Citat Ursprungligen postat av Macahan Visa inlägg
Lär dig använda kommatecken , stor bokstav , punkter och stycken för i h...... så man slipper anstränga sig för att fatta vad du skriver.
Nog för att du blev lite för sur men jag håller med dig Sebbe.

Citat Ursprungligen postat av Stalker-Sebbe Visa inlägg
orkar inte skriva med sådant tycker det bara är enklare att bara skriva vad man vill säga sen thats it
Jag har aldrig förstått vad du skriver i dina inlägg. Även de som har IG i svenska i grundskolan kan skriva bättre än dig. Antingen är du väldigt dålig på svenska eller så skiter du bara i vilket. I vilket fall så tycker jag att du antingen borde ägna ca två minuter extra åt att skriva ett inlägg med det som Sebbe nämner eller så borde du gå om grundskolan.

Jag som moderator ska inte hålla på att trycka ner på medlemmar men när jag inte ens förstår vad du skriver så känner jag ett tvång att skriva till.

För övrigt, du klagar på att bmw är en "turkbil" eller hur var det nu igen? Det låter som att du är lite smått fördomsfull/rasistisk om jag inte har fått det helt om bakfoten. Då vill jag bara tipsa dig om att du inte borde vara rasist eller liknande om du inte ens kan använda det svenska språket på ett sätt så att folk förstår. Jag vet inte någonting om dina politiska åsikter men jag gjorde ett antagande om att du hade lite "högerextrema" (som media säger) åsikter.