Sidan 12 av 12 Första ... 2101112
  1. #331
    Citat Ursprungligen postat av izeman Visa inlägg
    haha har kört i kronogården mycket med min xps och har inte ens sett snuten
    tur, har sett dom nog nästan varje gång jag åkt där

  2. #332
    Törnans avatar
    Reg.datum
    Jun 2012
    Ort
    Stockholm/Värmdö
    Inlägg
    484
    ska dom börja med enduro poliser eller är det bara något påhitt?

  3. #333
    derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Alingsås
    Inlägg
    1 912
    Citat Ursprungligen postat av emil.tornqvist Visa inlägg
    ska dom börja med enduro poliser eller är det bara något påhitt?
    Finns redan i vissa städer. Har funnits här i några år.
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

  4. #334
    Törnans avatar
    Reg.datum
    Jun 2012
    Ort
    Stockholm/Värmdö
    Inlägg
    484
    Citat Ursprungligen postat av derbi_crille Visa inlägg
    Finns redan i vissa städer. Har funnits här i några år.
    är dom ofta ute och åker?

  5. #335
    Citat Ursprungligen postat av emil.tornqvist Visa inlägg
    ska dom börja med enduro poliser eller är det bara något påhitt?
    Finns enduro nästan överallt speciellt i Göteborg (Angered) dock endast när det är 20+ och skit fint väder ute, Blivit stannad flera gånger utav enduron sist jag vart stannad var det 1 civil saab och 2 enduro som "Låste" in mig alltså dom kom ifrån alla håll och kanter hehe, Fick en olovligkörning hade ägt mopeden 1 vecka -,-
    Braap Braap

  6. #336
    Citat Ursprungligen postat av emil.tornqvist Visa inlägg
    är dom ofta ute och åker?
    ,
    Sorry för dubbelpost men kände att jag ville svara, Dom är ute rätt ofta där jag bodde förut göteborg ( Angered ) dock enbart när det är solsken och 20+ Och Sthlm är större än Gbg så yes dom lär vara ute ofta

    Edit: Dom crusar alltså runt lite titt som tätt dels för att "rasta" maskinerna och jaga trimmade mopeder, Pratade lite med enduro poliserna som stannade mig sist och enligt dom så är deras mål med att köra enduro enbart att stanna just mopeder, eftersom att många smiter in på grusvägar och bommar där vanliga bilar/motorcyklar inte kan ta sig så kör dom enduro och dom kan köra på exakt samma ställe du kör fast dom har en del mer häst under tanken än var du har så ett råd, Stanna bara så slipper du smitning och skit för risken är inte stor att du lyckas smita // SmexX
    Braap Braap

  7. #337
    Törnans avatar
    Reg.datum
    Jun 2012
    Ort
    Stockholm/Värmdö
    Inlägg
    484
    Citat Ursprungligen postat av SmexX Visa inlägg
    ,
    Sorry för dubbelpost men kände att jag ville svara, Dom är ute rätt ofta där jag bodde förut göteborg ( Angered ) dock enbart när det är solsken och 20+ Och Sthlm är större än Gbg så yes dom lär vara ute ofta

    Edit: Dom crusar alltså runt lite titt som tätt dels för att "rasta" maskinerna och jaga trimmade mopeder, Pratade lite med enduro poliserna som stannade mig sist och enligt dom så är deras mål med att köra enduro enbart att stanna just mopeder, eftersom att många smiter in på grusvägar och bommar där vanliga bilar/motorcyklar inte kan ta sig så kör dom enduro och dom kan köra på exakt samma ställe du kör fast dom har en del mer häst under tanken en var du har så ett råd, Stanna bara så slipper du smitning och skit för risken är inte stor att du lyckas smita // SmexX
    okej men är det blandat? asså sm och cross?

  8. #338
    Citat Ursprungligen postat av emil.tornqvist Visa inlägg
    okej men är det blandat? asså sm och cross?
    Sånna här är dom "Ända" jag blivit stannad utav av http://img24.imageshack.us/img24/8733/dsc00002qi6.jpg
    Braap Braap

  9. #339
    Så man har inte direkt någon stor chans hehe
    Braap Braap

  10. #340
    Törnans avatar
    Reg.datum
    Jun 2012
    Ort
    Stockholm/Värmdö
    Inlägg
    484
    Citat Ursprungligen postat av SmexX Visa inlägg
    Så man har inte direkt någon stor chans hehe
    ehh fuck it yolo! haha nej då har man inte så stor chans om moppen inte går som faan

  11. #341
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av emil.tornqvist Visa inlägg
    ehh fuck it yolo! haha nej då har man inte så stor chans om moppen inte går som faan
    dessa poliser är otroligt osmidiga på dom hojarna så man kan nog åka ifrån dom på en stig eller så om det är mycket hinder, men ja det är väl lika bra att stanna :p
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  12. #342
    Törnans avatar
    Reg.datum
    Jun 2012
    Ort
    Stockholm/Värmdö
    Inlägg
    484
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    dessa poliser är otroligt osmidiga på dom hojarna så man kan nog åka ifrån dom på en stig eller så om det är mycket hinder, men ja det är väl lika bra att stanna :p
    okej bra får väll hoppas på det

  13. #343
    derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Alingsås
    Inlägg
    1 912
    Citat Ursprungligen postat av emil.tornqvist Visa inlägg
    är dom ofta ute och åker?

