Ämne: Dagens Fail!

  1. #9361
    Citat Ursprungligen postat av Stalker-Sebbe Visa inlägg
    hey volvo-raggare är inget du kan ha dom är inte djur visa respekt
    hahaha va?

  2. #9362
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    hahaha va?
    läs exakta ord vad han skrev
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Ludix har jag för mig ska funka skitbra org.
    Citat Ursprungligen postat av AeroXCallE Visa inlägg
    Jo, dom har typ ett axx på 0-50 km/h på 2 sek orginal

  3. #9363
    Har du någonsin haft någon? Men okej, varför?
    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Visst är dom underbara?

    Ont: Jävla snö försvinn! Vill inte ha mer nu..
    Citat Ursprungligen postat av Stalker-Sebbe Visa inlägg
    hey volvo-raggare är inget du kan ha dom är inte djur visa respekt
    Citat Ursprungligen postat av Jaegarn Visa inlägg
    Vad är det jag hör!?!
    Är en bilträff idag, åkte ner dit med min granne, först tänkte vi åka hans m5a, men han har inte vinterdäck till den, sen tänkte vi ta min bil ner dit men vi valde ändå att ta hans föräldrars nissan kubistar eller vad fan de heter, liten skåpbil. Vilket var jävligt bra att vi gjorde. När vi kommer ut på en raka kommer de två-tre jävla nissar en 245 och två 740is som sladdar över hela vägen. Inte nog om de så försöker äckel 245an preja ut oss och "hetsa" oss. Luddigt förklarat men, förstår inte vad de tänker på när de försöker preja ut än. Sen att när man väl kom fram dit så sladdade bönderna hejvilt och sprutade grus överallt, nej fyfan alltså.

    Sen en annan sak jag tänkte på, varför vill man åka runt med en bil som ser ut som skrot? Bucklig överallt, ful i lacken osv, nej usch.
    "When we put a turbine in an airplane, we turned it into a jet. When we put one in a car, we turned it into a Saab."

  4. #9364
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Är en bilträff idag, åkte ner dit med min granne, först tänkte vi åka hans m5a, men han har inte vinterdäck till den, sen tänkte vi ta min bil ner dit men vi valde ändå att ta hans föräldrars nissan kubistar eller vad fan de heter, liten skåpbil. Vilket var jävligt bra att vi gjorde. När vi kommer ut på en raka kommer de två-tre jävla nissar en 245 och två 740is som sladdar över hela vägen. Inte nog om de så försöker äckel 245an preja ut oss och "hetsa" oss. Luddigt förklarat men, förstår inte vad de tänker på när de försöker preja ut än. Sen att när man väl kom fram dit så sladdade bönderna hejvilt och sprutade grus överallt, nej fyfan alltså.
    var det den som ludret och den äckliga killen hade hand om?

  5. #9365
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Är en bilträff idag, åkte ner dit med min granne, först tänkte vi åka hans m5a, men han har inte vinterdäck till den, sen tänkte vi ta min bil ner dit men vi valde ändå att ta hans föräldrars nissan kubistar eller vad fan de heter, liten skåpbil. Vilket var jävligt bra att vi gjorde. När vi kommer ut på en raka kommer de två-tre jävla nissar en 245 och två 740is som sladdar över hela vägen. Inte nog om de så försöker äckel 245an preja ut oss och "hetsa" oss. Luddigt förklarat men, förstår inte vad de tänker på när de försöker preja ut än. Sen att när man väl kom fram dit så sladdade bönderna hejvilt och sprutade grus överallt, nej fyfan alltså.

    Sen en annan sak jag tänkte på, varför vill man åka runt med en bil som ser ut som skrot? Bucklig överallt, ful i lacken osv, nej usch.
    för att några bönder gör så då kan du ju inte dra alla över ett sträck det är som att säga alla tyskar e nazister lr alla invandrare snor
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Ludix har jag för mig ska funka skitbra org.
    Citat Ursprungligen postat av AeroXCallE Visa inlägg
    Jo, dom har typ ett axx på 0-50 km/h på 2 sek orginal

  6. #9366
    Haha aa precis! riktigt jävla nötter alltså, dock respekt till Woodman som b.la. släpat dit sin FETA Golf!

    för att några bönder gör så då kan du ju inte dra alla över ett sträck det är som att säga alla tyskar e nazister lr alla invandrare snor
    Du, dessa är inte de första som gör något sånt här. De sista du skrev där är dock relativt sant, men för att inte gå för mycket utanför ämnet så avbryter jag där, du kan fortsätta i PM om du vill.
    "When we put a turbine in an airplane, we turned it into a jet. When we put one in a car, we turned it into a Saab."

  7. #9367
    Citat Ursprungligen postat av Stalker-Sebbe Visa inlägg
    för att några bönder gör så då kan du ju inte dra alla över ett sträck det är som att säga alla tyskar e nazister lr alla invandrare snor
    '

    Frågar du mig är det det "Volvoraggarkulturen" handlar om. Att vara en bonde och svina över vägarna, gör du inte det men ändå har en 740:i är du ingen volvoraggare i mina ögon.

