Ämne: Dagens Fail!

  1. #4711
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av PiMpoPeD Visa inlägg
    varför fick du inte köpa den då?
    Läs min edit.

  2. #4712

  3. #4713

  4. #4714

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av TheDude Visa inlägg
    Fick precis veta en lite värre dagens fail :/

    För en timma sedan ringde mamma och berättade att min farmor inte kommer vakna något mera..

    Mår så jävla dåligt just nu har aldrig förlorat någon i hela mitt liv
    Fyfan vad surt stod ni nära varandra?


    Sent from my Nexus S using Tapatalk
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  5. #4715

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    Citat Ursprungligen postat av TheDude Visa inlägg
    Fick precis veta en lite värre dagens fail :/

    För en timma sedan ringde mamma och berättade att min farmor inte kommer vakna något mera..

    Mår så jävla dåligt just nu har aldrig förlorat någon i hela mitt liv
    fyfan.. beklagar!
    finns om du vill snacka..

    förlorade min farfar för 2 år sen, minns fortfarande när jag kom ner för trappan på morgonen och mamma berättade det. hemskaste dagen i mitt liv.. är det hemskaste som finns att förlora npgon nära..
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  6. #4716
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av TheDude Visa inlägg
    Fick precis veta en lite värre dagens fail :/

    För en timma sedan ringde mamma och berättade att min farmor inte kommer vakna något mera..

    Mår så jävla dåligt just nu har aldrig förlorat någon i hela mitt liv
    Vet hur det känns, förlorat farmor, morfar, mormor. Farfar dog innan jag föddes, mormor dog ca 2-3månader efter farmor. Mormor stod mig närmast, och hon lämnade oss på nyårsafton. Dog i cancer.

  7. #4717
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Vet hur det känns, förlorat farmor, morfar, mormor. Farfar dog innan jag föddes, mormor dog ca 2-3månader efter farmor. Mormor stod mig närmast, och hon lämnade oss på nyårsafton. Dog i cancer.
    Hur kan alla ha så bra kontakt med sin mor/far-föräldrar?
    Iofs så gick farmor/farfar bort när jag var från 4-6 år så dom kommer jag inte ihåg så överdrivet mycket av, men morfar 2 år sen och han träffade jag bara lite då och då, men inte så att man hade en jättenära relation till honom?
    Samma med mormor, hon lever dock fast inte så att man träffar henne så jätteofta..

  8. #4718

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Hur kan alla ha så bra kontakt med sin mor/far-föräldrar?
    Iofs så gick farmor/farfar bort när jag var från 4-6 år så dom kommer jag inte ihåg så överdrivet mycket av, men morfar 2 år sen och han träffade jag bara lite då och då, men inte så att man hade en jättenära relation till honom?
    Samma med mormor, hon lever dock fast inte så att man träffar henne så jätteofta..
    min farfar va min idol. han var alltid snäll mot mig, skämde jämt bort mig, fick hänga med överallt osv.. fram till att jag va 4 så bodde farmor och farfar på gården (pappa flyttade långt hemmifrån, hela 50 meter till grannhuset ) och sedan skaffade de sig en enplansvilla ca. 2km bort så har alltid haft dem nära. när jag och min syster var mindre så bodde vi där på halvtid när mamma jobbade natt och pappa reste.
    dock har jag ju fortfarande farmor kvar, bästa farmorn ever <3 tyvärr tror jag inte att det är så länge kvar tills morfar försvinner, han är 84 lr 85 nu och reumatism och massa skit.. men det är bara hoppas på det bästa och hoppas det går så länge som möjligt!

    usch!
    saknar dig farfar!<3 Vila I Frid 2008-08-29.
    Senast redigerat av kattens den 2011-09-21 klockan 13:41.
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  9. #4719
    Citat Ursprungligen postat av kattens Visa inlägg
    åh, den är ju för härlig!

    EDIT:
    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13653151.ab

    asså, man ör ju glad att man itne bor i malmö.. bara hoppas inte skiten sprider sig till resten av landet med..



    Satt på sjukhuset igår från 8-14 och hör hur ambulans rycker ut och sen när vi kör hem hör vi det på radion helt sjukt.

    Ont: sjukhuset som tog extra prover inne i tarmen för hjälpa folk med gluten och dom sa att jag troligen också har gluten fast jag aldrig haft något som tyder på det för mitt vävull? var skadat. Kan också vara mig sjukdom som som sätter ner det eller mina mediciner som sätter ner hela imunförsvaret.

  10. #4720
    Fått indraget studiebidrag pga att skolan inte klarar registrera sjukanmälan -.-

  11. #4721
    Citat Ursprungligen postat av TheDude Visa inlägg
    Fick precis veta en lite värre dagens fail :/

    För en timma sedan ringde mamma och berättade att min farmor inte kommer vakna något mera..

    Mår så jävla dåligt just nu har aldrig förlorat någon i hela mitt liv
    Usch. Jag vet hur det känns. Mormor dog för 5 år sedan och det var nog den värsta dagen i mitt liv. Känslan och vetskapen att man aldrig kan och kommer att träffa och prata med personen i fråga är hemsk. Dessutom hade jag skuldkänslor för att jag inte träffade henne oftare. Sådant som man alltid kommer på när det redan är för sent. Så träffa era farföräldrar och alla som står er nära så mycket som det går!

  12. #4722

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    Citat Ursprungligen postat av elisson Visa inlägg
    Fått indraget studiebidrag pga att skolan inte klarar registrera sjukanmälan -.-
    Jag gillar att dom sätter frånvaro på svenska,matte,idrott(idrott på min gamla klass) på mig. Fast jag är klar med svenska,matte kurserna å sedan idrotten ska ja ju ha med fordon(min nya klass).
    och inte med el som dom också ha lagt till. Så står att jag ska ha idrott både med fordon och sedan med el en annan dag. Och dom tar verkligen aldrig å ändra det...

