Ämne: Dagens Fail!

  1. #11671
    Citat Ursprungligen postat av löfarn Visa inlägg
    http://www.blocket.se/stockholm/Bene....htm?ca=11&w=1 sålde den här moppen till den här killen igår, Inte ett skit han säger stämmer
    Såg den åka förbi Slussen idag, jävlar vad den lät haha


  2. #11672

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Stockholm/Huddinge/Segeltorp
    Inlägg
    841
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Såg den åka förbi Slussen idag, jävlar vad den lät haha
    Haha pro replica ftw
    Kåtmorfar<3

  3. #11673
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av löfarn Visa inlägg
    http://www.blocket.se/stockholm/Bene....htm?ca=11&w=1 sålde den här moppen till den här killen igår, Inte ett skit han säger stämmer
    Vad sålde du den för?
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  4. #11674

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Stockholm/Huddinge/Segeltorp
    Inlägg
    841
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Vad sålde du den för?
    4k
    Kåtmorfar<3

  5. #11675
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av löfarn Visa inlägg
    4k
    Skön snubbe...

    Fyfan vad hemskt, tänk er att gå på bio och få vara med om detta http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15143277.ab
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  6. #11676
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Sibylla, äckligare mat får man leta efter...
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  7. #11677
    Första och sista gången jag har en bögpulka, skiten är ju förfan gjort för små jävla italienare...
    Sagorna ljuger och kärlek är skit, så passa du dig noga så du inte trillar dit.
    Hitler och hans vänner vol.2
    http://open.spotify.com/user/1121254...pUetccMeXnDQO7

  8. #11678

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Stockholm/Huddinge/Segeltorp
    Inlägg
    841
    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Sibylla, äckligare mat får man leta efter...
    to du en körv me mos i skogN
    Kåtmorfar<3

  9. #11679
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    det hade de gjort på min 740. först en bit tejp över ett rosthål, och sen en jävla massa rostskyddsmassa över det..

    Det ända rätta
    I´m not a complete idiot some parts are missing

  10. #11680
    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Sibylla, äckligare mat får man leta efter...
    Håller med

  11. #11681

  12. #11682
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Seg dag...
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  13. #11683
    bruden åkte tillbaka till landet idag
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

  14. #11684
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    IFK Göteborg, förlust mot Gävle av alla fucking lag med 5-0.. Tror jag håller mig till Superettan nu..
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  15. #11685
    .a.i.k....a.i.k....a.i.k....a.i.k....a.i.k....a.i. k....rätta laget.!!
    göteborg suger ***, bara tobias hysén som är speldugligxD

  16. #11686
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av grehn Visa inlägg
    .a.i.k....a.i.k....a.i.k....a.i.k....a.i.k....a.i. k....rätta laget.!!
    göteborg suger ***, bara tobias hysén som är speldugligxD
    Nej, nämn inte Sveriges mest HATADE lag och säg inte heller att Hysén är bra...
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  17. #11687
    haha;P, nämen göteborg har fan inte varit bra hursomhelst, jag kan då iofs inte påstå att aik är särskilt bra heller, för vi brukar göra grymt lite mål,vilket är ganska tråkigt,bara 1-0,0-0 osv

  18. #11688
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av grehn Visa inlägg
    haha;P, nämen göteborg har fan inte varit bra hursomhelst, jag kan då iofs inte påstå att aik är särskilt bra heller, för vi brukar göra grymt lite mål,vilket är ganska tråkigt,bara 1-0,0-0 osv
    Göteborg har inte varit bra sedan 2009. Men att göra som i år... Köpa en "massa b-stjärnor", slänga in Stahre som tränare , snacka upp laget som fan i pressen och sen tro att man vinner SM-Guld på det..

    Man får helt enkelt leva med att den "bästa" fotbollen spelas i Skåne numera, i år med Elfsborg och Häcken som undantag. Snart börjar även PL och det skall bli skönt att se Arsenal denna säsong.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  19. #11689
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    IFK Göteborg, förlust mot Gävle av alla fucking lag med 5-0.. Tror jag håller mig till Superettan nu..
    Söderettan gör dig nog glad!