  8. #9368
    Citat Ursprungligen postat av Hilmersson Visa inlägg
    '

    Frågar du mig är det det "Volvoraggarkulturen" handlar om. Att vara en bonde och svina över vägarna, gör du inte det men ändå har en 740:i är du ingen volvoraggare i mina ögon.
    jag är inte volvo raggare jag är en 97:a men sen har jag sett mycke volvo raggare runt vårgårdas mc donalds övrr vägen från flygplatsen och jag tycker det enda som är fel med dom är att deras motorer låter fan och knappt rör på sig
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Ludix har jag för mig ska funka skitbra org.
    Citat Ursprungligen postat av AeroXCallE Visa inlägg
    Jo, dom har typ ett axx på 0-50 km/h på 2 sek orginal

  9. #9369
    derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Alingsås
    Inlägg
    1 912
    Volvoraggarna här i Alingsås är bara härliga De finns bara typ 2st vovloraggare som inte har nått vätt i trafiken här
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

  10. #9370
    Citat Ursprungligen postat av Stalker-Sebbe Visa inlägg
    jag är inte volvo raggare jag är en 97:a men sen har jag sett mycke volvo raggare runt vårgårdas mc donalds övrr vägen från flygplatsen och jag tycker det enda som är fel med dom är att deras motorer låter fan och knappt rör på sig
    du glömde nämna att många kör som idioter. men det gör även många andra så att säga att volvoraggare är dumma i huvudet för det är bara dumt.

  11. #9371
    En rolig syn är när man ser en volvoraggare cirka 20år gammal komma i sin 745:a dansbandsmusik och öppna rutor. Kommande på sladd utanför en högstadieskola med elever cirka 13-14år med sig i bilen.

  12. #9372
    Citat Ursprungligen postat av Hilmersson Visa inlägg
    En rolig syn är när man ser en volvoraggare cirka 20år gammal komma i sin 745:a dansbandsmusik och öppna rutor. Kommande på sladd utanför en högstadieskola med elever cirka 13-14år med sig i bilen.
    det är bara patetiskt, raggaren knullar slynorna mot att dom får skjuts och dricka.


    https://www.flashback.org/t1790953

    b
    åde fail och win, våldtäktsmän och mördare får korta semestrar inom murar men en tjuv får 9 månader och utvisning.
    Senast redigerat av Gissa den 2012-02-11 klockan 22:20.

  13. #9373
    Haters gonna hate

  14. #9374
    Citat Ursprungligen postat av Hilmersson Visa inlägg
    En rolig syn är när man ser en volvoraggare cirka 20år gammal komma i sin 745:a dansbandsmusik och öppna rutor. Kommande på sladd utanför en högstadieskola med elever cirka 13-14år med sig i bilen.
    det är fiiiiiiiiiiint
    Sagorna ljuger och kärlek är skit, så passa du dig noga så du inte trillar dit.
    Hitler och hans vänner vol.2
    http://open.spotify.com/user/1121254...pUetccMeXnDQO7

  15. #9375
    CaToXXos avatar
    Reg.datum
    Oct 2010
    Ort
    Långared, Alingsås
    Inlägg
    1 066
    Citat Ursprungligen postat av derbi_crille Visa inlägg
    Volvoraggarna här i Alingsås är bara härliga De finns bara typ 2st vovloraggare som inte har nått vätt i trafiken här
    740-ligan i sollebrunn finns ju dock
    Har inget TK men är ett fucko ändå

  16. #9376
    Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Örbyhus
    Inlägg
    1 047
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Haha aa precis! riktigt jävla nötter alltså, dock respekt till Woodman som b.la. släpat dit sin FETA Golf!
    Jesper som gjorde den där träffen är en riktig rövslickare och rent ut sagt dum i huvudet. Han behandlar mig och min 20 åriga kompis som skit bara för att vi har lyckats bättre med våra bilar än vad han någonsin har gjort med sina. Och ändå är våra inte klara på långa vägar. Men dom större tex woodman, henke, Patrik (racerputte) är hans gudar. Grejen är att dom inte vill veta av honom, ni kan ju gå in på J3SP3R på garaget å kolla så får ni se. Nu har jag även bytt en gammal 240 mot en data han ska göra drift bil av

    Hans Opel omega vart det motorras halv vägs upp till bollnäs för att han hade bytt top packning men inte sätt till satt den gamla va borta, slutade med att stakarna gick genom blocket, han hävdade även att de är ca 312 hp i den för att de en gång suttit turbo på den.

  17. #9377
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    Här i Sala har vi en hel drös volvoraggare, och det är bara positivt enligt mig. Jag och alla min polare blir bara glada om vi ser nån utav dom, och det blir ännu roligare om dom kommer på häng!
    Det kan vara så att dom i Sala är raggare med vett i huvudet, alltså dom kan köra ordentligt, dom vet var dom har bilarna, och dom leker aldrig om det kan innebära fara för någon annan.
    Killar med smak kör Volvo med flak!

