprungligen postat av Zäta Visa inlägg
    Fy för dig...

    Ville bara retas
    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    Den Robin kan höra hur mycket hästar en moped har, han är ett underverk....

  4. #1084


    Uploaded with ImageShack.us

    Min "nya" crf 450 -05, UNDERBAR hoj!

  5. #1085

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    Citat Ursprungligen postat av Stosse Visa inlägg


    Uploaded with ImageShack.us

    Min "nya" crf 450 -05, UNDERBAR hoj!
    söt dom går något grymt dom där!
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  6. #1086
    Citat Ursprungligen postat av kattens Visa inlägg
    söt dom går något grymt dom där!
    Men lilla Klas om man jämför med din HVA så går alla honda bra

    Förresten den var en aning fin, vad fick du ge?
    Citat Ursprungligen postat av Emil123 Visa inlägg
    Vi har valt att gå skilda vägar och huvudsaken är att vi tror på oss själva, att diskutera saker med dig är som att få en muslim att äta stekt fläsk men jag gillar det så!

  7. #1087
    Citat Ursprungligen postat av kattens Visa inlägg
    söt dom går något grymt dom där!
    De gör dom allt

    Citat Ursprungligen postat av Viking^ Visa inlägg
    Men lilla Klas om man jämför med din HVA så går alla honda bra

    Förresten den var en aning fin, vad fick du ge?
    Tackar! pengar

  8. #1088
    Citat Ursprungligen postat av Stosse Visa inlägg
    De gör dom allt



    Tackar! pengar
    Haha det roliga är att dem kostar också pengar att hålla i ordning
    Citat Ursprungligen postat av Emil123 Visa inlägg
    Vi har valt att gå skilda vägar och huvudsaken är att vi tror på oss själva, att diskutera saker med dig är som att få en muslim att äta stekt fläsk men jag gillar det så!

  9. #1089
    Citat Ursprungligen postat av Viking^ Visa inlägg
    Haha det roliga är att dem kostar också pengar att hålla i ordning
    De gör dom allt

  10. #1090
    tjenare

    har någon på detta forum handlat delar från http://www.babbittsonline.com skickar dom ens utomlands? Landar fraktkostnaden på tok för mkt med alla tullavgifter och grejor?

  11. #1091
    Citat Ursprungligen postat av DavidS Visa inlägg
    tjenare

    har någon på detta forum handlat delar från
    http://www.babbittsonline.com skickar dom ens utomlands? Landar fraktkostnaden på tok för mkt med alla tullavgifter och grejor?
    Skicka ett mail och fråga, så har jag gjort vid ev. köp från utländska sidor.
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    blånegrer är ju inte direkt blå, särskilt på kvällen kan de bli kolsvarta och om inget lyser direkt på dem kan de bli helt osynliga
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Borde vara krav på reflexer på dom.

  12. #1092
    jepp har redan gjort det, hoppas på ett svar till veckan;-)

  13. #1093
    Vill inköpa mig en motocross efter att läst detta, var ju 6-8 år sen man körde ute i skogen
    Får väl testa med mopeden

  14. #1094
    tjena vad tycker ni jag ska satsa på?
    85a eller nån lite äldre 125a(00-03)
    är lite över 170cm
    Sagorna ljuger och kärlek är skit, så passa du dig noga så du inte trillar dit.
    Hitler och hans vänner vol.2
    http://open.spotify.com/user/1121254...pUetccMeXnDQO7

  15. #1095
    Vad ska du ha den till? 125a alla dagar
    Yellowfail

  16. #1096
    Citat Ursprungligen postat av mickeidiket Visa inlägg
    tjena vad tycker ni jag ska satsa på?
    85a eller nån lite äldre 125a(00-03)
    är lite över 170cm

    125a

  17. #1097
    Citat Ursprungligen postat av Hampusen Visa inlägg
    Vad ska du ha den till? 125a alla dagar
    ska köra på bana och på gärdet/skogen hemma

    Citat Ursprungligen postat av jonass Visa inlägg
    125a
    det blir nog en 125a , 85orna känns lite små
    Sagorna ljuger och kärlek är skit, så passa du dig noga så du inte trillar dit.
    Hitler och hans vänner vol.2
    http://open.spotify.com/user/1121254...pUetccMeXnDQO7

  18. #1098
    Funderar på att köpa ny hoj, men är rätt osäker på vad man ska köpa. Funderar på en 125 2-takt med trimrör, eller en 250 4-takt/2-takt eller en 450 4-takt.
    Va tror ni? Är rätt duktig på att köra (tävlar inte, men kanske ska börja) Har en rm125 1999 nu som jag vill byta ut.

  19. #1099

  20. #1100
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Ska köra på kungsör för första gången idag, ska bli riktigt kul! Sen att jag inte har kört bana på evigheter kan nog göra att jag blir lite långsam runt banan


    edit :

    Varför ska du ha trimrör på en 125a? Ifall du köper typ en 07a eller något kommer den gå galet mycket bättre än din -99a. När jag körde min gamla 125a (03a) så fick jag testa 125sx -11, och dra åt... vilken skillnad det var. Nu kör jag på en 125 EXC 09 och exc ska ju ändå vara "snällare" men den går mycket bättre än min gamla som var en sx. Tycker du ska köra 2t så länge du kan, mycket lättare att köra 4t.
    Men en 450 behövs verkligen inte, sjukt onödigt att köra 450 ifall man inte tävlar (isåfall är det lika bra med en ktm 350 sx-f).

