Trådad visning

  1. #1
    Drac_Drivers avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Åtvidaberg
    Inlägg
    432

    Avstannat RRX projekt|Am6 motor,Tank,sadel,undertail| Billigt!

    Hejsan.
    Tänkte göra mig av med lite grejer nu eftersom intresset för mopeder svalnat helt och dags för bil snart ..
    Är ni inte nöjda med bilderna eller informationen som finns är det bara att ni kontaktar mig så fixar jag det




    Vara: Rieju RRX tank och sadel.
    Årsmodell: ?
    Mil: ?
    Pris: Bud
    Övrigt: Fint skick, inga revor eller liknande i sadeln. Tank och sadel kan säljas separat.
    Varan/varorna återfinns i: Åtvidaberg
    Du kontaktar mig via: Tråd, PM
    Kan jag skicka varan?:Ja


    Vara: Rieju RRX undertail i Äkta kolfiber !
    Årsmodell: 2011
    Mil: 0
    Pris: BUD!
    Övrigt: Riktigt cool undertail helt i kolfiber med ett lager klarlack på, skruvas i ramen, Detta kräver att du borrar och gängar i ramen. Eller borrar rakt igenom ramen och sätter mutter på andra sidan. Skruvhuvudena är försänkta i plattan.
    Varan/varorna återfinns i: Åtvidaberg
    Du kontaktar mig via: Tråd, PM
    Kan jag skicka varan?: Ja



    Vara: Am6 Motor utan tändplatta !.
    Årsmodell:Blocken är från 03
    Mil: 0 efter renoveringen
    Pris: Bud
    Övrigt:Hela kopplingskåpan är polerad, blocken är blästrade. Saknas lite delar bakom kopplingskåpan, bl a en mutter till kopplingsklockan. Lagrena i motorn är väl inte i kanonskick, men körbart ! ..
    Varan/varorna återfinns i: Åtvidaberg
    Du kontaktar mig via: PM, Tråd
    Kan jag skicka varan?:Ja!




    Är det något mer ni skulle behöva är det bara att ni frågar, kan ha det i garaget. Har en massa am6 motordelar, block mm. Bara att fråga på !

    Mvh
    Drac_Driver!


    OBS: Har ni inte pengar behöver ni inte lägga ner energi på att kontakta mig...
    Senast redigerat av Drac_Driver den 2012-03-23 klockan 10:19. Anledning: Tagit bort varor.
    http://www.moppenet.nu/image.php?type=sigpic&userid=429&dateline=12927528  55

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in