Sidan 17 av 20 Första ... 71516171819 ... Sista
  1. #481
    bca_hypermannens avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    Uddevalla
    Inlägg
    1 401
    Ingen som har bilder?
    mina mopeder är mina brudar atm, im a troubled man

  2. #482

  3. #483
    Vill tacka all som kom för en grym träff! Skitskoj att se hyprarna göra upp!
    Lite synd att avlutningen blev som den blev med polisen och allt
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Skulle nog föredra att gasa ihjäl mig än att åka en epa 40 mil, skicka den med bussgods fö faan.

  4. #484
    Citat Ursprungligen postat av Gilera runner Visa inlägg
    Vill tacka all som kom för en grym träff! Skitskoj att se hyprarna göra upp!
    Lite synd att avlutningen blev som den blev med polisen och allt
    va hände med polisen?

  5. #485
    Citat Ursprungligen postat av rideAerox Visa inlägg
    va hände med polisen?
    Kom när racingen var slut och gick och kollade på alla moppar tog in abk till förhör i piketbussen, gick rykten om att de skulle plocka alla moppar som var trimmade, sätta upp vägspärrar mm så hela meetet stannade upp och vad jag vet så uteblev stuntingen pga det.
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Skulle nog föredra att gasa ihjäl mig än att åka en epa 40 mil, skicka den med bussgods fö faan.

  6. #486
    Citat Ursprungligen postat av Gilera runner Visa inlägg
    Kom när racingen var slut och gick och kollade på alla moppar tog in abk till förhör i piketbussen, gick rykten om att de skulle plocka alla moppar som var trimmade, sätta upp vägspärrar mm så hela meetet stannade upp och vad jag vet så uteblev stuntingen pga det.
    jaha fan va surt!

  7. #487
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Gör en frihamnen marathon bildtråd då istället för att klaga , det här är ingen bildtråd.
    Du är bara sur för att jag "råkade" banna dig ur våran grymma mnf grupp ! Go Sebbe Go.


  8. #488
    Themans koppling efter frihamnen

    Uploaded with ImageShack.us

  9. #489
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
    Menna det



    Vafan var du någonstans? Såg dig vid prisxtra men inte vid frihamnen eller gömde du dig? :o



    Jag tro min koppling inte heller är nåt att hylla för ;D
    Jag drog rätt fort eftersom jag tappat kameran o jackan och så var de så piss väder så jag frös ihjäl
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  10. #490
    Ingen som fotta stunt?

  11. #491
    sewas avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Ort
    Ösmo
    Inlägg
    617
    kul med sprucken kolv..

  12. #492
    Riktigt kul att tävla, vann 2 av 4 race Tycker jag låg förvånande nära hyprarna

  13. #493

  14. #494
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    efter att den värmenöp? mkt illa eller?

    engert: din jävla hojj gick förbannat bra!
    Tack! Kan inte säga något annat om din heller

  15. #495

  16. #496

  17. #497
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    ääh den skitkasst till o från ibland. men ja är fullt nöjd iaf
    Jadå den gick ju inte långsamt direkt!

    Trodde aldrig jag skulle ha sån chans mot dig trots att din va kass i starterna. Va inte långt efter jag kom, mitt framdäck va ungefär vid ditt bakdäck!

  18. #498

  19. #499

  20. #500
    Citat Ursprungligen postat av Thejoke Visa inlägg
    Themans koppling efter frihamnen

    Uploaded with ImageShack.us
    vad fan hände?

  21. #501
    Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Örbyhus
    Inlägg
    1 047
    Va enormt kul på min första träff, tills polisen kom och pajja ! Till och med pappa va förbannad att dom skulle komma och lägga sig i

  22. #502
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Citat Ursprungligen postat av Gilera runner Visa inlägg
    Kom när racingen var slut och gick och kollade på alla moppar tog in abk till förhör i piketbussen, gick rykten om att de skulle plocka alla moppar som var trimmade, sätta upp vägspärrar mm så hela meetet stannade upp och vad jag vet så uteblev stuntingen pga det.
    Det var ju dock hobbyapan Jävligt kul när bla abk drev med polisen i megafonen!

    Lyckad träff, förutom just delen med polisen.. nu vill jag se bilder
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  23. #503

  24. #504
    Emil123s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Kjula flygraka
    Inlägg
    688
    Citat Ursprungligen postat av sewa Visa inlägg
    kul med sprucken kolv..
    Äsch, vi kunde ju köra med den sen utan problem Blev det några mer skador efter raset?


    Själv kom man just hem efter en jävla resa, jag och Karlsson åkte först ner till Nynäshamn med Sewa och Norberg för att sota ur veteranarna lite extra och sen blev det ytterligare 35 mil på vägen hem, jag har 11 mil till Frihamnen men det slutade med 58 mil tur och retur :whiste:

    Måste säga att dagens överraskning var Engerts Senda!
    Don´t make excuses, make horsepower!

  25. #505
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    dom plocka in ABK också
    Jaså, antingen missade jag det eller så var det efter jag drog då

    Håller med emil, fan vad engerts gick! Drog langes om jag minns/såg rätt?
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  26. #506
    Ett stort tack till alla som kom och var snel hest idag! Speciellt till EPA-traktorerna och bilarna som hjälpte till vid blockeringen av vägar där cruiset behövde fri väg, riktigt bra jobbat!

    Lite synd på att stunttävlingen inte kunde genomföras, men race blev det i alla fall! Datum för nästa träff kommer upp så fort det är bestämt.

    Det ryktas även om att flera, stora, överraskningar är på gång...
    På återseende!
    Citera för svar. Rött som moderator. Svart som vanlig forumit.

  27. #507
    Emil123s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Kjula flygraka
    Inlägg
    688
    Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    Jaså, antingen missade jag det eller så var det efter jag drog då

    Håller med emil, fan vad engerts gick! Drog langes om jag minns/såg rätt?
    Jag har också ett svagt minne av det, hade förväntat mig betydligt mer av Langes

    Citat Ursprungligen postat av abk Visa inlägg
    Ett stort tack till alla som kom och var snel hest idag! Speciellt till EPA-traktorerna och bilarna som hjälpte till vid blockeringen av vägar där cruiset behövde fri väg, riktigt bra jobbat!

    Lite synd på att stunttävlingen inte kunde genomföras, men race blev det i alla fall! Datum för nästa träff kommer upp så fort det är bestämt.

    Det ryktas även om att flera, stora, överraskningar är på gång...
    På återseende!
    Tack själv för underhållningen i megafonen!

    Några planer på att försöka anordna laglig träff till nästa gång?
    Don´t make excuses, make horsepower!

  28. #508
    Citat Ursprungligen postat av Gilera runner Visa inlägg
    Kom när racingen var slut och gick och kollade på alla moppar tog in abk till förhör i piketbussen, gick rykten om att de skulle plocka alla moppar som var trimmade, sätta upp vägspärrar mm så hela meetet stannade upp och vad jag vet så uteblev stuntingen pga det.
    Polisen i ett nötskal. Förstör för ungdomar istället för att leta efter stulna mopeder som är ett större problem i samhället. Känns ju som att moppar försvinner varje dag på moppenet ?
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  29. #509

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av Melon Visa inlägg
    Du är bara sur för att jag "råkade" banna dig ur våran grymma mnf grupp ! Go Sebbe Go.
    Varför skulle jag vara sur för det ?

    Jag pratar ändå med dom jag snackade med där på skype
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  30. #510

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in