Ämne: Dagens Fail!

  1. #5371
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Släng för fan inte det i skogen. Det är så jävla onödigt att skräpa ner i naturen.
    Hade faktiskt hellre dumpat det i skogen än hos grannen då chansen är rätt stor att man blir busted, vilket nu också hände. Men visst skulle man kunna slängt det i någon större container eller så.

  2. #5372
    Citat Ursprungligen postat av Gilera runner Visa inlägg
    Att det ska vara så jävla svårt att fixa krök i de lite finare delarna av stockholm, finns fan inga alkisar och fråga om dem kan köpa ut lite finare grejer. Bara massa jävla barnfamiljeroch överklass stekare med x5, snart flyttar jag till piteå och köper en stuga på fjället och super skallen av mig på hembrännt!
    Känns mer som du är problemet, har fixat dricka på självaste Villagatan. Har man pengar är inget ett problem!
    En svensk tiger!

  3. #5373

    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    linköping
    Inlägg
    1 239
    [QUOTE=tdwp;295310]Hade faktiskt hellre dumpat det i skogen än hos grannen då chansen är rätt stor att man blir busted, vilket nu också hände. Men visst skulle man kunna slängt det i någon större container eller så. [/QUO
    TE]Då är det ju bättre att läggat brevid en papperskorg( om man nu har en påse runt och bor
    I "stan" ) för då kommer det någon behövande dagen efter och tar hem panten
    Hej, jag gillar att göra saker. Funkar det blir jag glad..

  4. #5374
    larsamagnussons avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    söderhamn
    Inlägg
    961
    knackade på dörren kl8 imorse, öppnade där stod mitt x och frågade om hon fick vänta hos mej en stund, jag ba: haha, visst
    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    Jag får känslan av att du är jävligt kunnig jag har hört att Turbokit söker produktutvecklare du ska kanske söka dit?

  5. #5375
    derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Alingsås
    Inlägg
    1 912
    Kom hem från praktiken kl 13:10 igår ungefär. sätter på tv:n och lägger mig i sängen å tittar. Sen somnar jag efter typ 10min och vaknar nu Sov i över 23timmar
    Senast redigerat av derbi_crille den 2011-10-08 klockan 15:01.

  6. #5376
    Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Örbyhus
    Inlägg
    1 047
    Vet inte om de räknas som fail när både brandkår och polis kommer men de hände ju en grej igår kväll de kan jag ju lova !

  7. #5377
    Citat Ursprungligen postat av Stampe71 Visa inlägg
    Vet inte om de räknas som fail när både brandkår och polis kommer men de hände ju en grej igår kväll de kan jag ju lova !
    vad hände då?

  8. #5378
    Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Örbyhus
    Inlägg
    1 047
    Citat Ursprungligen postat av Gissa Visa inlägg
    vad hände då?
    Haha jag och en massa andra va ute å åkte epa, oxå en killes epa gick sönder. Kardanaxeln gick sönder så den slog hål i tanken. Så vi åkte å ställde oss vid station som finns här där vi bor. Oxå en kille som va med va väl hyffsat full och lite halv galen . Så han gick å tände på soppan som hade läkt ut och han hade väl inte tänkt på att soppan hade runnit ner i brunnarna osv så efter ett tag så tändes ju gasen ner i klockbrunnars å herre jävlar va de small. Brunnlocken va säkert 5-6 meter upp i luften och vände så de vart ett jävla drag med snutar osv

  9. #5379
    Fått feta skrapmärken vid vänstra bakdäck. Fyfan.. inte ens min bil -.-.

  10. #5380
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av Stampe71 Visa inlägg
    Haha jag och en massa andra va ute å åkte epa, oxå en killes epa gick sönder. Kardanaxeln gick sönder så den slog hål i tanken. Så vi åkte å ställde oss vid station som finns här där vi bor. Oxå en kille som va med va väl hyffsat full och lite halv galen . Så han gick å tände på soppan som hade läkt ut och han hade väl inte tänkt på att soppan hade runnit ner i brunnarna osv så efter ett tag så tändes ju gasen ner i klockbrunnars å herre jävlar va de small. Brunnlocken va säkert 5-6 meter upp i luften och vände så de vart ett jävla drag med snutar osv
    Vilket jävla pucko till polare du har.

  11. #5381
    Citat Ursprungligen postat av Stampe71 Visa inlägg
    Haha jag och en massa andra va ute å åkte epa, oxå en killes epa gick sönder. Kardanaxeln gick sönder så den slog hål i tanken. Så vi åkte å ställde oss vid station som finns här där vi bor. Oxå en kille som va med va väl hyffsat full och lite halv galen . Så han gick å tände på soppan som hade läkt ut och han hade väl inte tänkt på att soppan hade runnit ner i brunnarna osv så efter ett tag så tändes ju gasen ner i klockbrunnars å herre jävlar va de small. Brunnlocken va säkert 5-6 meter upp i luften och vände så de vart ett jävla drag med snutar osv
    Jävlar! Vad koolt!

