Sidan 31 av 41 Första ... 212930313233 ... Sista
  1. #901
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Och jag blir less på folk som använder mellanslag mellan utropstecken och frågetecken.
    Hade bara mellan utropstecknet !

  2. #902
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Håller med dig varför ha regler om de inte kan följas? Isf kan man ju skita i alla punkter idag och tex enbart skriva "Jag köpte en cola idag"?!
    +1.

    Om regler ändå inte tänkte följas så kan vi skita i dem. Likadant med felpost. Skit i reglerna! Vi postar trådar om socialdemokraterna i projekt->scooter!
    För folk tänkte ju ändå skita i reglerna..
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  3. #903
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Och jag blir less på folk som använder mellanslag mellan utropstecken och frågetecken.
    Stort +1!

  4. #904
    jag tycker såhär nu: ge fan i att gå oft och snacka i skitsnackstråden ist, det är ju där ni pajasar hör hemma!
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

  5. #905
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    +1.

    Om regler ändå inte tänkte följas så kan vi skita i dem. Likadant med felpost. Skit i reglerna! Vi postar trådar om socialdemokraterna i projekt->scooter!
    För folk tänkte ju ändå skita i reglerna..
    Precis, inga moderatorer(elle jo några...) lär ju bry sig ändå...
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  6. #906
    Vad: GTA Complete Series
    Pris: 90kr
    Vart: Steam
    När: Igår
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  7. #907

  8. #908

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Åstorp ,Skåne
    Inlägg
    687
    Vad: Hjälm + glasögon
    Pris: hjälm 599kr och glasögon 159kr =758kr.
    Vart: Biltema
    När: Torsdag 20/10 - 11

    Bild: http://i52.tinypic.com/1zoi5go.jpg
    http://imageshack.us/photo/my-images/153/007hrf.jpg/
    Senast redigerat av mackan663 den 2011-10-22 klockan 21:53.

  9. #909
    Citat Ursprungligen postat av SnibbeN Visa inlägg
    Alla GTA? :o
    de som du ser på bilden, de fick jag med
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  10. #910


    28 spänn på lidl för 30 min sen

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

    Edit: Namn:  fuck yeah.jpg
Visningar: 571
Storlek:  50,4 KB 95,91 SEK på steam 2 min sen.
    Senast redigerat av Zer0x den 2011-10-22 klockan 18:30.

  11. #911
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Vad: AMD phenom II x6 1100T 3.3ghz black edition
    Pris: 1600
    Vart: inet.se
    När: en halvtimme sen typ.

    Vad: grand theft auto complete pack
    Pris: typ 90kr
    Vart: steam
    När: en halvtimme sen typ

    Vad: dillchips och en fanta
    Pris: typ 40 kanske
    Vart: ica
    När: en kvart sen.


    Uploaded with ImageShack.us
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  12. #912
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg

    Edit: Namn:  fuck yeah.jpg
Visningar: 571
Storlek:  50,4 KB 95,91 SEK på steam 2 min sen.
    Gäller fram till 24e oktober så man får passa på nu när erbjudandet gäller
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  13. #913
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    Vad: AMD phenom II x6 1100T 3.3ghz black edition
    Pris: 1600
    Vart: inet.se
    När: en halvtimme sen typ.

    Vad: grand theft auto complete pack
    Pris: typ 90kr
    Vart: steam
    När: en halvtimme sen typ

    Vad: dillchips och en fanta
    Pris: typ 40 kanske
    Vart: ica
    När: en kvart sen.
    bor du i ett hus omgivet av skog nära en sjö?

  14. #914
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    bor du i ett hus omgivet av skog nära en sjö?
    vad får dig att tro det?:o
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  15. #915

  16. #916
    Förhandsbeställde idag pga att jag inte hann iväg till Elgiganten idag innan stängning, men..

    Vad: Samsung Syncmaster 27" 3D Datorskärm S27A950D + DVB-T Mottagare med HD-funktion + Logitech MX 518 (klassiker, haft i 4 år!)
    Pris: 5690:- + 399:- + 299:-
    Vart: Elgiganten.se
    När: Någon minut sen!

  17. #917
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Förhandsbeställde idag pga att jag inte hann iväg till Elgiganten idag innan stängning, men..

    Vad: Samsung Syncmaster 27" 3D Datorskärm S27A950D + DVB-T Mottagare med HD-funktion + Logitech MX 518 (klassiker, haft i 4 år!)
    Pris: 5690:- + 399:- + 299:-
    Vart: Elgiganten.se
    När: Någon minut sen!
    varför köpte du en 3D skärm? det är ju bara störigt om man ska spela eller nåt annat.