    Som smexX sa, bara när de är typ 20+ ute.
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

  14. #344
    haha läst varenda sida nu, tog sin tid så att säga

    har blivit jagad av farbror blå på allt jag äger jävla oflyt! haha

    men kan berätta en historia iallafall va som så att jag var ledig från skolan en dag och tänkte åka ner till tjejen som precis slutade skolan, satte mig på moppen och åkte ner, rengnade som fan så tänkte att det är nog inga poliser i centrum idag menmen moppen gick skit kunde inte gasa halvgas ens... åkte i mina 30-35 km/h och såg snuten, tänkte inte mera på det då jag körde så långsamt men visst fan kör dom efter mig med blåljus och massa skit utan för en skola vid 15 tiden när alla slutade.. körde bara på då jag inte ville förlora lämpet och få böter, kom i vilket fall undan MEN vilka jävla idoter det finns till poliser.. dom körde i 120 km/H på en gångbana och höll på att köra på min flickvän! dom hade frågat efter mig dan efter, dom hade razzia på skolan och tog en kompis, och till honom sa dom att jag hade kört fort som fan! xD körde max i 50

  15. #345
    Törnans avatar
    Reg.datum
    Jun 2012
    Ort
    Stockholm/Värmdö
    Inlägg
    484
    Citat Ursprungligen postat av gasgas ec Visa inlägg
    haha läst varenda sida nu, tog sin tid så att säga

    har blivit jagad av farbror blå på allt jag äger jävla oflyt! haha

    men kan berätta en historia iallafall va som så att jag var ledig från skolan en dag och tänkte åka ner till tjejen som precis slutade skolan, satte mig på moppen och åkte ner, rengnade som fan så tänkte att det är nog inga poliser i centrum idag menmen moppen gick skit kunde inte gasa halvgas ens... åkte i mina 30-35 km/h och såg snuten, tänkte inte mera på det då jag körde så långsamt men visst fan kör dom efter mig med blåljus och massa skit utan för en skola vid 15 tiden när alla slutade.. körde bara på då jag inte ville förlora lämpet och få böter, kom i vilket fall undan MEN vilka jävla idoter det finns till poliser.. dom körde i 120 km/H på en gångbana och höll på att köra på min flickvän! dom hade frågat efter mig dan efter, dom hade razzia på skolan och tog en kompis, och till honom sa dom att jag hade kört fort som fan! xD körde max i 50
    poliser....

  16. #346
    Citat Ursprungligen postat av gasgas ec Visa inlägg
    haha läst varenda sida nu, tog sin tid så att säga

    har blivit jagad av farbror blå på allt jag äger jävla oflyt! haha

    men kan berätta en historia iallafall va som så att jag var ledig från skolan en dag och tänkte åka ner till tjejen som precis slutade skolan, satte mig på moppen och åkte ner, rengnade som fan så tänkte att det är nog inga poliser i centrum idag menmen moppen gick skit kunde inte gasa halvgas ens... åkte i mina 30-35 km/h och såg snuten, tänkte inte mera på det då jag körde så långsamt men visst fan kör dom efter mig med blåljus och massa skit utan för en skola vid 15 tiden när alla slutade.. körde bara på då jag inte ville förlora lämpet och få böter, kom i vilket fall undan MEN vilka jävla idoter det finns till poliser.. dom körde i 120 km/H på en gångbana och höll på att köra på min flickvän! dom hade frågat efter mig dan efter, dom hade razzia på skolan och tog en kompis, och till honom sa dom att jag hade kört fort som fan! xD körde max i 50
    Hur vet du det? Frågar av ren nyfikenhet.
    Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    Kyckling är skiten! Det och lite proteinpulver så ska du se att du snart är framme!

  17. #347
    Citat Ursprungligen postat av Parden Visa inlägg
    Hur vet du det? Frågar av ren nyfikenhet.
    dom sa det till kompisen dom tog dagen efter (han såg när jag blev jagad som alla andra) och frågade om det gick fort då sa dom det.

  18. #348

  19. #349

  20. #350

  21. #351
    Citat Ursprungligen postat av Findus Visa inlägg
    Fortkörning.
    Vad åkte du dit på?
    Citat Ursprungligen postat av Panceta
    Det första jag gör på ett förhör är att ta upp snusdosan, baka en fet jävel sen sitta där och va skitkaxig.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in