  18. #9378
    derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Alingsås
    Inlägg
    1 912
    Citat Ursprungligen postat av CaToXXo Visa inlägg
    740-ligan i sollebrunn finns ju dock
    Dom brukar vara här och köra också Dom kör som idioter xD
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

  19. #9379
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Dagens Fail är iallafall Däckonline som levererar däck som går sönder vid montering.
    Hoppas dom kör upp alla sina jävla däckjärn i arsle och flyttar till afrika..

  20. #9380

  21. #9381
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    du ahr väl gjort fel. de finns ju däckmaskiner av en anledning
    Jag har krängt däcket som jag gjort på alla däck jag krängt på, endast
    detta jävla däck som sprack.

  22. #9382

  23. #9383

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Åstorp ,Skåne
    Inlägg
    687
    Körde o välte i tisdags :/. Skulle svänga så växlade ner så kände jag hur hela bakpartiet vinglade till så. växlade ner till 1:an o svängde. slutade med att man rullade ca 3 varv och så var det en bil bakom en , snabbt upp o få bort moppen så hon kunde svänga. Stod med moppen ca 10 min innan skiten ville starta och så kändes det som inte växlarna funkade :s, så trodde att jag hade pajat nåt så var himla nära att gå hem med moppen men tillslut så startade den men Var hyffsat orolig att nån polis skulle göra förbli..

    Annars vet nån varför min/flera moppar blir sega att starta efter att man har ramlat ?

  24. #9384
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Körde o välte i tisdags :/. Skulle svänga så växlade ner så kände jag hur hela bakpartiet vinglade till så. växlade ner till 1:an o svängde. slutade med att man rullade ca 3 varv och så var det en bil bakom en , snabbt upp o få bort moppen så hon kunde svänga. Stod med moppen ca 10 min innan skiten ville starta och så kändes det som inte växlarna funkade :s, så trodde att jag hade pajat nåt så var himla nära att gå hem med moppen men tillslut så startade den men Var hyffsat orolig att nån polis skulle göra förbli..

    Annars vet nån varför min/flera moppar blir sega att starta efter att man har ramlat ?
    du kan väl täppa igen luftfilter och skit (?)

  25. #9385
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Körde o välte i tisdags :/. Skulle svänga så växlade ner så kände jag hur hela bakpartiet vinglade till så. växlade ner till 1:an o svängde. slutade med att man rullade ca 3 varv och så var det en bil bakom en , snabbt upp o få bort moppen så hon kunde svänga. Stod med moppen ca 10 min innan skiten ville starta och så kändes det som inte växlarna funkade :s, så trodde att jag hade pajat nåt så var himla nära att gå hem med moppen men tillslut så startade den men Var hyffsat orolig att nån polis skulle göra förbli..

    Annars vet nån varför min/flera moppar blir sega att starta efter att man har ramlat ?
    Kan vara till att den får för mycket besin direkt, vilket leder till att den blir sur.

  26. #9386

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Åstorp ,Skåne
    Inlägg
    687
    Citat Ursprungligen postat av lucazzz Visa inlägg
    du kan väl täppa igen luftfilter och skit (?)
    Luftfiltret var ju rent .

    Citat Ursprungligen postat av Jock_e Visa inlägg
    Kan vara till att den får för mycket besin direkt, vilket leder till att den blir sur.
    Låter mer eller mindre logiskt.

  27. #9387
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Är en bilträff idag, åkte ner dit med min granne, först tänkte vi åka hans m5a, men han har inte vinterdäck till den, sen tänkte vi ta min bil ner dit men vi valde ändå att ta hans föräldrars nissan kubistar eller vad fan de heter, liten skåpbil. Vilket var jävligt bra att vi gjorde. När vi kommer ut på en raka kommer de två-tre jävla nissar en 245 och två 740is som sladdar över hela vägen. Inte nog om de så försöker äckel 245an preja ut oss och "hetsa" oss. Luddigt förklarat men, förstår inte vad de tänker på när de försöker preja ut än. Sen att när man väl kom fram dit så sladdade bönderna hejvilt och sprutade grus överallt, nej fyfan alltså.

    Sen en annan sak jag tänkte på, varför vill man åka runt med en bil som ser ut som skrot? Bucklig överallt, ful i lacken osv, nej usch.
    Såg faktiskt en Saab som körde som ett as där å, puss
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Hoppas man hittar nå halvfullt sliddjur vid 12 slaget
    Kika gärna in å kommentera turbo projektet http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=255909

  28. #9388
    Jävla **** också. Alla låtar i spotify på mobilen blev osynkade av nån jäkla anledning. Fan va drygt att synka om alla jäkla spellistor...


    Edit: Jahapp. Tydligen så hade mitt premium gått ut. Jaja...
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  29. #9389

  30. #9390
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Oj, ja de var ju inte vanligt, kul å höra faktist! 1 är mindre än 5 tattare i sketna 740is :*
    Ska svina i Bmwn å, bara för å bli kallad Bmw raggare
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Hoppas man hittar nå halvfullt sliddjur vid 12 slaget
    Kika gärna in å kommentera turbo projektet http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=255909

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in