Sidan 62 av 153 Första ... 1252606162636472112 ... Sista
  1. #1831
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Just det jag menar 1000kr för något som ser ut som skit och som jag tvivlar på är skönare än t.ex Badshorts och linne (ja jag går runt i badshorts hela tiden hemma, så jävla skönt). Och det med "varma" är inte direkt något plus då jag personligen hatar när det är för varmt på rummet osv på kvällarna.

    Men sen klagade jag aldrig på hur osköna dom var, utan enbart utseendet


    Onepieces är dock inte till för att gå runt med ute egentligen, utan snarare att bara ha hemma för att det är bekvämt. Vilket jag kan tänka mig att det är. Dock finns det ju såklart idioter som går runt med dem bland folk.
    F.d summertime

  2. #1832
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Min lillebror köpte en onepiece, skitful!
    Men han använder den bara hemma och han säger att den är skitskön, tänkte köpa en själv. Men waste och punga ut 1000kr
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  3. #1833
    Folk som köper onepiece oavsett om det enbart används i hemmet borde avlida.
    w

  4. #1834
    blånegrer är ju inte direkt blå, särskilt på kvällen kan de bli kolsvarta och om inget lyser direkt på dem kan de bli helt osynliga
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Borde vara krav på reflexer på dom.

  5. #1835
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av quuz Visa inlägg
    Folk som köper onepiece oavsett om det enbart används i hemmet borde avlida.
    +1! Finns inget så jävla fult som onepiece..

  6. #1836
    frasse21s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Tidaholm/Stockholm
    Inlägg
    378
    Har tänkt mig att inskaffa ett par bruna finskor. Då det inprincip är omöjligt att få tag på ett par italigente venezia så undrar jag om ni har några förslag på andra par till ett överkomligt pris? Helst ett par wholecuts eller ett par double monks. överkomligt pris är väl max 3000 men helst en bit under(undantag om de är riktigt snygga)!

    edit: var nog inget! tror jag fick tag på ett par venezia.
    Senast redigerat av frasse21 den 2011-04-20 klockan 12:38.

  7. #1837
    Fyrens avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Kalmar
    Inlägg
    660
    Citat Ursprungligen postat av quuz Visa inlägg
    Folk som köper onepiece oavsett om det enbart används i hemmet borde avlida.
    Min polare hade det i skolan Dock var det på grund av att han har åkt på en riktigt fin skada i knät. Knäskålen delade på sig och den ena halvan sjönk ner en bit i benet på något vänster. Så nu går han med kryckor och någon form av benställning så han endast kan böja benet 15 grader. Mys

  8. #1838
    Citat Ursprungligen postat av Fyren Visa inlägg
    Min polare hade det i skolan Dock var det på grund av att han har åkt på en riktigt fin skada i knät. Knäskålen delade på sig och den ena halvan sjönk ner en bit i benet på något vänster. Så nu går han med kryckor och någon form av benställning så han endast kan böja benet 15 grader. Mys

    En knäskada är ingen ursäkt för att bära en onepiece bland folk.
    F.d summertime

  9. #1839
    Start spreading the news, I'm leaving today...

    Drar till NY i morgon fredag och tänkte mest höra om det är något i shoppingväg jag inte får missa eller kanske bör undvika? Tips på gator/affärer med trevliga kläder mottages tacksamt helt enkelt, tycker ni t.ex. att det är värt att åka ut till Woodbury Outleten i NJ är det intressant att höra från er också

    Tack på förhand!
    MRX_Racing @ mnf

  10. #1840
    Citat Ursprungligen postat av Axel Visa inlägg
    Start spreading the news, I'm leaving today...

