Ämne: Dagens Fail!

  1. #10321
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    Ehehe, tyskaläxa tills idag.. Satan.. Får väl plugga precis före lektionen som vanligt...
    Oh, juste, har nog engelska prov idag också...
    FML.
    Killar med smak kör Volvo med flak!

  2. #10322
    Dagens fail har bara varit i 9½ veckor. Beställde en soffa med egen desgin på, och dom gav informationen att de ska ta 6 veckor att få den och få den utlevererad.
    När det gått 6 veckor ringer jag och frågar vart soffan är, får som svar att " Den har inte kommit än, det finns ingen order på när den ska komma". Jahapp tänkte jag, väntade 3 veckor till och ringde igen, då med en arg röst att "jag vill ha min soffa nu som ni lovae att jag skulle få för 3 veckor sen". Dom gav ett svar att den kommer upp denna vecka.
    Idag var jag och pappa och hämtade soffan. Allt såg bra ut osv, tills vi kom hem. Då var soffan fel tillverkad och självklart passar inget. Bra där 15000 kr åt helvete på några TURKAR som inte kan ta en beställning rätt.
    Var och beställde soffan MED RITNING från deras EGNA hemsida, och även sa till att "SÅ HÄR VILL JAG HA DEN".Han som jag pratade med sa att han ahde en bild på datorn exakt som på ritningen som jag givit denna försläjare. Asså, jag blir förjävligt förbannad när folk inte kan ta och göra rätt beställning, ljuga om beställningstid osv..

  3. #10323
    När jag kommer till tågstationen å kollar efter mitt tåg ser jag inte det på lilla tågtabellen, går ut o kollar på den stora, då står det "ersätts av buss", tänker bara va i helvete, så jag går till buss stationen som är 100 meter bort, kollar efter någon buss men icke, står o väntar i en kvart, tills klockan är 8, (tåget skulle gå 7.49) men ingen buss har dykt upp. Går tillbaka till tågstationen o kollar om de hänt något där, men icke, så när jag står där ser jag en stor vit buss komma, tänker "det kanske kan vara min buss" rusar tillbaka, som tur var, var det bussen, men kommer 25 minuter försenat till skolan. Jävla tåg trafik.
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  4. #10324

  5. #10325

    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    linköping
    Inlägg
    1 239
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    är på ett klockrent trollhumör. men de finns ingen att trolla. FUCK!
    gör som du brukar och välja att trolla med modsen då ?
    Hej, jag gillar att göra saker. Funkar det blir jag glad..

  6. #10326

  7. #10327
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    dom har inge sinne för humor. blir bara bann direkt om ja så nämner Pad105s mekkunskap! (vilket brukar sluta med skurna motorer)


    View other banhammer*

    Ont: En hel del måste bytas ut på Aeroxen..
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  8. #10328
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Varför använda 2 mobiler?
    Min vanliga iphone 3GS börjar lägga ner nu. Kan inte riktigt använda spotify samtidigt som något annat. Sen är hörlursuttaget helpaj. Därför tog jag en gammal 3G och kör som MP3.
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  9. #10329
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    Står helt still med epan.. Får snart damp och kör skiten till skroten..
    Jävla dieselhelvete å vara svårt att meka med.. Synd bara att det är ett sånt jävla jobb att konvertera tillbaka till bensin..
    Killar med smak kör Volvo med flak!

  10. #10330

  11. #10331
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Har inte gått nå vidare i garaget idag.
    +1 har dock pågått ett par veckor nu, riktigt besviken på mig själv.

  12. #10332

  13. #10333

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Stockholm/Huddinge/Segeltorp
    Inlägg
    841
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Har sjukt svårt att bestämma mig, saken är att imorgon ska jag till Cykelkraft och köpa fatbar/stryspännen. Och på min sletna Dt som jag bara kör i vintern så har den exakt ett sådant styre/styrspännen som jag ska köpa dock slitet, så min fråga är trycker ni att det är värt att betala 550kr för nytt eller borde man sno styret från dt:n?
    Låter precis som jag men ta det från dt:n
    Kåtmorfar<3

  14. #10334

  15. #10335

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Stockholm/Huddinge/Segeltorp
    Inlägg
    841
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Hahah Sjukt svårt att välja då man vill ha det fräscht och fint
    Du kan väl fräscha upp det sletna styret också?
    Kåtmorfar<3

  16. #10336

  17. #10337
    forfarande vaken ><
    skulle haft a-traktor istället!

  18. #10338
    Citat Ursprungligen postat av Hektorgrabben Visa inlägg
    forfarande vaken ><
    Klockan är ju bara 11?
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  19. #10339

  20. #10340

  21. #10341

  22. #10342

  23. #10343

  24. #10344

  25. #10345

  26. #10346

  27. #10347

    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    linköping
    Inlägg
    1 239
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    haha ja betalar inte ett jävla dugg!
    Är väll inte så konstigt? Förutom din feta röv så har du ju inget att parkera

  28. #10348

  29. #10349

  30. #10350
    larsamagnussons avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    söderhamn
    Inlägg
    961
    mina hörlurar paja idag också har jag ingen lust att hålla på med 142an heller, faaaan
    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    Jag får känslan av att du är jävligt kunnig jag har hört att Turbokit söker produktutvecklare du ska kanske söka dit?

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in