  13. #4723
    min prao -.-

  14. #4724

    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    linköping
    Inlägg
    1 239
    Citat Ursprungligen postat av TheDude Visa inlägg
    Fick precis veta en lite värre dagens fail :/

    För en timma sedan ringde mamma och berättade att min farmor inte kommer vakna något mera..

    Mår så jävla dåligt just nu har aldrig förlorat någon i hela mitt liv
    Förstår dig:/ förlorat farmor farfar och kommer nog inte dröja länga innan mormor somnar också
    Hej, jag gillar att göra saker. Funkar det blir jag glad..

  15. #4725
    Citat Ursprungligen postat av Jontee Visa inlägg
    Jag gillar att dom sätter frånvaro på svenska,matte,idrott(idrott på min gamla klass) på mig. Fast jag är klar med svenska,matte kurserna å sedan idrotten ska ja ju ha med fordon(min nya klass).
    och inte med el som dom också ha lagt till. Så står att jag ska ha idrott både med fordon och sedan med el en annan dag. Och dom tar verkligen aldrig å ändra det...
    Haha jävla va bra de svenska skolorna fungerar! Hur svårt kan det va egentligen ?

  16. #4726
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Kul med inbrott..

  17. #4727
    Citat Ursprungligen postat av ArvidsZon Visa inlägg
    Kul med inbrott..
    ajdå.. vad tog de/han/hon? haha

  18. #4728

  19. #4729
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Citat Ursprungligen postat av rideAerox Visa inlägg
    ajdå.. vad tog de/han/hon? haha
    Hittils har dom tagit brorsans Yamaha tzr, blir inte förvånad om dom kommer tillbaks för resten av hojjarna..

  20. #4730
    larsamagnussons avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    söderhamn
    Inlägg
    961
    Citat Ursprungligen postat av ArvidsZon Visa inlägg
    Hittils har dom tagit brorsans Yamaha tzr, blir inte förvånad om dom kommer tillbaks för resten av hojjarna..
    tycker det är så stört att det är så mycket inbrott nu, ändå ska dom bara ta epor och mopeder.
    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    Jag får känslan av att du är jävligt kunnig jag har hört att Turbokit söker produktutvecklare du ska kanske söka dit?

  21. #4731
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    tycker det är så stört att det är så mycket inbrott nu, ändå ska dom bara ta epor och mopeder.
    detta fallet var det en 125a det handlade om, men dom kostar ju också pengar, sen att polisen inte gör nånting när vi hittat släpspår till pundarnas hus här i byn..

  22. #4732
    MÅNADENS fail det är att alla i skolan har sett beaver strippar -.-
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

  23. #4733
    ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    StockholM/Älta/tyresö/Nacka
    Inlägg
    2 297
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    tycker det är så stört att det är så mycket inbrott nu, ändå ska dom bara ta epor och mopeder.
    Tar man en epa är man ju fan efterbliven

    Citat Ursprungligen postat av ArvidsZon Visa inlägg
    detta fallet var det en 125a det handlade om, men dom kostar ju också pengar, sen att polisen inte gör nånting när vi hittat släpspår till pundarnas hus här i byn..
    Blev den stulen i ditt garage?

  24. #4734
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Fick höra att man behövde 220p för att komma in där jag vill gå.. jag har just nu G i allt + 4 VGn (kan dock höja till säkert 4 VGn till och något MVG) men det räcker ju inte Och om jag inte kommer in får jag gå VVS och det blir man inget på
    Även om du har lite under 220p så betyder det väl inte att du inte kommer in? Du kan ju få sitta i kö också.

  25. #4735

  26. #4736
    Citat Ursprungligen postat av ArvidsZon Visa inlägg
    detta fallet var det en 125a det handlade om, men dom kostar ju också pengar, sen att polisen inte gör nånting när vi hittat släpspår till pundarnas hus här i byn..
    stjäl tillbaka det?
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

  27. #4737
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av ArvidsZon Visa inlägg
    detta fallet var det en 125a det handlade om, men dom kostar ju också pengar, sen att polisen inte gör nånting när vi hittat släpspår till pundarnas hus här i byn..
    Red ut det själv isf!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  28. #4738
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    Blev den stulen i ditt garage?
    Japp
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    stjäl tillbaka det?
    Enligt lag är det ju också inbrott, så då får man väll fan för att man tar tillbaka sina egna grejer utanför polisens agerande.
    Fast dom inte gör nånting så åker man dit på det i vart fall.

  29. #4739
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    MÅNADENS fail det är att alla i skolan har sett beaver strippar -.-
    you had to see it comming
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Ludix har jag för mig ska funka skitbra org.
    Citat Ursprungligen postat av AeroXCallE Visa inlägg
    Jo, dom har typ ett axx på 0-50 km/h på 2 sek orginal

  30. #4740
    Jo jag vet att jag kan komma in med som t.ex vivarn sa 160p men är redan nervös och är "några" månader kvar

    Jag antar att det är förra årets intagspoäng. Alltså kan du komma in beroende på vilka betyg dem andra eleverna som söker har. Du skulle kunna ha 160p och komma in ändå, om det finns platser kvar.
    Jo men känns ju bättre att ha minst "intagningpoängen" eller vad man ska säga, även om man kan komma in med mindre.
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    blånegrer är ju inte direkt blå, särskilt på kvällen kan de bli kolsvarta och om inget lyser direkt på dem kan de bli helt osynliga
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Borde vara krav på reflexer på dom.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in