Sidan 38 av 44 Första ... 283637383940 ... Sista
  1. #1111
    will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gällivare
    Inlägg
    1 507
    Citat Ursprungligen postat av ArvidsZon Visa inlägg
    Haha xD
    Såg att du skrev till mig på "Spectator" sätt, men fattar inte hur man svarar på det
    Tryck på "h"


  2. #1112
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Citat Ursprungligen postat av will3 Visa inlägg
    Tryck på "h"
    Ahaa, men nu är det film time så nu får det vara

  3. #1113
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Mw3, 100% 360QuickscopeCoolboy_95 players only
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

  4. #1114
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    Klarade precis ut Uncharted 3, helt otroligt roligt spel asså! Grymt välgjort och redigt härlig story!
    Rekommenderas till 100% för er som har PS3!
    Killar med smak kör Volvo med flak!

  5. #1115
    Kan man fortfarande byta in ps2spel och hårdvara? Är det någon som vet om Rock Band-kontroller till ps2 fungerar till ps3 slim?

  6. #1116
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    Citat Ursprungligen postat av Gissa Visa inlägg
    Kan man fortfarande byta in ps2spel och hårdvara? Är det någon som vet om Rock Band-kontroller till ps2 fungerar till ps3 slim?
    Skulle inte tro att dom fungerar? För gammalt
    Killar med smak kör Volvo med flak!

  7. #1117

    Reg.datum
    Dec 2011
    Ort
    söderhamn
    Inlägg
    3
    Citat Ursprungligen postat av Gissa Visa inlägg
    Kan man fortfarande byta in ps2spel och hårdvara? Är det någon som vet om Rock Band-kontroller till ps2 fungerar till ps3 slim?
    usb ut tag på ps2 så borde funka

  8. #1118
    Jag tittade runt lite och hittade ett resident evil till salu som tydligen hade kostat 399$ nytt till ps3. enligt säljaren finns det bara 100 ex. kan det stämma?

  9. #1119
    Laggets avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    Laholm
    Inlägg
    158
    Är det någon som lirar Minecraft?
    Ni får jätte gärna komma in och lira med våran på ulfbage.com
    CHA CHA alá, ville bara säga jag gillar er, och gillar inte Yellotail så mycket....

  10. #1120
    någon som vet hur man fixar problemet på mw3 att den bara står på "connecting to online service" sen kommer det att deras servers är nere eller nått sånt?...

    fick det förut installerade om spelet och det funkade igen och nu kommer jag inte förbi skiten... håller på att installera om spelet igen för 3gången sen jag köpte det...
    fyfan för att dom inte ens kan göra ett spel som funkar bra någon gång...

    DICE<3
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

  11. #1121
    Citat Ursprungligen postat av Roxx_man95 Visa inlägg
    någon som vet hur man fixar problemet på mw3 att den bara står på "connecting to online service" sen kommer det att deras servers är nere eller nått sånt?...

    fick det förut installerade om spelet och det funkade igen och nu kommer jag inte förbi skiten... håller på att installera om spelet igen för 3gången sen jag köpte det...
    fyfan för att dom inte ens kan göra ett spel som funkar bra någon gång...

    DICE<3
    Menar du Bf3, för att mw3 är inte gjort av DICE.
    Nu andas du manuellt!

    Don't drive faster than your guardian angle can fly!

  12. #1122
    Citat Ursprungligen postat av Lutnaes^ Visa inlägg
    Menar du Bf3, för att mw3 är inte gjort av DICE.
    nej mw3 funkade inte förut men nu gör det

    menade att DICE kan i alla fall göra spel som funkar för dom äger <3
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

  13. #1123
    Citat Ursprungligen postat av Roxx_man95 Visa inlägg
    menade att DICE kan i alla fall göra spel som funkar för dom äger <3
    2GB patch efter release säger en del.

