Ämne: Dagens Win!

  1. #17581
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Dagens fotbollsträning! Fan va gött man mår efteråt!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  2. #17582
    Nu äre Le Mans 24hrs som gäller, eurosport & eurosport2 för er som vill se. Imorgon gelleråsen
    Le Mans livestream - http://www.vipbox.tv/watch/56246/6/l...am-online.html
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  3. #17583
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Pizzan är påväg!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  4. #17584
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Är helt inställd på att det är skola imorgon, så jävla skönt med lov!

  5. #17585
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Är helt inställd på att det är skola imorgon, så jävla skönt med lov!
    haha samma här
    Ont; heldag på Gelleråsen 25 formel fordar, lärde känna mycket bra folk, träffa gammla polare osv
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  6. #17586
    Noexs avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Västergötland
    Inlägg
    369
    Packar inför Grekland!
    Flyget avgår 06.05 imorgon!

  7. #17587
    Studenten i fredags och blev anställd idag, börjar imon men får lön för denna dagen. Härligt.
    Kolla gärna in mina fordon:Yamaha Aerox, Speedciao'n, Masai db50, flakmoppe

  8. #17588
    Citat Ursprungligen postat av Tim Visa inlägg
    Studenten i fredags och blev anställd idag, börjar imon men får lön för denna dagen. Härligt.
    fan va nice
    Sagorna ljuger och kärlek är skit, så passa du dig noga så du inte trillar dit.
    Hitler och hans vänner vol.2
    http://open.spotify.com/user/1121254...pUetccMeXnDQO7

  9. #17589
    Citat Ursprungligen postat av mickeidiket Visa inlägg
    fan va nice
    Haha ja, känns nästan för lätt. Folk går runt arbetslösa när man själv inte behöver gå utan jobb en dag
    Kolla gärna in mina fordon:Yamaha Aerox, Speedciao'n, Masai db50, flakmoppe

  10. #17590
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Tim Visa inlägg
    Haha ja, känns nästan för lätt. Folk går runt arbetslösa när man själv inte behöver gå utan jobb en dag
    Låter riktigt härligt! Vad är det för jobb som du skaffat?

    Det här låter fan inte fel! http://www.bytbil.com/nyheter/kv6fsk...7#xtor=AD-500-[bytbil]-[]-[]-[blocket]-[]-[]
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  11. #17591
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Låter riktigt härligt! Vad är det för jobb som du skaffat?

    Det här låter fan inte fel! http://www.bytbil.com/nyheter/kv6fsk...7#xtor=AD-500-[bytbil]-[]-[]-[blocket]-[]-[]
    Lärling som elektriker, så tjänar ganska dåligt första 720 jobbtimmarna, 12000 i månaden men det är ju ett stort steg från studiebidraget på 1050
    Kolla gärna in mina fordon:Yamaha Aerox, Speedciao'n, Masai db50, flakmoppe

  12. #17592
    Noexs avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Västergötland
    Inlägg
    369
    Citat Ursprungligen postat av Tim Visa inlägg
    Lärling som elektriker, så tjänar ganska dåligt första 720 jobbtimmarna, 12000 i månaden men det är ju ett stort steg från studiebidraget på 1050
    Får 18.000:- i månaden till sommaren som utbildad undersköterska
    En SAAB utan turbo är som en Räkmacka utan räkor..

  13. #17593
    Citat Ursprungligen postat av Noex Visa inlägg
    Får 18.000:- i månaden till sommaren som utbildad undersköterska
    Inte helt fel det

    Kommer tjäna 12k första 700 timmarna, sedan 14k 700 timmar. Sedan 17k första året, 20k andra året och 23k tredje året så man har ju en liten lönestege att klättra på iaf har funderingar på att plugga vidare efter tredje året så att man hamnar över 30k strecket
    Kolla gärna in mina fordon:Yamaha Aerox, Speedciao'n, Masai db50, flakmoppe

  14. #17594
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Tim Visa inlägg
    Inte helt fel det

    Kommer tjäna 12k första 700 timmarna, sedan 14k 700 timmar. Sedan 17k första året, 20k andra året och 23k tredje året så man har ju en liten lönestege att klättra på iaf har funderingar på att plugga vidare efter tredje året så att man hamnar över 30k strecket
    Gött!
    Fan vad man längtar till att håva in pengar, lär precis som du säger kännas mycket bättre än de 1050 kr man får av staten!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  15. #17595
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Mamma skulle rensa rabatten för någon vecka sedan och ta bort alla mina älskade smultron, så jag bestämde mig för att visa mina gröna fingrar och mosa ner alla plantorna i en kruka. Eftersom vädret var värdelöst och de kanske skulle behöva vattnas (och jag inte orkar gå ut och skulle ha glömt det) så satte jag dem i fönstret på rummet. Om ni någon gång har haft smultron i trädgården så vet ni att de sprider sig värre än maskrosor vilket mina gjorde. Nu jag har "utstickare" på hela fönsterbrädet. Dock blir det nog förjävla gott med smultron på rummet. Tog ca fem minuter då mamma fixade allting och nu ser rummet bättre ut och mina smultron är räddade (jag älskar smultron, förjävla goda).

