Sidan 3 av 9 Första 12345 ... Sista
  1. #61
    Sebbos avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Göteborg, Hisingen.
    Inlägg
    52
    Citat Ursprungligen postat av Fyren Visa inlägg
    Letar efter ett bra sätt att komma åt musik på PS3an. Har en Netgear Stora NAS, vet inte hur jag ska lyckas komma åt den via PS3an dock. Streaming från dator till ps3 är bara att glömma, funkar inte. Har haft en IT snubbe här och kollat på det, men han får det inte heller att funka. Att lägga över allt via USB minne eller något är nog också att glömma, 40GB hårddisk i PS3an... Enda lösningen jag ser är en extern HDD, men är inte sugen på att ha en sådan liggande, skulle förstöra utseendet vid TVn totalt. Finns det något annat bra sätt?
    Streamar musik, film och bilder via hemmanätverket med TVersity. Funkar till både 360 och PS3.
    Mitt tips skulle vara att du drar ner det programmet.

    På besök efter att senast varit här 2012. Kul att MNF lever.

  2. #62
    N.Lovets avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    181
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Skate 3, helt underbart kul Precis min spelsmak
    Är det värt att köpa? Har Skate 2 men har funderat på att köpa 3an också, Är Skate 3 mycket roligare än Skate 2? Eller är det ingen större skillnad?

  3. #63

  4. #64
    Fyrens avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Kalmar
    Inlägg
    660
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Konstigt då att det börjat komma info om det samt att realesen är satt till 2011.




    Jag kör allt via trådlöst nätverk och Vuze. Även PMS (PS3 Media Server) fungerar utmärkt. Har du testat med det?
    Citat Ursprungligen postat av Sebbo Visa inlägg
    Streamar musik, film och bilder via hemmanätverket med TVersity. Funkar till både 360 och PS3.
    Mitt tips skulle vara att du drar ner det programmet.


    Har testat båda, men funkar inte :/ Eller PMS funkar någon gång ibland, väldigt sällan dock. PS3an hittar helt enkelt inte datorn. Brandväggar avstängda, vet inte om det finns något mer som kan störa? En grej som kanske strular till det är att jag kör PS3an på wifi men datorn med sladd via home-plug. En home-plug är en liten plugg man sätter i ett vägguttag sedan kopplar man in en internetsladd till den. Sedan stoppar man i en home-plug i något annat vägguttag och kan från den dra en internetsladd till en dator eller liknande för att komma åt nätverket. Sånna här är det jag har (ser lika dana ut iaf) http://www.netgear.se/Products/Power...s/XEB1004.aspx. Det ser alltså ut så här i mitt nätverk (den prickade linjen är trådlös anslutning, där det står elnät går nätverket via husets elnät, och det används alltså ingen internetsladd där):

    Senast redigerat av Fyren den 2010-08-23 klockan 22:54.

  5. #65

  6. #66
    |Edvin|s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Jönköping
    Inlägg
    228
    Fett fint. Nu har jag förhandsbokat NFS: Hot Pursuit!
    PSN: EdvinIsacsson
    Lägg till så kan vi spela lite.

  7. #67
    beställde nyss GRID från ginza för 199kr, hoppas på succé! Vad tycker ni som spelat det?

  8. #68
    Har ingen tid för mitt ps3, så ifall någon är sugen på ett ps3 med 2 handkontroller, Fifa10 och MidnightClub LA så är det bara pma! Har knappt spelat någonting.
    Citat Ursprungligen postat av Riejukillen Visa inlägg
    sötis, du skulle ha lagt av en jävla brakskit då hade du fått en extra knuff så hade du kört under 7sek

  9. #69
    |Edvin|s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Jönköping
    Inlägg
    228
    Citat Ursprungligen postat av DaTTe Visa inlägg
    beställde nyss GRID från ginza för 199kr, hoppas på succé! Vad tycker ni som spelat det?
    Min kompis har det till 360. Han säger att det äger lätt upp Forza med tanke på vad det kostar!
    PSN: EdvinIsacsson
    Lägg till så kan vi spela lite.

  10. #70
    Citat Ursprungligen postat av |Edvin| Visa inlägg
    Min kompis har det till 360. Han säger att det äger lätt upp Forza med tanke på vad det kostar!
    Dom två spelen ska man inte jämföra med varandra. GRID är ett arcadspel och en forsättning på TOCA Racedriving vilket Forza Motorsport inte är.

  11. #71

  12. #72
    |Edvin|s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Jönköping
    Inlägg
    228
    Citat Ursprungligen postat av Parden Visa inlägg
    Dom två spelen ska man inte jämföra med varandra. GRID är ett arcadspel och en forsättning på TOCA Racedriving vilket Forza Motorsport inte är.
    Bara sa att han tyckte att det var bättre än Forza. Beror ju helt på vad man tycker.
    PSN: EdvinIsacsson
    Lägg till så kan vi spela lite.

  13. #73
    Citat Ursprungligen postat av Parden Visa inlägg
    Dom två spelen ska man inte jämföra med varandra. GRID är ett arcadspel och en forsättning på TOCA Racedriving vilket Forza Motorsport inte är.
    Vad tycker du om GRID då? Har för mig att du var rätt duktig på GT osv, så det kan ju vara intressant att höra din åsikt!

  14. #74
    fyfan 6 dagar till gran tourismo 5 kommer ut! GILLA
    hette Monster_extream på förra forumet.
    http://www.garaget.org/?car=271209

  15. #75

  16. #76
    Citat Ursprungligen postat av TheDude Visa inlägg
    Nej, finns inget release date.

    Dom sköt ju upp datumet för ca 2 veckor sen och har inte än sagt när det kommer ut men runt julafton har dom sagt
    källa? står både i trailern och närmaste spelaffär har plansher(?) där det står 2/11-10. så har du en källa på annat så visa de
    hette Monster_extream på förra forumet.
    http://www.garaget.org/?car=271209

  17. #77

  18. #78

  19. #79
    Har en PSjailbreak om någon är intresserad....

    //SD
    http://www.earpill.com - addictive music. Serverbyte!

  20. #80

  21. #81
    black ops imorgon. kan ju råka komma försent till skolan
    hette Monster_extream på förra forumet.
    http://www.garaget.org/?car=271209

  22. #82
    Äntligen fick jag mitt ps3

    adda Henkaboy1337
    www.Earpill.com - addictive music

  23. #83
    Speciellt här på Lidingö, här vet man aldrig vad som kan hända! Kan ju komma två pojkar med backslick ur en Range Rover och kasta plånboken efter dig... Där har vi fara, Amex Black är tunga!

  24. #84

  25. #85
    Citat Ursprungligen postat av TheDude Visa inlägg


    Du får köpa gran turismo 5 när de kommer
    klart jag ska, köpte BLOPS idag, 379 :-!
    www.Earpill.com - addictive music

  26. #86
    Citat Ursprungligen postat av Henkaboy Visa inlägg
    klart jag ska, köpte BLOPS idag, 379 :-!
    De e ett nice spel, men sjuka delays IBLAND, dvs. inte alltid!

  27. #87
    Citat Ursprungligen postat av Jock_e Visa inlägg
    De e ett nice spel, men sjuka delays IBLAND, dvs. inte alltid!
    om du e sugen på o lira så kan du ju adda mig någon gång

    Henkaboy1337
    www.Earpill.com - addictive music

  28. #88

  29. #89
    Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    Kyckling är skiten! Det och lite proteinpulver så ska du se att du snart är framme!

  30. #90
    Citat Ursprungligen postat av Parden Visa inlägg
    Sluta skicka den i varenda tråd. Herregud..

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in