Ämne: Dagens Fail!

  1. #3571
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    hurru du är inte lite korkad? du gör ju samma skit xD
    hahahahahahahahaha
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

  2. #3572

    Reg.datum
    May 2011
    Ort
    Huvudstaden
    Inlägg
    936
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    hurru du är inte lite korkad? du gör ju samma skit xD

    Om du menar MNF ja Men facebook där delar man sina bilder med varandra och massa status uppdateringar o sånt skit. Då vill man inte ha nån okänd person, peddo som vän på fejjan

  3. #3573
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Citat Ursprungligen postat av RifatTV Visa inlägg
    Om du menar MNF ja Men facebook där delar man sina bilder med varandra och massa status uppdateringar o sånt skit. Då vill man inte ha nån okänd person, peddo som vän på fejjan
    Du försökte ju lägga till mig när jag inte ens snackat med dig på internet? Hur vet du att jag inte är som sebbe aka peddo?
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  4. #3574

    Reg.datum
    May 2011
    Ort
    Huvudstaden
    Inlägg
    936
    Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    Du försökte ju lägga till mig när jag inte ens snackat med dig på internet? Hur vet du att jag inte är som sebbe aka peddo?

    Jag har inte lagt till dig på fb? Vet knappt vad du heter i efternamn

  5. #3575
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Citat Ursprungligen postat av RifatTV Visa inlägg
    Jag har inte lagt till dig på fb? Vet knappt vad du heter i efternamn
    Snälla spela inte mer dum än vad du är.
    Namn:  rifat.png
Visningar: 504
Storlek:  10,3 KB
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  6. #3576
    will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gällivare
    Inlägg
    1 507
    Citat Ursprungligen postat av RifatTV Visa inlägg
    Jag har inte lagt till dig på fb? Vet knappt vad du heter i efternamn
    Ägd av Shöwish


  7. #3577

    Reg.datum
    May 2011
    Ort
    Huvudstaden
    Inlägg
    936
    Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    Snälla spela inte mer dum än vad du är.
    Namn:  rifat.png
Visningar: 504
Storlek:  10,3 KB

    Ahaaaa.... Nu kom jag på hur jag hittade dig på fb! Michél hade typ laddat upp en bild på din ciao att den blivit stulen eller nåt liknande. Och då kommentera du bilden typ "tack för din hjälp" eller nåt sånt, och jag förstod att det var Shöwtek från MNF. För Shöwtek på MNF heter Marcus och han som kommenterade heter Marcus, och exakt likadan moppe


    Aja dumma mig

  8. #3578
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Min lärlingsplats har för lite jobb så jag kan inte vara kvar där och det finns inga andra firmor som tar in lärlingar i år så jag är rätt körd
    Borde inte skolan kunna fixa de på något sätt? Ganska dåligt av dom att dom inte fixat det tidigare dock om dom nu visste att de gick dåligt.
    Citat Ursprungligen postat av RifatTV Visa inlägg
    Ahaaaa.... Nu kom jag på hur jag hittade dig på fb! Michél hade typ laddat upp en bild på din ciao att den blivit stulen eller nåt liknande. Och då kommentera du bilden typ "tack för din hjälp" eller nåt sånt, och jag förstod att det var Shöwtek från MNF. För Shöwtek på MNF heter Marcus och han som kommenterade heter Marcus, och exakt likadan moppe


    Aja dumma mig
    Ja, bra korkad är du allt!
    Då la du ju till en random person trotts allt...

  9. #3579

    Reg.datum
    May 2011
    Ort
    Huvudstaden
    Inlägg
    936
    Citat Ursprungligen postat av Yoohan Visa inlägg
    Borde inte skolan kunna fixa de på något sätt? Ganska dåligt av dom att dom inte fixat det tidigare dock om dom nu visste att de gick dåligt.

    Ja, bra korkad är du allt!
    Då la du ju till en random person trotts allt...

    Aa. Men det var nog sista gången. Tog bort ca 20 st från min vänlista nyss, orkar inte ha massa onödiga kontakter jag inte snackar med eller så :p

  10. #3580

  11. #3581
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av RifatTV Visa inlägg
    Aa. Men det var nog sista gången. Tog bort ca 20 st från min vänlista nyss, orkar inte ha massa onödiga kontakter jag inte snackar med eller så :p
    haha, du är en riktig random..
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  12. #3582

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av Yoohan Visa inlägg
    Borde inte skolan kunna fixa de på något sätt? Ganska dåligt av dom att dom inte fixat det tidigare dock om dom nu visste att de gick dåligt.

