Sidan 68 av 102 Första ... 1858666768697078 ... Sista
  1. #2011
    vivarns avatar
    Reg.datum
    May 2009
    Ort
    Kalmar
    Inlägg
    2 031
    Ärligt, det där var väl inga bortförklaringar? mer en förklaring till hur han lever, vilket verkar helt vettigt till skillnad från de som endast tänker träning och glömmer att leva.

    Själv är jag likadan, äter som jag vill, dricker när jag känner för det och tränar inte allt för ofta. Ser det inte som en bortförklaring, utan mer en beskrivning av mitt liv och det faktum att jag inte satsar på att bli BB, utan hellre lever ett kul liv (Ett kul liv enligt mig innehåller inte endast proteiner, hantlar och dieter).

    det efterfrågades bilder

    http://i56.tinypic.com/2zhiezn.jpg

    http://i56.tinypic.com/10713qh.jpg

    183cm, ca 80kg
    Ser bra ut! Själv går det trögt för min del, motivationen har vart sämre nu på sistånde.

  2. #2012
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Ser bra ut! Själv går det trögt för min del, motivationen har vart sämre nu på sistånde.
    inte tränat på snart 3 månader pga olika anledningar, motivationen att dra igång igen är nere på noll.

  3. #2013
    Intressant program
    Hur fan kan man leva som hos Camilla? O.o
    http://www.body.se/artiklar/nyheter/...mamma-byter-bo

  4. #2014
    Citat Ursprungligen postat av Linus Visa inlägg
    Du har inte AIDS, Cancer samt brutet ben också?
    `? mvad menar du nu du
    Spaxi på förra moppenet!

  5. #2015
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    Citat Ursprungligen postat av Lorenzen Visa inlägg
    `? mvad menar du nu du
    Är du redan full?
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

  6. #2016
    Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    Är du redan full?
    japp! gisledagarna idag
    Spaxi på förra moppenet!

  7. #2017
    Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Ort
    Gdansk
    Inlägg
    1 096
    Citat Ursprungligen postat av Lorenzen Visa inlägg
    japp! gisledagarna idag
    Låter som en plan

    OnT: Körde ben idag igen. Fan det enda jag tränar nuförtiden! Senast i onsdags...

  8. #2018
    Bröstpasset igår gick riktigt bra, 110kgx10, 3 set är inga problem. Dags för ökning. Kör förövrigt på Ehrlings specifika armträningsprogram, funkar ypperligt

  9. #2019
    Citat Ursprungligen postat av Fundamentals Visa inlägg
    Bröstpasset igår gick riktigt bra, 110kgx10, 3 set är inga problem. Dags för ökning. Kör förövrigt på Ehrlings specifika armträningsprogram, funkar ypperligt
    Grymt, kör själv ett 6 veckors bänk"program", får se om jag ökar något, har stått stilla på 110 ett tag nu.

  10. #2020
    Citat Ursprungligen postat av Woody Visa inlägg
    Grymt, kör själv ett 6 veckors bänk"program", får se om jag ökar något, har stått stilla på 110 ett tag nu.
    Det är bara att bita ihop och lägga på 5kg, allt sitter i huvudet. Man får lära sig att släppa "spärren".

  11. #2021
    Citat Ursprungligen postat av Fundamentals Visa inlägg
    Det är bara att bita ihop och lägga på 5kg, allt sitter i huvudet. Man får lära sig att släppa "spärren".
    Yes, går dock jävligt segt nu, väger bara 71kg så skulle underlätta om jag la på mig 10 till men kommer inte hända då jag satsar på att ta x2 kroppsvikt, kommer nog bli omöjligt men siktar på det!

