Ämne: Dagens Fail!

  1. #7471

  2. #7472
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Jag har så sjukt tråkigt!
    Hade jag haft körkort så hade jag förmodligen meckat bmw vid det här laget..

    En till fail, slagit i skallen i olika föremål minst 5 gånger idag, plus att jag har jävligt ont i nacken, woho!
    Jag med, hatar när jag inte hittar på nåt på helgerna.. Skulle inte heller säga nej till ett körkort, eller en 745a att bygga på...
    Killar med smak kör Volvo med flak!

  3. #7473
    Halt så uta helvete(!) ute. Har tappat räkningen på hur många gånger jag höll på ramla på en 200meter raka när jag gick... Fick gå som en 90 åring

  4. #7474
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Halt så uta helvete(!) ute. Har tappat räkningen på hur många gånger jag höll på ramla på en 200meter raka när jag gick... Fick gå som en 90 åring
    haha, hur dålig balans har du eller gick du i en backe? jag ramlar max en gång innan jag lär mig hur försiktig man behöver vara

  5. #7475

  6. #7476
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    haha, hur dålig balans har du eller gick du i en backe? jag ramlar max en gång innan jag lär mig hur försiktig man behöver vara
    Jag har väldigt bra balans, bara det att du vet hur det brukar bli när traktorn plogar? SVIN halt d.v.s

    Jag ramlar fan aldrig^^

    Gick helt vanligt och mitt i allt glider man 1 meter xD

  7. #7477
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Just nu kan jag inte göra nånting, för mörkt för att köra drac (Inget lyse..) och ingen snö, så skotern står och ruttnar..
    Men en bra sak är att skoterfan gick på första rycket!
    Så jävla värdelöst...
    Killar med smak kör Volvo med flak!

  8. #7478

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Åstorp ,Skåne
    Inlägg
    687
    dagens fail går till vissa reklamer på tv. dom suger stenhårt .. -.-

  9. #7479

  10. #7480
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köpte orangina idag, stor besvikelse smakar inget speciellt och "orange pieces" kan ju ta sig i röfven, märks ju knappt...
    Tycker den är rätt söt också. Men det kanske bara är jag som tycker?
    Fast enligt mig är den bättre än fanta

  11. #7481

  12. #7482
    EkaN^s avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    Strax norr om Ängelholm
    Inlägg
    1 987
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    http://www.gp.se/nyheter/molndalharr...aggning?ref=fb
    rävlanda med 1500 invånare får en tidig julklapp; 200 flyktingar som kan bidra med lite spännande mångkultur för de gråa, tråkiga svenskarna!
    finns det inte andra länder folk kan bosätta sig i? startar snart ett förband legosoldater o börjar bevaka kusten med salthagel fan.

    sugen på att beställa nya blinkers till bilen men nejnej, man blev varslad häromdagen så det bli inget med det! ARGH
    Kikar in ibland o kollar läget!
    Kan det mesta om gamla volvos, fråga på!

  13. #7483
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    en annan scen från lock stock:

    Älskar Lock Stock!

    OnT: Söndagskväll... Dvs Ångest inför plugget

  14. #7484
    derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Alingsås
    Inlägg
    1 912
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    http://www.gp.se/nyheter/molndalharr...aggning?ref=fb
    rävlanda med 1500 invånare får en tidig julklapp; 200 flyktingar som kan bidra med lite spännande mångkultur för de gråa, tråkiga svenskarna!

    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

  15. #7485
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köpte orangina idag, stor besvikelse smakar inget speciellt och "orange pieces" kan ju ta sig i röfven, märks ju knappt...
    Orangina som är så gott!

