Hybridvisning

  1. #1

    Hur kollar jag om mopeden är STULEN?

    Tja!

    Har en Stalker som jag inte vet om den är stulen. Hur kollar jag om den är stulen?

    Då jag fick Stalkern av en polare när jag gjorde ett jobb åt honom och han inte visste om den var stulen eller inte då han fick med den när han köpte sin andra Stalker.

    Mvh Ciao Doktorn
    Om en ciao icke fungerar. Skruva isär motorn och skruva ihop och den skall fungera igen.

  2. #2

  3. #3

  4. #4
    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    Som Lennart säger. Smidigast att ringa 114 14 och uppge ramnummer. Då kan dom snabbt kolla i registret om den är anmäld stulen.
    Ok, men då kommer dem väl fråga varför jag undrar om den är stulen? Och kanske vill beslag ta mopeden tills den rätta ägaren hämtar den?
    Om en ciao icke fungerar. Skruva isär motorn och skruva ihop och den skall fungera igen.

  5. #5

  6. #6
    Citat Ursprungligen postat av Ciao Doktorn Visa inlägg
    Ok, men då kommer dem väl fråga varför jag undrar om den är stulen? Och kanske vill beslag ta mopeden tills den rätta ägaren hämtar den?
    Vad spelar det för roll om de vill beslagta mopeden eller inte då du ändå inte tycks vilja köpa den stulen? Stör det dig att de kanske vill beslagta mopeden, är det inte tvärt om bra om de vill göra det? Förstår inte hur du tänker gosse...
    Citat Ursprungligen postat av Panceta
    Det första jag gör på ett förhör är att ta upp snusdosan, baka en fet jävel sen sitta där och va skitkaxig.

  7. #7
    Citat Ursprungligen postat av Ciao Doktorn Visa inlägg
    Ok, men då kommer dem väl fråga varför jag undrar om den är stulen? Och kanske vill beslag ta mopeden tills den rätta ägaren hämtar den?
    Om du inte vill riskera det så får du ringa in anonymt från ett oreggat kontantkort

  8. #8
    EU ? Kolla reg numret på internet och kolla om det står några upplysningar på den så slipper du ringa polisen

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in