Ämne: Am-provet

  1. #1

    Am-provet

    Tjena! På onsdag ska jag ner till vägverket och skriva am-provet Vissa av mina klasskompisar som redan tagit det säger att det är skitsvårt men andra säger att de inte ens behövde plugga till det. Är osäker på om jag kan klara det om det nu är så svårt. Nu vill jag veta en gång för alla! Är det svårt eller inte!? Dela med er av era erfarenheter
    Mvh

  2. #2
    kan det möjligen vara så att det är från person till person? nääääää så kan det ju inte vara

  3. #3
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Min polare sa att det var skitenkelt, men det är väll från person till person!
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  4. #4
    Plugga som fan så klarar du det.
    Gör frågorna som finns på trafikskolans dator, även B-korts frågorna då provet är uppbyggt efter dem.
    Det kmmer mycket omdömes frågor och olika frågor om grupptryck osv.

    Tips: om du har en b-korts bok, plugga i den också

  5. #5
    ok tack för tipset. Tror att vi faktiskt har en b-bok någonstans

  6. #6
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Det är inte lätt! Jag får VG/MVG på proven i skolan och då pluggar jag ungefär 4 dagar på det. Jag pluggade lite mer än 1 vecka på AM provet och fick 53, 52 är godkänt
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  7. #7
    Det är lätt! Pluggade ca 2-3 dagar ock fick 62 av 65

  8. #8

  9. #9
    Tyckte det var skitlätt, fick 59/65.

  10. #10
    Citat Ursprungligen postat av TheDude Visa inlägg
    är det 65 frågor på det nya provet

    När jag tog var det typ 20 frågor xD
    Haha, lyxigt med 20 frågor

  11. #11
    Nej, det är ju 75 frågor varav 10 av dom inte räknas på resultatet. Och det är inte så svårt som alla säger. Bara man har lite vett i skallen och tänker efter så går det utan att plugga.

  12. #12

  13. #13
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Nej, det är ju 75 frågor varav 10 av dom inte räknas på resultatet. Och det är inte så svårt som alla säger. Bara man har lite vett i skallen och tänker efter så går det utan att plugga.
    Det var 70 frågor totalt sist jag kollade 5 av frågorna räknas bort för att de är testfrågor.

  14. #14

  15. #15
    CR7Aeroxs avatar
    Reg.datum
    Nov 2010
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    264
    Hehe ovärt med AM , man kör ju med klass 2
    Yamaha Aerox In My <3

    Har ett Leovince TT rör till aerox till salu!

  16. #16
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    från person till person, och det är inte samma frågor varje gång, ibland har man tur och får enkla frågor.

  17. #17
    hyffsat svårt var det ju enligt mig. Det var ju inga stora problem eftersom jag lyssnade under trafikskolan och pluggade lite. Fick 59 rätt

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in