    Ja, bra korkad är du allt!
    Då la du ju till en random person trotts allt...
    Mjo man tycker ju de, snackade med lärarna redan i april om att de gick skit för företaget men dom sa att jag skulle vara kvar där och se hur de blir och nu har dom reagerat när skolan börjar igen
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  13. #3583
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Citat Ursprungligen postat av RifatTV Visa inlägg
    Ahaaaa.... Nu kom jag på hur jag hittade dig på fb! Michél hade typ laddat upp en bild på din ciao att den blivit stulen eller nåt liknande. Och då kommentera du bilden typ "tack för din hjälp" eller nåt sånt, och jag förstod att det var Shöwtek från MNF. För Shöwtek på MNF heter Marcus och han som kommenterade heter Marcus, och exakt likadan moppe


    Aja dumma mig
    Nämen dåså, då känner vi ju varann om så är fallet!
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  14. #3584
    Citat Ursprungligen postat av RifatTV Visa inlägg
    Aa. Men det var nog sista gången. Tog bort ca 20 st från min vänlista nyss, orkar inte ha massa onödiga kontakter jag inte snackar med eller så :p

    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Mjo man tycker ju de, snackade med lärarna redan i april om att de gick skit för företaget men dom sa att jag skulle vara kvar där och se hur de blir och nu har dom reagerat när skolan börjar igen
    Verkar vara en seriös skola...

  15. #3585
    Engdaaahls avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Västerås
    Inlägg
    533
    Simtest i skolan å efter det MÅSTE man vara kvar på badet tills klockan 2. Inte ens soligt. FAIL!!
    När jag var liten och mådde as dåligt så tog jag ett finger och stoppa upp i röven, sen så luktade jag på det. Det luktade så jävla illa så jag spydde.

  16. #3586

  17. #3587
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    Vad tänkte dom när dom byggde skiten utan en tillräcklig budget?

  18. #3588
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Dubbelllllll.........................

    Dagens fail är reklamen uppe på sidan, om någon jävla acne.. satt och åt samtidigt som jag såg den.

  19. #3589

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    kommunalarbetare <3

    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Dubbelllllll.........................

    Dagens fail är reklamen uppe på sidan, om någon jävla acne.. satt och åt samtidigt som jag såg den.
    hahaha, den har jag med gjort!
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  20. #3590
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av kattens Visa inlägg
    hahaha, den har jag med gjort!
    Riktigt äckligt ju.

  21. #3591
    busstider! helt jävla värdelöst. Totalt tolv timmar i skolan varje dag inkl. busstid/vänta, ledig 5-6h sen gå o lägga sig igen. Det har gått 3 dagar och jag är redan trött på det.
    Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
    "Nämen tjena gullet vad görs? inget själv? Jo själv ska jag köpa en 500 tvåtaktare och stegra utanför polishuset coolt va! Vill du ha min msn? "

  22. #3592
    Citat Ursprungligen postat av Manfred Visa inlägg
    Tyst nu, jag har ingen tjej i klassen :'(
    Citerar mig själv...

    Började en idag
    Most stickpeople are black

  23. #3593
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Varför lägga detta i dagens fail?
    För att det i mitt tycke kanske är en fail? Simple as that.

  24. #3594
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Att det nu mer finns halalgodis, ska inte muslimerna anpassa sig...???
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  25. #3595
    Citat Ursprungligen postat av tobbe94 Visa inlägg
    att det nu mer finns halalgodis, ska inte muslimerna anpassa sig...???
    dröjer väl inte länge förrän dom döper om det här jävla landet till invandrarak eller nåt sånt.

  26. #3596
    Slutar 15.40 varje dag, hela veckan....

  27. #3597
    Citat Ursprungligen postat av Anchull Visa inlägg
    Slutar 15.40 varje dag, hela veckan....
    08:30-16:00 varje dag utom onsdag då jag slutar 11:45. Inte speciellt skönt alltså.
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  28. #3598
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Att det nu mer finns halalgodis, ska inte muslimerna anpassa sig...???
    nej, det vore rasistiskt att tvinga folk som bor i sverige att bete sig som svenskar. fifan.

  29. #3599
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    nej, det vore rasistiskt att tvinga folk som bor i sverige att bete sig som svenskar. fifan.
    Fyfan...
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  30. #3600
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    08:30-16:00 varje dag utom onsdag då jag slutar 11:45. Inte speciellt skönt alltså.
    jag slutar aldrig tidigt
    Aja bara bita i de sure äpplet och kämpa!

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in