  14. #1124
    Citat Ursprungligen postat av Tobias Visa inlägg
    2GB patch efter release säger en del.
    DICE har alltid varit så att dom vill ha ett bra spel med balans, dom hjälper alla spelare och lyssnar på vad dom säger inte som dom som gjort cod dom vill bara ha pengar tyvärr...
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

  15. #1125

  16. #1126
    Citat Ursprungligen postat av Roxx_man95 Visa inlägg
    DICE har alltid varit så att dom vill ha ett bra spel med balans, dom hjälper alla spelare och lyssnar på vad dom säger inte som dom som gjort cod dom vill bara ha pengar tyvärr...
    Jag gillar både Dice och IW, men tro mig - grundsyftet för båda företagen är att tjäna pengar, inget annat. Hade dem fått välja mellan att tjäna mer pengar men vara mindre lojala gentemot spelarna så hade de båda gjort det istället för att tjäna mindre, men hålla en tight connection mellan dem själva och spelarna.
    Citat Ursprungligen postat av Isaxon Visa inlägg
    '
    Det beror ju på att de hade lagt in banorna och allt nytt (vapen/fordon) som tillhör Back to Karkland.
    Jag är medveten om detta. Vad är det du inte är medveten om?

  17. #1127
    Citat Ursprungligen postat av Tobias Visa inlägg
    Jag gillar både Dice och IW, men tro mig - grundsyftet för båda företagen är att tjäna pengar, inget annat. Hade dem fått välja mellan att tjäna mer pengar men vara mindre lojala gentemot spelarna så hade de båda gjort det istället för att tjäna mindre, men hålla en tight connection mellan dem själva och spelarna.
    ja båda vill ju tjäna pengar annars finns det inget syfte med att ens göra spelen men DICE har alltid lyssnar på spelarna vilket är därför dom gör dom bästa spelen

    sure cod är roligt en stund men sen tröttnar man det är bara samma sak om och om igen
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

  18. #1128
    Citat Ursprungligen postat av Roxx_man95 Visa inlägg
    ja båda vill ju tjäna pengar annars finns det inget syfte med att ens göra spelen men DICE har alltid lyssnar på spelarna vilket är därför dom gör dom bästa spelen

    sure cod är roligt en stund men sen tröttnar man det är bara samma sak om och om igen
    Ja, det är uppenbart?

    Vad är, enligt dig, ett par punkter som gör att man tröttnar på det ena och inte andra?

  19. #1129
    Citat Ursprungligen postat av Tobias Visa inlägg
    Ja, det är uppenbart?

    Vad är, enligt dig, ett par punkter som gör att man tröttnar på det ena och inte andra?
    men det är sååå stor skillnad på mw3 och bf3 går inte jämföra bf3 är ett spel man kan spela fleraaaa timmar utan att tröttna för det är så mycket olika vapen, bilar, plan, tanks osv
    liksom mw3 är bara samma sak varje gång campers och smgs eller akimbo skit... man tröttnar snabbt på det
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

  20. #1130
    Citat Ursprungligen postat av Roxx_man95 Visa inlägg
    men det är sååå stor skillnad på mw3 och bf3 går inte jämföra bf3 är ett spel man kan spela fleraaaa timmar utan att tröttna för det är så mycket olika vapen, bilar, plan, tanks osv
    liksom mw3 är bara samma sak varje gång campers och smgs eller akimbo skit... man tröttnar snabbt på det
    Smaksak då, alltså.

    Och andra sidan, så skrev du bara vad du som spelare har för möjligheter att utföra i BF3, men du skrev bara vad andra spelare gör mot dig i MW3.

  21. #1131
    Citat Ursprungligen postat av Tobias Visa inlägg
    Smaksak då, alltså.

    Och andra sidan, så skrev du bara vad du som spelare har för möjligheter att utföra i BF3, men du skrev bara vad andra spelare gör mot dig i MW3.
    okej, i mw3 så kan man ju antagligen spela sniper och äga alla för det är nog det lättaste cod som gjorts för sniper i alla fall på pc...
    du behöver inte ens sikta in haha. men spelet är så lätt och gillar man fart i spelet så skulle jag välja mw3
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

  22. #1132
    Vill även påpeka att i BF3 har du större möjligheter att spela seriösare och med större grupper. Du kan tillsammans med kompisar eller klaner etc spela lite seriösare och kommunicera via TS/skype/Vent etc. Detta är sjukt kul om alla strävar efter samma mål och alla tilldelas olika uppgifter I CoD finns knappt alls dessa möjligheter då spelrundorna går alldeles för snabbt och man hinner inte tänka på teamwork.