    Drar till NY i morgon fredag och tänkte mest höra om det är något i shoppingväg jag inte får missa eller kanske bör undvika? Tips på gator/affärer med trevliga kläder mottages tacksamt helt enkelt, tycker ni t.ex. att det är värt att åka ut till Woodbury Outleten i NJ är det intressant att höra från er också

    Tack på förhand!
    Leffot
    w

  11. #1841
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Köpte kostym, byxor, skjorta, slips och "finskor" idag. Fan va jag känner mig obekväm i det. Jag ska bara ha de på balen vi ska ha i skolan så jag köpte inget super för typ 5k.
    Tror slutsumman vart c:a 2k och de funkar bra för att vara första kostymen.
    Kommer få massa skit från dessa modefantaster men skitsamma

    Köpte även en vårjacka äntligen!
    Vart en vit Hally Hansen jacka, har ingen bild tyvärr
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  12. #1842
    ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    StockholM/Älta/tyresö/Nacka
    Inlägg
    2 297
    http://nelly.com/se/kläder-för-män/k...ocky-815055-1/

    Tycks om sånna jackor? Jävla ful modell btw.

  13. #1843
    Modellen är snyggare än jackan!

  14. #1844
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    http://nelly.com/se/kläder-för-män/k...ocky-815055-1/

    Tycks om sånna jackor? Jävla ful modell btw.
    Om jag ska vara ärlig så tycker jag att den var väldigt ful.
    Inte sortens jackor jag gillar, sen vart den nästan ännu fulare när den glänste så jävligt.

  15. #1845
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Har precis köpt en Péke från Tommy Hilfiger samt en Rugby från samma märke, Ralph Lauren keps, ett par Acne jeans och ett par Levis slim 511 samt ett par låga blå converse

    Jag vet att majoriteten inte tycker om Converse, men jag älskar dem.

    Nu är det vara lite shorts och skjortor kvar inför sommaren
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  16. #1846
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Har precis köpt en Péke från Tommy Hilfiger samt en Rugby från samma märke, Ralph Lauren keps, ett par Acne jeans och ett par Levis slim 511 samt ett par låga blå converse

    Jag vet att majoriteten inte tycker om Converse, men jag älskar dem.

    Nu är det vara lite shorts och skjortor kvar inför sommaren
    Piké?
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  17. #1847
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Piké?
    Ja, hjärnsläpp men självklart menar jag Piké.
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  18. #1848
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Ja, hjärnsläpp men självklart menar jag Piké.
    Haha
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  19. #1849
    mackanss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Danderyd/Täby
    Inlägg
    209
    http://nelly.com/se/kläder-för-män/k...ily-815057-39/

    Nough said, tycker Adrian Hammonds kläder är riktigt fula.
    ”Price is what you pay. Value is what you get.” - Warren Buffett

    http://thenextproject.tumblr.com/

  20. #1850
    frasse21s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Tidaholm/Stockholm
    Inlägg
    378
    Var igår och köpte mig ett par italigente Venezia. Köpte dem faktiskt av italigentes grundares bror så diskuterade lite med honom angående deras produkter osv





  21. #1851
    Citat Ursprungligen postat av frasse21 Visa inlägg
    Var igår och köpte mig ett par italigente Venezia. Köpte dem faktiskt av italigentes grundares bror så diskuterade lite med honom angående deras produkter osv




    Fantastiskt fina. Nu MÅSTE du skaffa ett par ordentliga skoblock till dem innan du använder dem, annars kommer jag och slår dig.
    w

  22. #1852
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Vart hittar jag de mest prisvärda chinosen? Prisvärda som i billiga!
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  23. #1853

  24. #1854
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Vart hittar jag de mest prisvärda chinosen? Prisvärda som i billiga!
    Du kan ju alltid kolla på Dressman eller H&M. Annars finns de säker på internet eller nått
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  25. #1855
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Du kan ju alltid kolla på Dressman eller H&M. Annars finns de säker på internet eller nått
    Tack, men nej tack

    Kanske kan springa förbi HM, Carlings har snygga till ett bra pris, tycker dock att de är lite för tjocka till sommaren. Någon som har dessa och kan bekräfta mina tankar?
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  26. #1856
    frasse21s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Tidaholm/Stockholm
    Inlägg
    378
    Citat Ursprungligen postat av quuz Visa inlägg
    Fantastiskt fina. Nu MÅSTE du skaffa ett par ordentliga skoblock till dem innan du använder dem, annars kommer jag och slår dig.
    redan fixat grabben inte de mest exklusiva men duger!

