Ämne: Yamaha Aerox!

  1. #1

    moppe Yamaha Aerox!

    Tjenare. Har nu tänkt köpa en yamaha aerox. har kollat på en 03:a som jag är sugen på.
    Jag prov körde den och den hade riktigt dåligt axx och tophastighet (EU moppe)

    Finns det någon lätt trimning som gör att den gör cirka 60. Vet att man kan ta bort variator brickan men har ingen eldriven mutterdragare så det blir lite svårt. Om man byter till en hebo sport rem går den bättre då? tillexempel att den blir starkare. vet även att man kan byta vikter. kan ni ge förslag på vilka vikter jag ska ha för att både få axx och topphastiget? tacksam för svar.

    MVH BatteA

  2. #2
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Är du inte läskunnig eller? Hur fan kan du posta så fel?
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  3. #3
    jag har fått nog av dessa felposter, på gamla forumet så tog folket iaf tid att läsa reglerna
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  4. #4
    Huttis avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Hisingen, Göteborg
    Inlägg
    702
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Är du inte läskunnig eller? Hur fan kan du posta så fel?
    Har du ADHD eller? Det är hans första post. Han har inte gjort det här 3901 gånger som du.
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

  5. #5
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av Hutti Visa inlägg
    Har du ADHD eller? Det är hans första post. Han har inte gjort det här 3901 gånger som du.
    Nej det har jag inte, men han är väll läskunnig och kan läsa REGLER samt under ämnet
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  6. #6
    ber om ursäkt.

  7. #7

  8. #8
    Citat Ursprungligen postat av BatteA Visa inlägg
    Tjenare. Har nu tänkt köpa en yamaha aerox. har kollat på en 03:a som jag är sugen på.
    Jag prov körde den och den hade riktigt dåligt axx och tophastighet (EU moppe)

    Finns det någon lätt trimning som gör att den gör cirka 60. Vet att man kan ta bort variator brickan men har ingen eldriven mutterdragare så det blir lite svårt. Om man byter till en hebo sport rem går den bättre då? tillexempel att den blir starkare. vet även att man kan byta vikter. kan ni ge förslag på vilka vikter jag ska ha för att både få axx och topphastiget? tacksam för svar.
    Du behöver nödvändigtvis inte använda en mutterdragare eller knackare, finns endel guider som beskriver hur du gör utan en sån
    MVH BatteA
    Du behöver inte använda en mutterdragare, det finns endel guider som visar hur man ska göra utan en sån

  9. #9
    Citat Ursprungligen postat av filleg Visa inlägg
    Du behöver inte använda en mutterdragare, det finns endel guider som visar hur man ska göra utan en sån
    börjar med att välkommna dig till moppenet
    mycket rätt första variator ringen jag drog, drog jag utan mutter dragare jag använde shift nyckel och platmejsel funka as bra tänk på att du måste dra åt muttern jävligt hårt sen när du sätter tillbaka allt
    !!!GILLA SIDAN FÖR F*N!!!
    !!vid tusen likes släpper dom stunt film!!
    http://www.facebook.com/GBGX3M

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in