Ämne: Dagens Win!

  1. #16891
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Citat Ursprungligen postat av sköld Visa inlägg
    du ska inte byta!!! för hans mamma bor granne med mig och då kommer han säkert facko köra hela dagarna på gatan när han är hos sin mamma och då kommer slidern inte finnas kvar länge till
    Och du ska sluta prata skit som slidern.

  2. #16892
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    besiktningstid fixad! gött
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  3. #16893

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Stockholm/Huddinge/Segeltorp
    Inlägg
    841
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    besiktningstid fixad! gött
    På Trallan?
    Kåtmorfar<3

  4. #16894
    Haha idag var en rolig dag!

    På våran skola så ställer vi mopparna under ett tak som egentligen är till för bibliotekets kunder. Där ställer även lärarna sina cyklar. Så nu när vi kommer och det redan är fullt så flyttar vi bort deras cyklar. Detta har vi gjort i hela vintern. dock så har vi inte flyttat cyklar speciellt mycket. Men för några veckor sen så sa alla lärare till alla klasser att man inte får parkera där med mopparna. Men vi fortsatte att ställa oss där. Igår så satte dem upp lappar där vi ställer mopparna och tryckte in lappar i avgasrören med texten:" Käraste moped ägare. Denna plats är till för bibliotekets kunder och inte era mopeder. Från och med nu skall inga mopeder ställas här. MVH vaktmästaren."

    Jag gick till våran typ skolvärdinna eller vad det heter. (fast det är en kille,väldigt skön) Där skrev jag ut en text med exakt samma meningar som dem tidigare. Fast jag bytte ut ord så det stod" Käraste cyklist. Denna plats är till för skolans mopedister och inte era cyklar. från och med nu skall inga cyklar stå här. MVH. skolans mopedister." När jag höll på att sätta upp alla lappar vid det taket och sätta det på pakethållarna så kommer vaktmästaren... och han va inte glad!
    Han läste på lappen sen rev han ner den och skrek:" att ni aldrig kan fatta vad man säger till er! om inte mopederna är borta innan eftermiddag så kommer jag kedja fast dem! Då sa min kompis:"Men då kan man bara hämta nyckeln hos rektorn.." Vaktmästaren: "Nej era föräldrar får komma hit och lösa ut dem!"
    Då började vi skratta och han gick.

    Fan det roligaste på länge att inte lärare kan fatta skämt! Förövrigt så får inte lärarna heller ställa sina cyklar där då det är till för bibliotekets kunder!
    Vi ger oss inte i den här striden!
    I´m not a complete idiot some parts are missing

  5. #16895
    Lennarts avatar
    Reg.datum
    Dec 2006
    Ort
    Åkersberga
    Inlägg
    5 324
    Citat Ursprungligen postat av soppanslut Visa inlägg
    Haha idag var en rolig dag!

    På våran skola så ställer vi mopparna under ett tak som egentligen är till för bibliotekets kunder. Där ställer även lärarna sina cyklar. Så nu när vi kommer och det redan är fullt så flyttar vi bort deras cyklar. Detta har vi gjort i hela vintern. dock så har vi inte flyttat cyklar speciellt mycket. Men för några veckor sen så sa alla lärare till alla klasser att man inte får parkera där med mopparna. Men vi fortsatte att ställa oss där. Igår så satte dem upp lappar där vi ställer mopparna och tryckte in lappar i avgasrören med texten:" Käraste moped ägare. Denna plats är till för bibliotekets kunder och inte era mopeder. Från och med nu skall inga mopeder ställas här. MVH vaktmästaren."

    Jag gick till våran typ skolvärdinna eller vad det heter. (fast det är en kille,väldigt skön) Där skrev jag ut en text med exakt samma meningar som dem tidigare. Fast jag bytte ut ord så det stod" Käraste cyklist. Denna plats är till för skolans mopedister och inte era cyklar. från och med nu skall inga cyklar stå här. MVH. skolans mopedister." När jag höll på att sätta upp alla lappar vid det taket och sätta det på pakethållarna så kommer vaktmästaren... och han va inte glad!
    Han läste på lappen sen rev han ner den och skrek:" att ni aldrig kan fatta vad man säger till er! om inte mopederna är borta innan eftermiddag så kommer jag kedja fast dem! Då sa min kompis:"Men då kan man bara hämta nyckeln hos rektorn.." Vaktmästaren: "Nej era föräldrar får komma hit och lösa ut dem!"
    Då började vi skratta och han gick.