  20. #11690

  21. #11691

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Stockholm/Huddinge/Segeltorp
    Inlägg
    841
    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15149260.ab Fyfan, Var det någon annan som var där på träffen i västerås? Jävla tur att vi åkte gamla E18 hem annars hade vi fortfarande suttit där...
    Kåtmorfar<3

  22. #11692
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Göteborg har inte varit bra sedan 2009. Men att göra som i år... Köpa en "massa b-stjärnor", slänga in Stahre som tränare , snacka upp laget som fan i pressen och sen tro att man vinner SM-Guld på det..

    Man får helt enkelt leva med att den "bästa" fotbollen spelas i Skåne numera, i år med Elfsborg och Häcken som undantag. Snart börjar även PL och det skall bli skönt att se Arsenal denna säsong.
    liverpool kmr knulla alla som vanligt;P, fast vi kmr göra ett undantag, vi kommer vinna mot dem dåliga lagen också, för vi vinner väldigt stor del av matcherna mot dem stora lagen,fast förlorar mot dem vi ska vinna mot

  23. #11693
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    Söderettan gör dig nog glad!
    Så lågt ner i seriesystemet sjunker bara ÖIS(kan dock ha tolkat dig fel).
    Citat Ursprungligen postat av grehn Visa inlägg
    liverpool kmr knulla alla som vanligt;P, fast vi kmr göra ett undantag, vi kommer vinna mot dem dåliga lagen också, för vi vinner väldigt stor del av matcherna mot dem stora lagen,fast förlorar mot dem vi ska vinna mot
    Liverpool har väll aldrig vunnit PL ens (syftar på den som startade 1992)?
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  24. #11694
    En 21åring, hänger och skjusar runt på 13/14 åringar här i Finspång haha
    Sagorna ljuger och kärlek är skit, så passa du dig noga så du inte trillar dit.
    Hitler och hans vänner vol.2
    http://open.spotify.com/user/1121254...pUetccMeXnDQO7

  25. #11695

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Åstorp ,Skåne
    Inlägg
    687
    Citat Ursprungligen postat av mickeidiket Visa inlägg
    En 21åring, hänger och skjusar runt på 13/14 åringar här i Finspång haha
    haha .. Åker själv rundor med två stycken som är 3-4år äldre,men vi har otroligt rolig så man tänker inte direkt på ålderskillnaderna. Men den ålderskillnaden på en 21 åring och tex 13 åring är lite stor. Men dom kanske har känt varandra ett bra tag ??, kanske grannar osv???..

  26. #11696
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Så lågt ner i seriesystemet sjunker bara ÖIS(kan dock ha tolkat dig fel).
    Det är nog betydligt roligare att vara ÖIS:are än ifkare just nu. Det kan vi nog fastslå.

    Nog för att det aldrig är roligt att vara ifkare - men i denna situation måste det vara ett rent helvete. Även om det är långvägar ifrån vad man har upplevt som ÖIS:are.

  27. #11697
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    Det är nog betydligt roligare att vara ÖIS:are än ifkare just nu. Det kan vi nog fastslå.

    Nog för att det aldrig är roligt att vara ifkare - men i denna situation måste det vara ett rent helvete. Även om det är långvägar ifrån vad man har upplevt som ÖIS:are.
    Det är ett Helvete att hålla på ett lag som inte visar något hjärta alls, det har du rätt i. Hysén har gått ned sig rejält, målvaktssituationen är ett helvete och nej det hjälpte inte att värva Alvbåge och snacka upp han.. Kan dock inte säga att det är Stahres fel, utan spelarna som saknar själ och inte fattar att man måste leverera på planen. Jag tänker bojkotta resterade hemmamatcher efter Gävle-matchen och jag tror inte att jag blir ensam om det.

    Men att det går bra för ÖIS förvånar mig inte alls. De ska inte spela i Div 1 eller Superettan, utan i Allsvenskan. Sen hade det varit roligare för fotbollen i Göteborg om ÖIS gick upp. Kom ihåg när man var typ 8 år och kollade på IFK - ÖIS på Nya Ullevi. Cirka 40 000 åskådare och en förjävla god stämning, det är långt över AIKs snitt på Råsunda idag.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  28. #11698
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Det är ett Helvete att hålla på ett lag som inte visar något hjärta alls, det har du rätt i. Hysén har gått ned sig rejält, målvaktssituationen är ett helvete och nej det hjälpte inte att värva Alvbåge och snacka upp han.. Kan dock inte säga att det är Stahres fel, utan spelarna som saknar själ och inte fattar att man måste leverera på planen. Jag tänker bojkotta resterade hemmamatcher efter Gävle-matchen och jag tror inte att jag blir ensam om det.