  12. #5382
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    Jävlar! Vad koolt!
    Varför är du så jävla negativ hela tiden? Sitt inte på ett moped forum om du är så jävla mogen?
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  13. #5383

  14. #5384
    pAd105s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Jöönköping
    Inlägg
    1 709
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Varför är du så jävla negativ hela tiden? Sitt inte på ett moped forum om du är så jävla mogen?
    Du ska inte kalla han omogen som du beter dig. Bara lägg ner din sviniga attityd jag börjar
    tröttna på dig nu. Och jag håller med Chrille. Det är inte jätte häftigt att skjuta brunslock
    i luften mitt i samhället.
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Verktyg? Du behöver inte mer än eltejp och stripes för att plocka ihop en Yamaha.

  15. #5385

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av flexbiel Visa inlägg
    varför är du så jävla negativ hela tiden? Sitt inte på ett moped forum om du är så jävla mogen?
    men schläpp svärdet !
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  16. #5386
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av pAd105 Visa inlägg
    Du ska inte kalla han omogen som du beter dig. Bara lägg ner din sviniga attityd jag börjar
    tröttna på dig nu. Och jag håller med Chrille. Det är inte jätte häftigt att skjuta brunslock
    i luften mitt i samhället.
    Håller också med till 110% att det är väldigt rent ut sagt korkat att skjuta brunslock mitt i samhället. Men man behöver inte vara så där negativ.
    Senast redigerat av FlexBiel den 2011-10-08 klockan 14:59.
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  17. #5387
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    men schläpp svärdet !
    OOH, nu får man gå tillbaks till byn för jag glömde svärdet, då är jag tillbaks på 0 igen! DET vA JU JÄVLIGT BRA!!

  18. #5388

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    fick just reda på vad det skulle kosta att laga hojjen, 17k. får lägga hela sommarjobbslönen. och päronen betalar resten, FAN JÄVLA HELVETESFYRTAKT!
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  19. #5389

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av rideAerox Visa inlägg
    OOH, nu får man gå tillbaks till byn för jag glömde svärdet, då är jag tillbaks på 0 igen! DET vA JU JÄVLIGT BRA!!
    Sen måste ja gå igenom den där mörka djupa läskiga skogen o möta alla lurvpösar igäään !
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  20. #5390

  21. #5391
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Fast han sa ju inte att han var polare med han?

    Ont: Inte gjort nåt alls idag, bara kört.
    Nej jag vet, men jag kom in på något annat att säga just då.

  22. #5392
    davzzs avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    Vasa, Finland
    Inlägg
    996
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Fast han sa ju inte att han var polare med han?

    Ont: Inte gjort nåt alls idag, bara kört.
    Går ju inte att ha en mera WIN dag än det ? Önskar jag också fick .. men snaart!
    ... är helt ärligt mentalt efterbliven, när han är hungrig så får han ögon stora som tefat, går runt och gör avgrundsvrål!
    Som jag då..

  23. #5393

  24. #5394

  25. #5395
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Hehe, dumt gjort vare av han i alla fall!
    Ja verkligen.

  26. #5396
    Legat i sängen hela dagen ända tills nu! Helt sjukt vafan... Ska dock tagga ut om ett litet tag iaf.
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  27. #5397
    Jonthäs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    skogen
    Inlägg
    1 929
    I förrgår så skar riejun, nål lagret till veven har gått sönder så satt lite fina bitar i toppen. och idag va ja ute å körde 250 i skogen och påväg hem så dog den med en jäävla smäll,rasslar fint nu när man kickar...
    M42B18Power!
    You must be gentle with it, just like with most swedish girls.. BUT I WONT!

  28. #5398
    Citat Ursprungligen postat av Jonthä Visa inlägg
    I förrgår så skar riejun, nål lagret till veven har gått sönder så satt lite fina bitar i toppen. och idag va ja ute å körde 250 i skogen och påväg hem så dog den med en jäävla smäll,rasslar fint nu när man kickar...
    totalt motorras ? :o
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  29. #5399
    larsamagnussons avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    söderhamn
    Inlägg
    961
    fick veta idag att min granne är visst skit grym på att porta cylindrar
    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    Jag får känslan av att du är jävligt kunnig jag har hört att Turbokit söker produktutvecklare du ska kanske söka dit?

  30. #5400
    Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Örbyhus
    Inlägg
    1 047
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Vilket jävla pucko till polare du har.
    Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    Jävlar! Vad koolt!
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Fast han sa ju inte att han var polare med han?

    Ont: Inte gjort nåt alls idag, bara kört.
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Äsch, inge kul..
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Ja verkligen.
    Jag gjorde inget utan jag va bara där ! Men jag kan bara hålla med han är riktigt dum i huvudet . Nån hade kunnat fått brunnslocket på sig och då hade de han/hon dött ! De kan jag lova för de va en jävla smäll !

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in