  16. #7486
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    http://www.gp.se/nyheter/molndalharr...aggning?ref=fb
    rävlanda med 1500 invånare får en tidig julklapp; 200 flyktingar som kan bidra med lite spännande mångkultur för de gråa, tråkiga svenskarna!
    De försökte "placera" in flyktingar i ett närliggande område till Rävlanda, vilket slutade med att ortsbefolkningen "tvingade" dem att flytta.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  17. #7487

  18. #7488
    Citat Ursprungligen postat av kakburk@fb
    Mariannelund v2.0
    Rävlanda får plötsligt en massa oförklarliga stölder och snatterier på halsen. Ortsborna klagar. Politiker levererar sina standardargument: Det är inte säkert att det beror på de nya medborgarna, stölderna kanske ändå hade ökat med 100000%.
    Problemen fortsätter. Migrationsverket sammankallar till dialog, väktare anställs tills pengarna tar slut.
    Näringsidkare jämte ortsbor blir hotade. Otryggheten breder ut sig.

    Media gör ett reportage från Rävlanda där de lyfter fram en trevlig representant av invällarna som får representera de övriga. Vad fan gnälls det om, de är ju här för att försöka bidra. Alla lika alla olika och hör sen!!! Se här vad trevlig Abdul är, han vill oss bara väl era svenska jävla rasister.

    Ett par år senare efter en omfattande white-flight inträffar den första (grupp)våldtäkten. Media knorra och drar på ärendet. De måste ju hitta "rätt vinkling" först.
    Alternativa media och nätet lyfter fram sanningen. Gammelmedia ser sig tvungna att skriva några rader givetvis med en medföljande expertartikel som bevisar att svenskar minsann inte är ett dugg bättre, 99% av invandrarna våldtar inte.
    Jävla lokalslödder, att ha mage och klaga på vår fina verksamhet som lyfter hela bygden. hmmmmf.
    sannerligen

  19. #7489
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Win.
    Kanske det, dock är det fail att de ens försöker placera in flyktingar i områden mellan KBA och Mölndal, det brukar inte sluta så bra.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  20. #7490
    är pizza sugen som fan...
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  21. #7491
    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    är pizza sugen som fan...
    Dra o köp en färdigpizza nånstans då?
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  22. #7492

  23. #7493
    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    är pizza sugen som fan...
    Åt precis en pizza.

  24. #7494
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    Citat Ursprungligen postat av Yoohan Visa inlägg
    Åt precis en pizza.
    Hah, jag med
    Killar med smak kör Volvo med flak!

  25. #7495
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    http://www.gp.se/nyheter/molndalharr...aggning?ref=fb
    rävlanda med 1500 invånare får en tidig julklapp; 200 flyktingar som kan bidra med lite spännande mångkultur för de gråa, tråkiga svenskarna!
    Samma sak hände i närheten av där jag bor, en större byggnad vars tidigare har varit flyktingförläggning startade på nytt.

    Först flyttade ca 30st in och har hört att dem är uppe i 200st nu.

    Dem kom från en annan flyktingförläggning i Gävle men av någon anledning var dom tvungna att flyttas. Dom hade tydligen tagit bussen till Hallsberg för att sedan ta tåget och åka tillbaka Gävle. Men med hjälp av Polis fick dom gå av i Lindesberg då ingen hade biljett.

    Även länstrafiks bussarna som går mellan förläggningen och Askersund brukar vara smockfulla med flyktingar så barn och gamla tvingas stå.

    http://na.se/nyheter/askersund/1.143...-i-gardshyttan

    http://na.se/nyheter/lindesberg/1.14...rade-lamna-tag

    http://na.se/nyheter/sverige/1.14461...de-mot-boendet

    http://www.realisten.se/2011/11/19/k...ngforlaggning/

  26. #7496

  27. #7497
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Omg!

    Bara att lyssna på henne och hennes röst får mig att vilja strypa henne...
    Killar med smak kör Volvo med flak!

  28. #7498

  29. #7499
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Satt och kollade igenom filmer med AFA och SD's demonstrationer och råkade klicka mig in på den här, jag har sett den kanske 10 gånger innan och säkert någon annan med. Det jag upptäckte nu är att det är min klasskompis (ganska bra polare och så) i bakgrunden. Mycket visste jag om honom men det här är lite smått illa..

    http://www.youtube.com/watch?v=C9C9S...eature=related

  30. #7500
    tog mig 3.5 timmar för ett arbete som jag inte ens börjat på som skulle varit inlämnat för en vecka sedan. blev 3.5 sidor också hoppas hon blir nöjd nu -.-----

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in