    Hade en förbaskad tur som fick tag i dessa! Italigente säljs ju bara på 3 ställen i sverige och på NK skulle de inte få in denna modell i år. Men fick tag på ett par i Alingsås och de va deras 3e sista par, sista i min storlek. Prins Carl Philip hade beställt ett par i samma butik och han hade väntat i över ett halvår!

    Du använder väl oftast "finskor"! Tänkte fråga hur många du har och roterar mellan eftersom de helst ska vila ett dygn emellan var användning och hur ofta putsar du dem?

  27. #1857
    Citat Ursprungligen postat av frasse21 Visa inlägg
    redan fixat grabben inte de mest exklusiva men duger!

    Hade en förbaskad tur som fick tag i dessa! Italigente säljs ju bara på 3 ställen i sverige och på NK skulle de inte få in denna modell i år. Men fick tag på ett par i Alingsås och de va deras 3e sista par, sista i min storlek. Prins Carl Philip hade beställt ett par i samma butik och han hade väntat i över ett halvår!

    Du använder väl oftast "finskor"! Tänkte fråga hur många du har och roterar mellan eftersom de helst ska vila ett dygn emellan var användning och hur ofta putsar du dem?
    Bra

    Lol, känns sjukt random att dem säljs i Alingsås av alla ställen, grattis till fyndet iaf!

    Jag har tre par som jag använder just nu, ett par gammla our legacy, ett par tunna bruna kängor skor samt mina nya monk straps. Brukar använda dem varannan dag alternativt att jag går flera dagar med our legacyskorna, är inte så rädd om dem så. Brukar väll putsa skorna en gång i veckan
    w

  28. #1858
    frasse21s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Tidaholm/Stockholm
    Inlägg
    378
    Citat Ursprungligen postat av quuz Visa inlägg
    Bra

    Lol, känns sjukt random att dem säljs i Alingsås av alla ställen, grattis till fyndet iaf!

    Jag har tre par som jag använder just nu, ett par gammla our legacy, ett par tunna bruna kängor skor samt mina nya monk straps. Brukar använda dem varannan dag alternativt att jag går flera dagar med our legacyskorna, är inte så rädd om dem så. Brukar väll putsa skorna en gång i veckan
    tack jo, men de va ju bara för att ägaren av affären i alingsås ägdes av grundaren till italigentes bror.
    ok känner att jag kommer behöva något mer par att välja på men får väl köra växelvis med mina gant loafers.

  29. #1859
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Tack, men nej tack

    Kanske kan springa förbi HM, Carlings har snygga till ett bra pris, tycker dock att de är lite för tjocka till sommaren. Någon som har dessa och kan bekräfta mina tankar?
    Jag har 4 par chinos, alla från carlings och jag tycker att dom kan bli lite varmaste laget i alla fall nu dom här dagarna på lovet när det varit så varmt.
    Dock har polare gått med shorts de dagarna så det kanske var fel av mig att gå med chinos..

    Men dom kostar typ 300 kr, om jag inte har fel? Och jag tycker dom är riktigt bekväma och snygga.

  30. #1860
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av Quickz Visa inlägg
    Jag har 4 par chinos, alla från carlings och jag tycker att dom kan bli lite varmaste laget i alla fall nu dom här dagarna på lovet när det varit så varmt.
    Dock har polare gått med shorts de dagarna så det kanske var fel av mig att gå med chinos..

    Men dom kostar typ 300 kr, om jag inte har fel? Och jag tycker dom är riktigt bekväma och snygga.
    Tack för svaret, blir till att titta in på Carlings och känna och klämma lite på dem!
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in