    Men att det går bra för ÖIS förvånar mig inte alls. De ska inte spela i Div 1 eller Superettan, utan i Allsvenskan. Sen hade det varit roligare för fotbollen i Göteborg om ÖIS gick upp. Kom ihåg när man var typ 8 år och kollade på IFK - ÖIS på Nya Ullevi. Cirka 40 000 åskådare och en förjävla god stämning, det är långt över AIKs snitt på Råsunda idag.
    Visa hjärta hit, visa hjärta dit. Är det verkligen vad du förväntar dig? Hur mycket hjärta visar du gentemot din arbetsplats? Det är deras jobb, och såvida de inte har ett slående hjärta för laget (är väl bara Hysén och Sana som kan tillskrivas den kategorin) så är det väl självklart att de inte "visar hjärta". Det kan man inte heller begära. Däremot kan man begära att såpas välbetalda och kvalitetsfulla spelare skall prestera bättre. Men det är en helt annan sak. Men det kanske är dags att släppa heltidsjobben och skaffa deltidsjobb? Berhardsson i Gefle är bonde på dagarna. Ändå hade han kvalitet nog att passera Dahlin.

    Bojkotta är det bara IFK:are som gör. Är detta vad ni kallar motgång? Är detta vad som krävs för att marginalarna skall sållas från betet? Jag stod på ett regnigt Valhalla IP och vittnade ÖIS bli totalt utspelade av Norrköping och tillslut hamna tia i Superettan - några ynka poäng från att kvala nedåt 2007. 2009 stod jag på Ullevi i ur och skur, trots att det tog 13 matcher innan vi ens vann en match. 2010 kryssade vi oss igenom en Superetta där vi var topptippade. Vi slutade på nedre halvan. På det kom en konkurs. Pang bom - nedkörda i Division Ett. Där fick man bevittna 0-2-förlust mot Huskvarna FF, 0-3-förlust mot Limhamn/Bunkeflo '07. I DIVISION ETT. Och ni kallar det där en motgång. Det vore ju onekligen intressant att se hur av IFK:arna som fortfarande var sitt lag troget om de hade genomgått samma resa som oss.

    Jag har upplevt en rolig och framgångsrik säsong sedan jag blev riktigt inbiten supporter 2007. Det var 2008. Då vann vi Superettan. Allt annat är ren misär. Och då menar jag riktig misär. Inte nedre halvan, men ändå säker mark, i Allsvenskan. Nu, äntligen, är ÖIS ett vinnande lag igen. Det tog fjorton matcher att förlora - fjorton matcher att ens hamna i underläge. Nu mår jag som en prins. Allt bakomliggande gör denna medgång till något ännu skönare! Det är fan inte roligt att alltid vara en vinnare.

    Så, visa att du är något mer än en i mängden. Jag vet inte hur ofta du är på matcherna - men sluta inte gå på matcherna för att ni inte lever upp till era förväntningar. Då behöver du inte heller stå där när det går bra.

    Angående det sista så hade det varit roligt att uppleva ett av dessa 50.000-derbyn igen. 2000-talets början minns man som igår. Och Afonso vet hur man gör parodi av ett blåvitrandigt försvar...
    Senast redigerat av chr1lle den 2012-07-22 klockan 15:36.

