Tjena , de är så här att en unge på skolan har gått under en längre tid och sagt att han ska slå ner mig p.g.a att han har startat ett rykte om att jag har sparkat han, (vilket jag inte har gjort) .
Men eftersom han är en sån pojk som älskar att slåss så tyckte han det var nödvändigt.

Igår när jag hade matte så kollar jag ut genom ett fönster och ser att mina 2 jackor som jag hade i mitt skåp låg uppslängda på ett skärm tak.
Jag fattade direkt att den pojken hade gjort det med sin kära vän.
När jag gick ut ser jag dom stå och kolla upp på jackorna med ett stort " " i ansiktet.
Jag bad en lärare gå och prata med dom och säga att dom ska ta ner dom , men läraren vet om deras bakgrund och visste redan då att dom inte tänkte göra det fri villigt .
Läraren gick själv upp på taket och när han kommer ner med jackorna från taket går jag in , ställer mig och säger till ungjä**ln att han inte ska stå där och se så jävla nöjd ut .

Jag går vidare , lägger in mina jackor och sedan ser jag dom två grabbarna kommer springades mot mig , jag får först en spark på låret , sen en knyt näve mot tinningen och sedan ett slag mot käken . Sen får ja ett strypgrepp runt halsen och jag faller ner och ligger på marken.

Mina polare kommer springades , trycker ner han mot ett pingisbord och dunkar 2slag mot huvet och skriker pundar jävel till han , sedan springer dom iväg som rädda harar.

Polisen var redan på plats och tar med mig , dom skriver polisanmälan på misshandel på mig och dom kör genast hem mig till mor , morsan körde mig till akuten där dom röntgade huvud och ben och tog kort på skadorna som blev.

Nu till frågan:
Grabbarna som misshandlade mig är 14 år men fyller 15 i år , finns det hopp om att jag får skadestånd eller kommer det bara ligga på is och så ska jag gå vidare?