    Citat Ursprungligen postat av samizzlah Visa inlägg
    Gäller fram till 24e oktober så man får passa på nu när erbjudandet gäller
    ja, tack för att du postade det förresten

  18. #918
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Förhandsbeställde idag pga att jag inte hann iväg till Elgiganten idag innan stängning, men..

    Vad: Samsung Syncmaster 27" 3D Datorskärm S27A950D + DVB-T Mottagare med HD-funktion + Logitech MX 518 (klassiker, haft i 4 år!)
    Pris: 5690:- + 399:- + 299:-
    Vart: Elgiganten.se
    När: Någon minut sen!
    varför så stor och dyr skärm när det ändå är en TN och bara 1920x1080? köp den här istället: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=539896

  19. #919
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    bor i det området ja, dock inte på det stället du markerade. Får man fråga varför du stalkar mig?
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  20. #920
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    bor i det området ja, dock inte på det stället du markerade. Får man fråga varför du stalkar mig?
    för att din iphone 4 har varit "snäll" och sparat gps-koordinater i din bild, när jag för musen över din bild får jag upp en karta över hela rasket.

  21. #921
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    för att din iphone 4 har varit "snäll" och sparat gps-koordinater i din bild, när jag för musen över din bild får jag upp en karta över hela rasket.
    haha, på så vis. då förstår jag :d
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  22. #922
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    varför köpte du en 3D skärm? det är ju bara störigt om man ska spela eller nåt annat.



    ja, tack för att du postade det förresten
    För att jag vill kunna se 3D-filmer?
    Pysslar även med videoredigering och man kan inaktivera 3D-funktioner, det är ingen vetenskap att göra det, det är även bland den bästa skärmen på marknaden för gaming..

    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    varför så stor och dyr skärm när det ändå är en TN och bara 1920x1080? köp den här istället: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=539896
    Märker att du kan du!

    Eller?

    Responstid: 6 MS
    Uppdateringsfrekvens: 60HZ

    Vill jag ha en fet och oduglig skärm så kan jag lika gärna köpa en TV i den prisklassen

    Jag föredrar TN framför IPS.


  23. #923
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    För att jag vill kunna se 3D-filmer?
    Pysslar även med videoredigering och man kan inaktivera 3D-funktioner, det är ingen vetenskap att göra det, det är även bland den bästa skärmen på marknaden för gaming..



    Märker att du kan du!

    Eller?

    Responstid: 6 MS
    Uppdateringsfrekvens: 60HZ

    Vill jag ha en fet och oduglig skärm så kan jag lika gärna köpa en TV i den prisklassen

    Jag föredrar TN framför IPS.

    ja, nu är det ju de facto så att i princip alla som håller på med foto -och videoredigering på någon nivå över moppepojkenivå använder IPS och inte TN, eftersom TN suger püng. men om man vill lägga 6000 kr på en TN-skärm med usel upplösning så visst, each to his own.

  24. #924
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    ja, nu är det ju de facto så att i princip alla som håller på med foto -och videoredigering på någon nivå över moppepojkenivå använder IPS och inte TN, eftersom TN suger püng. men om man vill lägga 6000 kr på en TN-skärm med usel upplösning så visst, each to his own.
    Jag sa inte att jag främst håller på med det utan att jag håller på med det, det är en sido-hobby

    IPS återger konstiga färger tycker jag. Men det är du som tycker att jag ska lägga nästan 6000kr på en skärm med 6ms responstid och 60HZ, då tycker jag att du har rätt tvivelaktiga kunskaper. TN är det bästa för spel, skulle aldrig köra på en skärm med IPS..

    Snart ska du väl börja förespråka att man visst kan få 100 riktiga FPS på spel med en 60HZ skärm också?

  25. #925
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Jag sa inte att jag främst håller på med det utan att jag håller på med det, det är en sido-hobby

    IPS återger konstiga färger tycker jag. Men det är du som tycker att jag ska lägga nästan 6000kr på en skärm med 6ms responstid och 60HZ, då tycker jag att du har rätt tvivelaktiga kunskaper. TN är det bästa för spel, skulle aldrig köra på en skärm med IPS..

    Snart ska du väl börja förespråka att man visst kan få 100 riktiga FPS på spel med en 60HZ skärm också?


    jag vilar min låda.

  26. #926
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg


    jag vilar min låda.
    Jag sa att TN är det bästa för spel och du postar en video på en tiger som är en bakgrundsbild? Nu får du väl ta och tänka om lite
    Färgerna spelar inte gigantiskt stor roll för mig, jag håller inte på med någon animering eller liknande och måste få färgerna rätt, jag spenderar mer tid på annat på datorn

    Men visst, fortsätt säga att en skärm med 60HZ och 6ms respons är bättre än en med 120HZ och 2ms respons..