  12. #2022
    Citat Ursprungligen postat av Woody Visa inlägg
    Yes, går dock jävligt segt nu, väger bara 71kg så skulle underlätta om jag la på mig 10 till men kommer inte hända då jag satsar på att ta x2 kroppsvikt, kommer nog bli omöjligt men siktar på det!
    Det går nog ska du se, ge det lite mer tid samt variera hur du lägger övningarna. Jag anser det väldigt viktigt att chocka musklerna genom att variera upplägget så kroppen aldrig vänjer sig vid ett mönster, enklast så att samtidigt hålla kontakten med muskeln under träning

  13. #2023
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    Farsan fixade PWO:t till mig idag, dock tog han typ dubbla dosen så jag sitter här och är pigg som aldrig förr..
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

  14. #2024
    Inge träning idag... Har ont i halsen så jag knappt kan svälja och hostar 24/7.... Nu önskar man bara att man kunde bli frisk

  15. #2025
    Riktigt gött, igår var första bröst/axel passet på 2 månader pga av skada i axeln... Så jävla skönt att det inte strålar eller smärtar som in i helvete när man endast sänker ner stången Dock börjar tråkiga rehab träning nu...

  16. #2026
    Citat Ursprungligen postat av Göransson Visa inlägg
    Riktigt gött, igår var första bröst/axel passet på 2 månader pga av skada i axeln... Så jävla skönt att det inte strålar eller smärtar som in i helvete när man endast sänker ner stången Dock börjar tråkiga rehab träning nu...
    Jag har små känningar i höger axel och lite i vänster när jag kör alla övningar som påfrestar axlarna... vad tror du?

  17. #2027
    Kan vara att du endast har ''dåliga'' axlar som bara behöver vila/ träna lungt och lätt några veckor! Jag hade en överbelastning på en slemsäck i axeln och det gjorde ju ont som fan i över 1 månad sedan la det sig efter massage och rehab övningar...
    En bra ide är ju att som sagt ta det lungt med vikterna i pressövningar

  18. #2028
    Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Ort
    Gdansk
    Inlägg
    1 096
    Kommer till gymfan idag och det var stängt. Drar hem, kör överkroppspass nere i källaren! Riktigt soft att köra hantelpress med 20-kilosvikter i gjutjärn! 2.5 timmar blev det, fruktansvärt skönt!!

  19. #2029
    Citat Ursprungligen postat av Fundamentals Visa inlägg
    Det är bara att bita ihop och lägga på 5kg, allt sitter i huvudet. Man får lära sig att släppa "spärren".
    Drog 115 idag och en 5a på 100..

  20. #2030
    Citat Ursprungligen postat av Woody Visa inlägg
    Drog 115 idag och en 5a på 100..
    Grattis!

  21. #2031
    Har gått ner till 81 kg nu efter studenter o sånt. Lite tråkigt men man får ju skylla sig själv. Började träna med 90 kg på bänken nu innan uppehållet också, får se om de fortfarande går
    F.d. Almsarn

  22. #2032

  23. #2033
    Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Ort
    Gdansk
    Inlägg
    1 096
    Militärpress, sittande hantelpress, sidolyft etc

  24. #2034
    Tack! Ska provas idag!

    För baksida axel kör jag omvänd pec-dec.
    De brukar jag med göra.. hur många övningar bör man göra för max effekt?

  25. #2035

  26. #2036
    Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Östergötland
    Inlägg
    644
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Jo, de tror jag också, men om man kanske kör en övning "hårt" eller om man kör tre övningar "hårt" är väl de jag undrar, lär ju inte vara bra att köra för mycket heller...
    Beror på hur mycket du hinner med liksom, så att alla muskelgrupper får lika många set. Men jag som kör 2 muskelgrupper per pass ungefär kör kanske 10-15 set per muskelgrupp, då är seten uppdelade på olika övningar.
    Någon intresserad av en 3vxl Zündapp motor eller en 24mm stage6 förgasare? Skicka PM!

  27. #2037

  28. #2038
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    http://www.lorenzobecker.blogspot.com/

    Hes getting bigger and bigger.
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  29. #2039
    Såg en film som du postade här för en månad sedan eller två. Han har ju vuxit markant sedan dess om jag minns rätt. Anabola där, eller?

  30. #2040
    Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Östergötland
    Inlägg
    644
    Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    Såg en film som du postade här för en månad sedan eller två. Han har ju vuxit markant sedan dess om jag minns rätt. Anabola där, eller?
    Haha, ja.
    Någon intresserad av en 3vxl Zündapp motor eller en 24mm stage6 förgasare? Skicka PM!

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in