    Ja får nog bli så

  21. #1101
    Nya packboxar och skrapringar i gaffeln nu, glömde köpa olja men det blir imorgon. Ska byta nedre stötdämparlagret också, sen e gumman i toppskick igen
    Yellowfail

  22. #1102
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Vad tror ni jag ska göra för att tjäna mest pengar? Sälja crossen som den står nu eller snygga till lite?
    Bild på hur den ungefär är i nuläget:



    Kanske inte synns på bilderna men är tejpat på sadeln pga 1-2 hål i sadeln samt att det saknas lite skum. Drivpaketet är även jävligt sletet.

    Det jag tänkt att köpa är Renthal alu bakdrev 46t á 439 kr, twenty framdrev LW á 139 kr, CZ 428 kedja á 399, Cz kedjelås á 20, sadelöverdrag grip á 475, luftfilterolja bioprotect á 139 kr. totalt 1600 kr

    Jag bör väl tjäna mer på att fixa det så den blir finare innan jag säljer?

    Om ni vet nåt ställe där grejerna finns billigare så skulle länk inte skada, är en 85 sx
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  23. #1103
    Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    Vad tror ni jag ska göra för att tjäna mest pengar? Sälja crossen som den står nu eller snygga till lite?
    Bild på hur den ungefär är i nuläget:



    Kanske inte synns på bilderna men är tejpat på sadeln pga 1-2 hål i sadeln samt att det saknas lite skum. Drivpaketet är även jävligt sletet.

    Det jag tänkt att köpa är Renthal alu bakdrev 46t á 439 kr, twenty framdrev LW á 139 kr, CZ 428 kedja á 399, Cz kedjelås á 20, sadelöverdrag grip á 475, luftfilterolja bioprotect á 139 kr. totalt 1600 kr

    Jag bör väl tjäna mer på att fixa det så den blir finare innan jag säljer?

    Om ni vet nåt ställe där grejerna finns billigare så skulle länk inte skada, är en 85 sx
    Ta isär och rengör grundligt, fetta in länkage och hjul, polera upp röret och släng på nytt drivpaket
    Yellowfail

  24. #1104
    Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    Vad tror ni jag ska göra för att tjäna mest pengar? Sälja crossen som den står nu eller snygga till lite?
    Bild på hur den ungefär är i nuläget:



    Kanske inte synns på bilderna men är tejpat på sadeln pga 1-2 hål i sadeln samt att det saknas lite skum. Drivpaketet är även jävligt sletet.

    Det jag tänkt att köpa är Renthal alu bakdrev 46t á 439 kr, twenty framdrev LW á 139 kr, CZ 428 kedja á 399, Cz kedjelås á 20, sadelöverdrag grip á 475, luftfilterolja bioprotect á 139 kr. totalt 1600 kr

    Jag bör väl tjäna mer på att fixa det så den blir finare innan jag säljer?

    Om ni vet nåt ställe där grejerna finns billigare så skulle länk inte skada, är en 85 sx
    Tycker definitivt att du ska fixa nyy sadelöverdrag, kommer se bra mycket fräshare ut en med lite tejp!

  25. #1105
    Ni som är lite mer erfarna på hoj åkandet. Hur ser era tränings scheman ut? Jag köpte min första hoj i höstas en cr250 nu har jag en crf250x. Nu när jag ligger och kör enduro så försvinner orken typ direkt och där med flytet i körningen. Hjälp med lite bra fys träning?
    Citat Ursprungligen postat av Emil123 Visa inlägg
    Vi har valt att gå skilda vägar och huvudsaken är att vi tror på oss själva, att diskutera saker med dig är som att få en muslim att äta stekt fläsk men jag gillar det så!

  26. #1106
    Citat Ursprungligen postat av Viking^ Visa inlägg
    Ni som är lite mer erfarna på hoj åkandet. Hur ser era tränings scheman ut? Jag köpte min första hoj i höstas en cr250 nu har jag en crf250x. Nu när jag ligger och kör enduro så försvinner orken typ direkt och där med flytet i körningen. Hjälp med lite bra fys träning?
    Körde 1h enduro idag, skulle inte kalla det jobbigt..
    Träna kondition på crossbana?

  27. #1107
    drog ut idag och körde fyfan vad kul! inte kört på ett bra tag, roligt men jävlig varmt blev det...

    3 bilder från innan vi drog









    gjorde även en fail och drog in i en liten gran xD inget hände då jag inte åkte så fort han bromsa
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

  28. #1108
    Citat Ursprungligen postat av Woody Visa inlägg
    Körde 1h enduro idag, skulle inte kalla det jobbigt..
    Träna kondition på crossbana?
    Kör snabbare då!

    Citat Ursprungligen postat av Roxx_man95 Visa inlägg
    drog ut idag och körde fyfan vad kul! inte kört på ett bra tag, roligt men jävlig varmt blev det...

    3 bilder från innan vi drog






    gjorde även en fail och drog in i en liten gran xD inget hände då jag inte åkte så fort han bromsa
    Mums! Du har en skruv lös!
    Yellowfail

  29. #1109

  30. #1110
    Citat Ursprungligen postat av Hampusen Visa inlägg
    Mums! Du har en skruv lös!
    haha bara för du skrev tog jag fram bilden och kollade och sen gick jag ut och kollade saknar 1 på andra sidan också

    men äsch! det är bara plast man märker om man tappar det och den sitter ändå bra

    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Blir att köpa ny hjälm, googles och handskar efter Grekland. Ska bli grymt skönt
    Airoh hjälm, rip & roll glajjor och deft family handskar för er som tar er tid att läsa
    sweet!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in