Sidan 16 av 434 Första ... 614151617182666116 ... Sista

Ämne: Dagens Fail!

  1. #451
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Busschaufförer som inte vet vilken väg dom ska köra efter.

  2. #452
    bca_hypermannens avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    Uddevalla
    Inlägg
    1 401
    Citat Ursprungligen postat av kattens Visa inlägg
    måste ha gått skapligt illa? :o :s
    Ja Föggen flödar över hela tiden me :/ Kan dock försöka laga den innan ja skaffar ny:/
    mina mopeder är mina brudar atm, im a troubled man

  3. #453
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Fitt pollen. -.-

  4. #454
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Fitt pollen. -.-
    +1....
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  5. #455
    Citat Ursprungligen postat av Andy63
    När jag var liten och mådde as dåligt så tog jag ett finger och stoppa upp i röven, sen så luktade jag på det. Det luktade så jävla illa så jag spydde.

  6. #456
    Moppenet nere i flera timmar?

  7. #457
    bca_hypermannens avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    Uddevalla
    Inlägg
    1 401
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Moppenet nere i flera timmar?
    ja, whats up with that?
    mina mopeder är mina brudar atm, im a troubled man

  8. #458

  9. #459

  10. #460
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Jobba... Ska jobba från 11:00-22:00
    Vad jobbar du med då? Sen så innebär ju jobb alltid pengar i fickan

  11. #461

  12. #462
    skit moppe som börjat dricka de dubbla än vad den gjorde innan :S

  13. #463
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Jobbar på waynes coffee Japp och dom snålar inte med lönen iaf
    Fan va nice då

  14. #464
    Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Ort
    Gdansk
    Inlägg
    1 096
    bränt mig i solen

  15. #465

  16. #466

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    härnösand
    Inlägg
    329
    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    Några som är medlemmar på Flashback? Behöver hjälp med att få ner en kille på jorden.

    https://www.flashback.org/t1564298
    haha skön snubbe

    ont ; vädret.. säkert +20 ute, kan inte sitta vid datorn utan att svettas ihjäl :'(

  17. #467

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    Några som är medlemmar på Flashback? Behöver hjälp med att få ner en kille på jorden.

    https://www.flashback.org/t1564298
    HAHAHA vafan äre för fel på visst folk?! jag hade skolans snabbaste moppe ett tag, den sa mina kompisar "Gör lätt över 100!" för jag drog deras effektrörsmopeder utan problem. mätte på gps och kom upp i 85 :cry:
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  18. #468

  19. #469
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Jobba... Ska jobba från 11:00-22:00
    Sluta klaga.
    F.d. Almsarn

  20. #470
    davzzs avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    Vasa, Finland
    Inlägg
    996
    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    Några som är medlemmar på Flashback? Behöver hjälp med att få ner en kille på jorden.

    https://www.flashback.org/t1564298
    Jag spyyr! Fyfan vad jobbig kille!
    ... är helt ärligt mentalt efterbliven, när han är hungrig så får han ögon stora som tefat, går runt och gör avgrundsvrål!
    Som jag då..

  21. #471
    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    Några som är medlemmar på Flashback? Behöver hjälp med att få ner en kille på jorden.

    https://www.flashback.org/t1564298


    Citat Ursprungligen postat av xak@flashback
    Min Rieju drac -02a gick i 97km/h enligt flera bilmätare, på den satt endast ett effektrör, plus att den var lite drevad.
    Men det går helt klart få upp den till nästan 100 utan större cylinder.
    Kolla gärna in mina fordon:Yamaha Aerox, Speedciao'n, Masai db50, flakmoppe

  22. #472
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Har gått och tjatat om Kolsyrat vatten hela helgen. Åker till affären, tar två flaskor. Kommer hem, sätter mig vi matbordet, öppnar, hör inget pschyyyy, blir fundersam, häller upp, inga bubblor, läser, Bordsvatten UTAN kolsyra. FML
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  23. #473
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Har gått och tjatat om Kolsyrat vatten hela helgen. Åker till affären, tar två flaskor. Kommer hem, sätter mig vi matbordet, öppnar, hör inget pschyyyy, blir fundersam, häller upp, inga bubblor, läser, Bordsvatten UTAN kolsyra. FML
    Ny sign.