    Tror även att en 120HZ och 2ms respons skärm skulle vara att föredra i videoredigering om man håller på med det på hög nivå - vem fan vill ha fördröjningar och dåligt flyt i bilden när man redigerar? Det låter ju jäkligt dumt måste jag säga

  27. #927
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Jag sa att TN är det bästa för spel och du postar en video på en tiger som är en bakgrundsbild? Nu får du väl ta och tänka om lite
    Färgerna spelar inte gigantiskt stor roll för mig, jag håller inte på med någon animering eller liknande och måste få färgerna rätt, jag spenderar mer tid på annat på datorn

    Men visst, fortsätt säga att en skärm med 60HZ och 6ms respons är bättre än en med 120HZ och 2ms respons..

    Tror även att en 120HZ och 2ms respons skärm skulle vara att föredra i videoredigering om man håller på med det på hög nivå - vem fan vill ha fördröjningar och dåligt flyt i bilden när man redigerar? Det låter ju jäkligt dumt måste jag säga
    om det nu var så asnajs med usla färger, dåliga betraktningsvinklar och låg upplösning som du säger, varför använder då folk i branschen inte TN-skärmar?
    sen är inte responstiden på din samsung-skärm 2 ms, den är 3 ms enligt prisjakt. om du inte räknar gtg-tiden då men jag antar att du inte tänker ha allting svartvitt så då är gtg-tiden irrelevant.
    sen är jag mycket tveksam till att det skulle bli "fördröjningar och dåligt flyt" i bilden bara för att dell-skärmen har 3 ms längre responstid, vilket även omdömena på prisjakt bekräftar:

    Jag har nu använt min Dell u2711 i 3 månader, och kan bara konstatera att det är en fantastiskt bra skärm. Min skärm har flitigt använts till både spel, film, programmering, surfande, kontorsarbete etc. Allt har fungerat fantastiskt bra på denna skärm. Det är nog den otroligt höga upplösningen som jag är mest fascinerad över. Så mycket yta, att arbeta på!
    Grymt bra skärm! Perfekt för foto (som entusiast), multimedia, och även riktigt bra för spel - förutsatt att du har en dator som orkar med den höga upplösningen :o) Någon lag i spel märker då inte jag av.
    Massor av arbetsyta, och skillnaden från min tidigare 24" känns stor.
    Mycket bra skärm. Färgerna är otroligt bra redan från fabrik. Fungerar utmärkt att spela på om man inte är extremt kräsen och van vid CRT.
    En otroligt bra skärm, färdigkalibrerad från fabrik. Dock kan man alltid justera lite för att få den precis efter ens egna tycke. Utmärkt för media och dylikt, passar även för spel utan märkbara släpningar eller ghosting. Sålänge man inte kräver 120Hz.
    osv.

  28. #928
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    om det nu var så asnajs med usla färger, dåliga betraktningsvinklar och låg upplösning som du säger, varför använder då folk i branschen inte TN-skärmar?
    sen är inte responstiden på din samsung-skärm 2 ms, den är 3 ms enligt prisjakt. om du inte räknar gtg-tiden då men jag antar att du inte tänker ha allting svartvitt så då är gtg-tiden irrelevant.
    sen är jag mycket tveksam till att det skulle bli "fördröjningar och dåligt flyt" i bilden bara för att dell-skärmen har 3 ms längre responstid, vilket även omdömena på prisjakt bekräftar:









    osv.
    http://www.prisjakt.nu/produkt.php?o=856956

    Jag kan bara ge ett betyg, dvs full pott! Detta måste vara den bästa bild på en 27 tums monitor. Tänkte först köpa Dell IPS men när jag fick se bilden hos en polare la jag ber det direkt. Färgerna hos denna blanka 120 Mhz skärm är klart mycket bättre och svärtan slår Dell Ips med hästlängder.
    Hade innan Dell UltraSharp U2311H och tvekade verkligen att köpa den här skärmen men det blev köp ändå och ångrar mig verkligen inte nu när jag sitter framför skärmen.
    Första reaktionen var obeskrivligt

    + man få kristall klar bild
    + bättre svarta än min U2311H hade
    + mycket bra betraktningsvinklar från alla håll
    + 120HZ
    + 2D till 3D
    Du ger dig inte va?

  29. #929
    derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Alingsås
    Inlägg
    1 912




    Vad: Airsal 65cc cylinder till Mt5.
    Pris: 1049:-
    Vart: www.twostroke.se
    När: i Torsdags
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

  30. #930
    larsamagnussons avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    söderhamn
    Inlägg
    961
    Citat Ursprungligen postat av derbi_crille Visa inlägg




    Vad: Airsal 65cc cylinder till Mt5.
    Pris: 1049:-
    Vart: www.twostroke.se
    När: i Torsdags
    MT haha
    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    Jag får känslan av att du är jävligt kunnig jag har hört att Turbokit söker produktutvecklare du ska kanske söka dit?

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in