  16. #17596
    alleexss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Stockholm Tumba
    Inlägg
    625
    Citat Ursprungligen postat av Tim Visa inlägg
    Lärling som elektriker, så tjänar ganska dåligt första 720 jobbtimmarna, 12000 i månaden men det är ju ett stort steg från studiebidraget på 1050
    Är 12000:- före eller efter skatt för heltid? Om det är före så äre ju rena rama slavlönen.. Men visst bättre än studiebidrag

    Själv fick jag direkt efter studenten jobb som köksbiträde. Lär mig nu, då jag är utbildad som mekaniker haha. Hur som helst så får jag 122:- per timma tror jag före skatt, är väl typ 21000:- per månad om jag jobbar heltid? Dock kör jag halvtid, mer chill, 200m till jobbet lunch ingår i arbetstiden och kan äta och dricka gratis.

    Dagens win: Åkte på körtelfeber för typ 1.5 vecka sen, dvs samma dag som jag tog studenten. Men idag så blev jag plötsligt typ 10ggr bättre

  17. #17597

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av alleexs Visa inlägg
    Är 12000:- före eller efter skatt för heltid? Om det är före så äre ju rena rama slavlönen.. Men visst bättre än studiebidrag

    Själv fick jag direkt efter studenten jobb som köksbiträde. Lär mig nu, då jag är utbildad som mekaniker haha. Hur som helst så får jag 122:- per timma tror jag före skatt, är väl typ 21000:- per månad om jag jobbar heltid? Dock kör jag halvtid, mer chill, 200m till jobbet lunch ingår i arbetstiden och kan äta och dricka gratis.

    Dagens win: Åkte på körtelfeber för typ 1.5 vecka sen, dvs samma dag som jag tog studenten. Men idag så blev jag plötsligt typ 10ggr bättre
    Alla hantverkare/byggare tjänar kasst i början när man är lärling , facklönen som rörmokare i början ligger på 8000:- i månaden tror jag.
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  18. #17598
    Citat Ursprungligen postat av alleexs Visa inlägg
    Är 12000:- före eller efter skatt för heltid? Om det är före så äre ju rena rama slavlönen.. Men visst bättre än studiebidrag

    Själv fick jag direkt efter studenten jobb som köksbiträde. Lär mig nu, då jag är utbildad som mekaniker haha. Hur som helst så får jag 122:- per timma tror jag före skatt, är väl typ 21000:- per månad om jag jobbar heltid? Dock kör jag halvtid, mer chill, 200m till jobbet lunch ingår i arbetstiden och kan äta och dricka gratis.

    Dagens win: Åkte på körtelfeber för typ 1.5 vecka sen, dvs samma dag som jag tog studenten. Men idag så blev jag plötsligt typ 10ggr bättre
    Det är före skatt
    Kolla gärna in mina fordon:Yamaha Aerox, Speedciao'n, Masai db50, flakmoppe

  19. #17599
    Citat Ursprungligen postat av alleexs Visa inlägg
    Dagens win: Åkte på körtelfeber för typ 1.5 vecka sen, dvs samma dag som jag tog studenten. Men idag så blev jag plötsligt typ 10ggr bättre
    Körtelfebrar(?) har väl en tendens att svänga väldigt. Ta det lugnt och gör inget ansträngande. Då får du nog en rejäl känga tillbaka.

  20. #17600

  21. #17601
    alleexss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Stockholm Tumba
    Inlägg
    625
    Citat Ursprungligen postat av Tim Visa inlägg
    Det är före skatt
    Aa okej sen minus skatt på det

    Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    Körtelfebrar(?) har väl en tendens att svänga väldigt. Ta det lugnt och gör inget ansträngande. Då får du nog en rejäl känga tillbaka.
    Det vet jag, så jävla surt att jag inte kan träna och så, känner ju att man blir klenare för varje dag, men kommer vila upp mig i typ 7-8 veckor innan jag börjar. är ju inte helt frisk än ändå. Om ca 2 veckor åker jag utomlands i typ 5 veckor, och där lär jag inte träna, och dem här två veckorna i Sverige så skulle det vara ren idioti att ens gå in på gymmet

  22. #17602
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Riktigt go seger idag, speciellt när segermålet kommer i 89:onde minuten.
    Senast redigerat av Tobbe94 den 2012-06-19 klockan 00:15.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  23. #17603
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Sommarjobbet som jag lyckades få samma dag som skolavslutningen 12/6. 100kr/h + semesterersättningen!!
    Stjyst lön!
    SHI HOO!

  24. #17604
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Mc kort!

  25. #17605
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Mc kort!
    GRATTIS kör försiktigt

  26. #17606

  27. #17607

  28. #17608
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Själv ligger jag på 120 spänn i timmen, outbildad och 17 år, funkar!
    Och en annan får stå ut med kommunlön på 77:-/h! Dock bara i 3 veckor, men ändå.
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  29. #17609
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Och en annan får stå ut med kommunlön på 77:-/h! Dock bara i 3 veckor, men ändå.
    haha, gnäll inte. jag fick jobb på ett cnc-företag som dessutom är väldigt stort, 72kr/h..snåla jävlar, helt otroligt
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  30. #17610

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in