  23. #1133
    ^
    Ja, smaksak som sagt. Sedan lirar jag inte på PC så jag kan inte kommentera kring det. Dock vill jag påstå att det är fullt möjligt att spela i team bara du har folk att spela med som har headset. Har själv väldigt många gånger stött på fulla lag som spelar tillsammans och de är svåra att vinna över så visst finns det möjlighet till teamwork även om en stor del av spelarna spelar med endast 2-3 kompisar eller tillochmed solo.

    Citat Ursprungligen postat av Roxx_man95 Visa inlägg
    okej, i mw3 så kan man ju antagligen spela sniper och äga alla för det är nog det lättaste cod som gjorts för sniper i alla fall på pc...
    du behöver inte ens sikta in haha. men spelet är så lätt och gillar man fart i spelet så skulle jag välja mw3
    Så skulle man nog kunna säga. När du nämnde kampare innan i tråden kunde jag inte göra annat än att tänka; visst, det finns inget värre än att bli droppad av en kampare, men när man har spelat ett tag så lär man sig hur man ska hantera liknande situationer, var de oftast befinner sig osv. För det är faktiskt spelarna som spelar spelet som det är tänkt eller de som spelar spelet på ett rent taktiskt bättre sätt som utvecklas mest, vilket ofta leder till större framgång som spelare.

    Men som jag sa innan, jag har inget emot något av spelen, utan mer hur spelutvecklarna tänker. Jag hade minst lika roligt i BF2, när jag sprang runt och snipade eller gibbade strategi-fjantar med shotgun på Isla Inocents som jag hade när jag i MW2, sub-rusha på kampare på Skidrow.

  24. #1134
    Är det någon som kan hjälpa mig med mitt theater <-(stavning) mode. Behöver edita en video men hittar inte den i steam/steamapps/common/codmw3. Hur gör jag?
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Ludix har jag för mig ska funka skitbra org.
    Citat Ursprungligen postat av AeroXCallE Visa inlägg
    Jo, dom har typ ett axx på 0-50 km/h på 2 sek orginal

  25. #1135
    DICE är ju bäst, i battlefield 3 om man kör helikopter t.ex så kan man ju gå utanför markgränserna på banan, och sen landa vid fiendens huvudbas vid deras AA-gun, så kan man spawnkilla som fan bara se till att varje 10nde sekund hoppa i och ur helikoptern (man förhoppningsvis landade brevid AA:n) haha

  26. #1136
    Mattyyys avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Eskilstuna
    Inlägg
    649
    Hur "ger" jag Minecraft tillgång till mer Ram minne? Win7 64bit
    You're so homo that even Justin Bieber look straight!

  27. #1137
    drog upp gamla spellådan och hittade mitt cod2, sluta med att jag spelade hela campanjen, sjukt kul spel

  28. #1138
    funderar på förbeställa diablo 3 är det någon som har testat betan och kan säga att det är roligt
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Ludix har jag för mig ska funka skitbra org.
    Citat Ursprungligen postat av AeroXCallE Visa inlägg
    Jo, dom har typ ett axx på 0-50 km/h på 2 sek orginal

  29. #1139
    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    Hur "ger" jag Minecraft tillgång till mer Ram minne? Win7 64bit
    MCPatcher -> Options -> Skriv in så mycket du vill ge på Java Heap size.

  30. #1140
    Mattyyys avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Eskilstuna
    Inlägg
    649
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    MCPatcher -> Options -> Skriv in så mycket du vill ge på Java Heap size.
    Tack för svar men har listat ut det själv


    Hittade precis en rätt schysst Minecraft server med ip adressen : epiccraft.co kom in och spela sen vore kul att lira med lite forumiter mitt ign är MattyyySwE
    You're so homo that even Justin Bieber look straight!

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in