Sidan 18 av 73 Första ... 816171819202868 ... Sista
  1. #511
    Citat Ursprungligen postat av Yoohan Visa inlägg
    Sålde allt för 6700kr, behåll dock min söndriga Zap barpad...


    Ska kränga iväg quaden och 300an såfort allt är klart och våren är här sen blir det en yz 250 minst -06



    Feeeeeeeet woody
    Mys!!! Vad är det för 300? Jag vill också ha ny hoj nu!! Men måste sälja bort massa moppe grejer. Har ju min gamla Cr 250-91 nu den går fint som fan men lite för gammal nu för att ha om man ska börja köra seriöst! Funderar på att köpa en CrfX 450 eller 250 men vet inte om 450 blir för tung och kraftig. Funderar även på 2t typ en Ktm 250 eller 300 Men som sakt pengarna måste in först!
    Citat Ursprungligen postat av Emil123 Visa inlägg
    Vi har valt att gå skilda vägar och huvudsaken är att vi tror på oss själva, att diskutera saker med dig är som att få en muslim att äta stekt fläsk men jag gillar det så!

  2. #512
    Citat Ursprungligen postat av Viking^ Visa inlägg
    Mys!!! Vad är det för 300? Jag vill också ha ny hoj nu!! Men måste sälja bort massa moppe grejer. Har ju min gamla Cr 250-91 nu den går fint som fan men lite för gammal nu för att ha om man ska börja köra seriöst! Funderar på att köpa en CrfX 450 eller 250 men vet inte om 450 blir för tung och kraftig. Funderar även på 2t typ en Ktm 250 eller 300 Men som sakt pengarna måste in först!
    En nissan 300zxTT

    Jag tycker inte det är så stor skillnad på vikten mellan 250 och 450 4-t, men det är ju om man klarar av att hantera effekten som avgör tycker jag. Ktm 300 har jag hört mycket bra om

  3. #513

  4. #514
    Citat Ursprungligen postat av Woody Visa inlägg
    nice var det jobbigt att rikta själv?
    Citat Ursprungligen postat av Emil123 Visa inlägg
    Vi har valt att gå skilda vägar och huvudsaken är att vi tror på oss själva, att diskutera saker med dig är som att få en muslim att äta stekt fläsk men jag gillar det så!

  5. #515
    Jag å farsan fixade det, tog väl 3h att plocka isär allt och sätta ihop med däck å allt, gick väldigt lätt Skevar typ 1mm på ett ställe men spelar ingen roll, bakfälgen far upp och ner minst 1cm så

  6. #516
    Citat Ursprungligen postat av Woody Visa inlägg
    Jag å farsan fixade det, tog väl 3h att plocka isär allt och sätta ihop med däck å allt, gick väldigt lätt Skevar typ 1mm på ett ställe men spelar ingen roll, bakfälgen far upp och ner minst 1cm så
    Hha ne så petigt är det inte. Men min framfälg behöver sig en liten omgång riktning nu
    Citat Ursprungligen postat av Emil123 Visa inlägg
    Vi har valt att gå skilda vägar och huvudsaken är att vi tror på oss själva, att diskutera saker med dig är som att få en muslim att äta stekt fläsk men jag gillar det så!

  7. #517
    Citat Ursprungligen postat av Zäta Visa inlägg
    Varför KTM när du kan köpa min som går bättre?

    Köp min Suzuki RM250 02. Kanonskick för sin ålder och ser bra ut
    18 000:-
    köp den istället fall du ska ha cross för under 20k den är riktigt stark för o va en 250 tvåtakt !! =)

  8. #518

  9. #519

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    börjat montera kylarskydden idag jävlahelvetesskit äre! helt obegripligt att få dit. men blir nog bra när jag väl får dit det.. och snart dags att lägga av vintersulorna ju! :d

  10. #520
    Citat Ursprungligen postat av kattens Visa inlägg
    börjat montera kylarskydden idag jävlahelvetesskit äre! helt obegripligt att få dit. men blir nog bra när jag väl får dit det.. och snart dags att lägga av vintersulorna ju! :d
    Jo jag tycker det börjar osa lera fan och jag har inte beställt hem däck, men det skulle väll frysa på igen?
    Citat Ursprungligen postat av Emil123 Visa inlägg
    Vi har valt att gå skilda vägar och huvudsaken är att vi tror på oss själva, att diskutera saker med dig är som att få en muslim att äta stekt fläsk men jag gillar det så!

  11. #521

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    visst göre!
    jo, vi är i februari så det är väldigt troligt att vi får bakslag

  12. #522
    beställt lite roliga grejjer tex. michelin starcross sand 4

  13. #523
    Citat Ursprungligen postat av Emil123 Visa inlägg
    Vi har valt att gå skilda vägar och huvudsaken är att vi tror på oss själva, att diskutera saker med dig är som att få en muslim att äta stekt fläsk men jag gillar det så!