  24. #474
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Så fruktansvärt irriterande .
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  25. #475

  26. #476
    davzzs avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    Vasa, Finland
    Inlägg
    996
    Blir så jävla stressad när saker inte fungerar, och när folk bara fjollar omkring när man försöker fixa.
    ... är helt ärligt mentalt efterbliven, när han är hungrig så får han ögon stora som tefat, går runt och gör avgrundsvrål!
    Som jag då..

  27. #477
    Kolven värmenöp.

  28. #478
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    min granne är fail

    snubben skulle fästa en skiljevägg mellan våra tomter

    han tar den fetaste skruven han kan hitta och fästet skiljeväggen i VÅRAN altan. den fetaste skruven spräcker trät som håller upp altanen och altantaket.

    snubben skiter i att fästa den och går in o tror inte att vi märker att hela taket och altanen hänger på sniskan.

    snubben håller på o skita på sig när ja komemr över och frågar hur de gick till när han pajja altanen "jag har inte gjort nånting" "var inte jag"

    "jaha okey, ja någon måste ju stå för reparationen så de är ju synd om din bil kommer imellan på nå vänster, någon kan ju gå och fixa nå schysta bucklor i den?"

    jag går och efter 2h så kommer grannens fru och ber om ursäkt och säger att dom ska stå för kostnaden.

    de pågår någon sorts hjärnornas kamp mellan våran och hans familj. han hittar jämt på satyg alltså.

    förra året så skulle han klippa häcken mellan våra tomter. aah visst bara den får förbli 50cm hög då vi har hundar, sa vi

    han klipper ner så de blir 20cm kvar av den... de är någon sorts tradition på gatan att dom ska vara låga men de går ju inte när man har hundar som kan hoppa över.
    Man behöver inte gå långt för att hitta någon som inte har alla spikarna i lådan!
    Kolla gärna in mina fordon:Yamaha Aerox, Speedciao'n, Masai db50, flakmoppe

  29. #479
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    min granne är fail

    snubben skulle fästa en skiljevägg mellan våra tomter

    han tar den fetaste skruven han kan hitta och fästet skiljeväggen i VÅRAN altan. den fetaste skruven spräcker trät som håller upp altanen och altantaket.

    snubben skiter i att fästa den och går in o tror inte att vi märker att hela taket och altanen hänger på sniskan.

    snubben håller på o skita på sig när ja komemr över och frågar hur de gick till när han pajja altanen "jag har inte gjort nånting" "var inte jag"

    "jaha okey, ja någon måste ju stå för reparationen så de är ju synd om din bil kommer imellan på nå vänster, någon kan ju gå och fixa nå schysta bucklor i den?"

    jag går och efter 2h så kommer grannens fru och ber om ursäkt och säger att dom ska stå för kostnaden.

    de pågår någon sorts hjärnornas kamp mellan våran och hans familj. han hittar jämt på satyg alltså.

    förra året så skulle han klippa häcken mellan våra tomter. aah visst bara den får förbli 50cm hög då vi har hundar, sa vi

    han klipper ner så de blir 20cm kvar av den... de är någon sorts tradition på gatan att dom ska vara låga men de går ju inte när man har hundar som kan hoppa över.
    Grannfejden?

  30. #480
    Fjellners avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    0171-Enköping
    Inlägg
    120
    Efter tändstift, fördelare och rotorbyte tidigare i veckan och idag invändig motorrengöring så kom jag fram till att det inte går att vänta med att rengöra vevhusventilationen längre då motorn trycker upp oljestickan.
    Har inget garage så det blir att stå ute i solen ett bra tag och skruva i morgon, kul...
    MNF Medlem sedan 2003.
    Fordon: BMW E61 LCI M-SPORT

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in