  29. #11699
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    haha .. Åker själv rundor med två stycken som är 3-4år äldre,men vi har otroligt rolig så man tänker inte direkt på ålderskillnaderna. Men den ålderskillnaden på en 21 åring och tex 13 åring är lite stor. Men dom kanske har känt varandra ett bra tag ??, kanske grannar osv???..
    haha det är antagligen en 21 årig kille som åker runt och letar 13-åriga flickor. vi har också en sån här, *****-mats heter han. han är väl 20-25 kanske och åker runt i en hyundai och skjutsar småbrudar om han får ligga som betalning
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  30. #11700
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    Visa hjärta hit, visa hjärta dit. Är det verkligen vad du förväntar dig? Hur mycket hjärta visar du gentemot din arbetsplats? Det är deras jobb, och såvida de inte har ett slående hjärta för laget (är väl bara Hysén och Sana som kan tillskrivas den kategorin) så är det väl självklart att de inte "visar hjärta". Det kan man inte heller begära. Däremot kan man begära att såpas välbetalda och kvalitetsfulla spelare skall prestera bättre. Men det är en helt annan sak. Men det kanske är dags att släppa heltidsjobben och skaffa deltidsjobb? Berhardsson i Gefle är bonde på dagarna. Ändå hade han kvalitet nog att passera Dahlin.

    Bojkotta är det bara IFK:are som gör. Är detta vad ni kallar motgång? Är detta vad som krävs för att marginalarna skall sållas från betet? Jag stod på ett regnigt Valhalla IP och vittnade ÖIS bli totalt utspelade av Norrköping och tillslut hamna tia i Superettan - några ynka poäng från att kvala nedåt 2007. 2009 stod jag på Ullevi i ur och skur, trots att det tog 13 matcher innan vi ens vann en match. 2010 kryssade vi oss igenom en Superetta där vi var topptippade. Vi slutade på nedre halvan. På det kom en konkurs. Pang bom - nedkörda i Division Ett. Där fick man bevittna 0-2-förlust mot Huskvarna FF, 0-3-förlust mot Limhamn/Bunkeflo '07. I DIVISION ETT. Och ni kallar det där en motgång. Det vore ju onekligen intressant att se hur av IFK:arna som fortfarande var sitt lag troget om de hade genomgått samma resa som oss.

    Jag har upplevt en rolig och framgångsrik säsong sedan jag blev riktigt inbiten supporter 2007. Det var 2008. Då vann vi Superettan. Allt annat är ren misär. Och då menar jag riktig misär. Inte nedre halvan, men ändå säker mark, i Allsvenskan. Nu, äntligen, är ÖIS ett vinnande lag igen. Det tog fjorton matcher att förlora - fjorton matcher att ens hamna i underläge. Nu mår jag som en prins. Allt bakomliggande gör denna medgång till något ännu skönare! Det är fan inte roligt att alltid vara en vinnare.

    Så, visa att du är något mer än en i mängden. Jag vet inte hur ofta du är på matcherna - men sluta inte gå på matcherna för att ni inte lever upp till era förväntningar. Då behöver du inte heller stå där när det går bra.

    Angående det sista så hade det varit roligt att uppleva ett av dessa 50.000-derbyn igen. 2000-talets början minns man som igår. Och Afonso vet hur man gör parodi av ett blåvitrandigt försvar...
    Jo du har rätt att det är deras jobb. Men nu liknar spelarna mer fas 3:are än heltids arbetande "proffs". Jag köpte inget årskort efter förra årets säsong (samt lite andra utgifter), men när man betalar för att se ett lag i Allsvenskan(ofta 2-300 per match) på hemmaplan så vill man att de ska kämpa från minut 1-90(vilket jag tror att alla supportrar gör). Angående målvakterna har du rätt, sen Kim Christenssen lämnade har det mer eller mindre varit kaos.

    Anledningen till att jag vill bojkotta är att Blåvitt ALDRIG kan reformera sin organisation. I vilket annat land så hade Stahre och Mild fått gå, men i Blåvitt nä då. Blåvitt skulle behöva en total omorganisation, ta bort loja spelare och sätta in nya(gärna egna produkter) ,försöka hitta målvakter och Hysén borde iaf bänkas. Stahre kanske ska få en chans till då inte ens han kan påverka hur spelarna uppträder på planen. Att man som IFK supporter blir sur när laget hamnar i botten på tabellen beror på (iaf i år) att IFK skall vara så jävla mycket bättre både om man ser på klubbens historik och nuvarande spelare.

    Jag tänker inte sluta gå på matcherna helt. Men jag vill se att något händer innan jag kollar på plats igen, annars får man kolla på Canal Plus.

    Angående det sista. För var Allsvenskan mycket bättre både kvalitén på spelet och publiksnittet. Hoppas man får uppleva det igen, för nu är det lojt spel och max 10 k åskådare per match som gäller.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in