  14. #524

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    Citat Ursprungligen postat av Viking^ Visa inlägg
    helt klart fin! har kört såndär fast cross och 05a, och den gick jävla fint!

  15. #525
    tja alla!

    jag är sugen på att köpa en ny cross har en kx 125:a gammal och en gammal kx80cc vill skaffa 125:a eller en 250 2t/4t spelar inte roll

    vad för märke är bra? någon som är extra fin eller nått? har runt 20k att köpa för
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

  16. #526
    Citat Ursprungligen postat av Roxx_man95 Visa inlägg
    tja alla!

    jag är sugen på att köpa en ny cross har en kx 125:a gammal och en gammal kx80cc vill skaffa 125:a eller en 250 2t/4t spelar inte roll

    vad för märke är bra? någon som är extra fin eller nått? har runt 20k att köpa för
    Tror zäta har sin 250 2t till salu :p

  17. #527
    Citat Ursprungligen postat av Roxx_man95 Visa inlägg
    tja alla!

    jag är sugen på att köpa en ny cross har en kx 125:a gammal och en gammal kx80cc vill skaffa 125:a eller en 250 2t/4t spelar inte roll

    vad för märke är bra? någon som är extra fin eller nått? har runt 20k att köpa för
    Köp en 250, skulle letat efter rm eller cr runt 01 för då får du en redigt fin en för 20.


  18. #528
    Citat Ursprungligen postat av PiMpoPeD Visa inlägg
    Tror zäta har sin 250 2t till salu :p
    för långt bort annars hade jag köpt

    Citat Ursprungligen postat av Woody Visa inlägg
    Köp en 250, skulle letat efter rm eller cr runt 01 för då får du en redigt fin en för 20.

    vi har en rm 250 men funkar inte kan ju alltid köpa en till så har jag massa delar till den annars tänkte jag på en yzf 250 4t? eftersom jag bara kör skog och sand typ
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

  19. #529
    Skulle aldrig köpa en 4t som är äldre än 1-2 år, 2t går ju lika bra i skog, går ju inte mer än man gasar

  20. #530

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    Citat Ursprungligen postat av Woody Visa inlägg
    Skulle aldrig köpa en 4t som är äldre än 1-2 år, 2t går ju lika bra i skog, går ju inte mer än man gasar
    det är inget fel på dom äldre än 2 år, dock skulle inte jag köpa äldre än 05.
    nej, det gör dom faktiskt inte, visst, man kan köra bra i skogen på 2t med, men det är lååååångt ifrån 4t

  21. #531

  22. #532
    Citat Ursprungligen postat av Zäta Visa inlägg
    vart bor du? Bättre 02a än jag har får du leta efter!
    20min med bil in till sthlm "sen måste man ju tillbaks också"
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

  23. #533

  24. #534
    DennisLs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    hemligt...
    Inlägg
    1 248
    Citat Ursprungligen postat av kattens Visa inlägg
    det är inget fel på dom äldre än 2 år, dock skulle inte jag köpa äldre än 05.
    nej, det gör dom faktiskt inte, visst, man kan köra bra i skogen på 2t med, men det är lååååångt ifrån 4t
    Kör ifrån folk med min 250 i skogen
    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    Den Robin kan höra hur mycket hästar en moped har, han är ett underverk....

  25. #535
    Citat Ursprungligen postat av Zäta Visa inlägg
    Haha ja det där är inte första gången du har skrivit Vart än du åker måste du tillbaka! ifrån Stockholm hit till mig tar det ungefär 4tim, går fortare än vad man tror. Det är ingen big deal och åka hit och sen tillbaka
    blir 8 timmar och låsas pappa har ont i höften nu vette fan vf så det blir ju väldigt långggggggttttttttttttttttt
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

  26. #536

  27. #537
    Citat Ursprungligen postat av Zäta Visa inlägg
    Du gör som du vill, det är värt resan
    mjoo vet men vet inte vf men vill nog endå ha 4t låter så porrigt och är inte kungen på varva så 2t inte riktigt min sak
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

  28. #538
    Jag har en honda cr250 - 91 tillsalu fin för sin ålder knappt gått något dem senaste 10 åren
    Citat Ursprungligen postat av Emil123 Visa inlägg
    Vi har valt att gå skilda vägar och huvudsaken är att vi tror på oss själva, att diskutera saker med dig är som att få en muslim att äta stekt fläsk men jag gillar det så!

  29. #539

  30. #540
    Citat Ursprungligen postat av Zäta Visa inlägg
    2T låter grymt fint också Du behöver inte varva så mycket med en 250 2T, har bra vrid även på dom låga varven!
    sant sant 250 2t är ju som en 450 4t så kan ju skaffa en 450 4t ist för 250
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in