    Fan det roligaste på länge att inte lärare kan fatta skämt! Förövrigt så får inte lärarna heller ställa sina cyklar där då det är till för bibliotekets kunder!
    Vi ger oss inte i den här striden!
    hur gammal är du? ska de inte stå moppar där så ska de inte de.

    hur svårt äre att bara ställa de på en parkering? eller en bit ifrån?
    Jag är inte rasist,
    Ja är pianist, Ja trycker ner både vita och svarta

  6. #16896
    De ställer väl mopparna under taket för att det regnar eller så. Sen har väl lärarna lika lite rätt o ha sina cyklar där, det var väl bibliotekets besökares plats...

  7. #16897
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Citat Ursprungligen postat av mksp Visa inlägg
    De ställer väl mopparna under taket för att det regnar eller så. Sen har väl lärarna lika lite rätt o ha sina cyklar där, det var väl bibliotekets besökares plats...
    Om det regnar, åk då för fan inte om du inte har någon stans att ställa den om du är rädd att bli blöt i arlse.

  8. #16898

  9. #16899
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    de är regn, inte svavelsyra.. säger vaktmästaren att de inte ska stå moppar där så ska de inte de. jag förstår iaf inte problemet. de är ju skolans/bibliotekets regler.
    alla vet att lärarna och skolan håller varann om ryggen. inte lönt att hålla på. slutar bara me bråk.
    Håller med dig, men tycker både lärarna och eleverna beter sig omoget. Som jag förstår det så får både cyklar och mopeder plats, låt båda få stå där. Taskigt att inte låta dem ha sina mopeder där, men uppför de sig som muppar så har jag full förståelse för lärarna

  10. #16900
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    de är regn, inte svavelsyra.. säger vaktmästaren att de inte ska stå moppar där så ska de inte de. jag förstår iaf inte problemet. de är ju skolans/bibliotekets regler.
    alla vet att lärarna och skolan håller varann om ryggen. inte lönt att hålla på. slutar bara me bråk.
    har lille lennart blivit en liten moralkärring måntro?

    Citat Ursprungligen postat av löfarn Visa inlägg
    På Trallan?
    yes!
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  11. #16901

  12. #16902
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Crossen hemma och går som en klocka!
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  13. #16903
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    pfft. inbilla dig inget. jag är fortfarande en hycklare!
    haha
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  14. #16904

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Åstorp ,Skåne
    Inlägg
    687
    haft en jävla go vecka på prao platsen

  15. #16905
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    hur gammal är du? ska de inte stå moppar där så ska de inte de.

    hur svårt äre att bara ställa de på en parkering? eller en bit ifrån?
    Nej det är ju inte svårt men varför ska lärarna ha dessa platser? som att dem är värda dom eller nått?

    Citat Ursprungligen postat av mksp Visa inlägg
    De ställer väl mopparna under taket för att det regnar eller så. Sen har väl lärarna lika lite rätt o ha sina cyklar där, det var väl bibliotekets besökares plats...
    Precis!

    Citat Ursprungligen postat av ArvidsZon Visa inlägg
    Om det regnar, åk då för fan inte om du inte har någon stans att ställa den om du är rädd att bli blöt i arlse.
    Om man har möjlighet att ställa moppen under tak så är det klart man gör det? Det är ju inte att man blir blöt i röva som är problemet här direkt?


    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    de är regn, inte svavelsyra.. säger vaktmästaren att de inte ska stå moppar där så ska de inte de. jag förstår iaf inte problemet. de är ju skolans/bibliotekets regler.
    alla vet att lärarna och skolan håller varann om ryggen. inte lönt att hålla på. slutar bara me bråk.
    Men vafan är det med dig? Låter som nån jävla sositets kärring. Vi vill ha mopparna där, dem vill ha sina cyklar där. INGEN har mer rätt än den andra att ställa sig där, även om de är lärare och tror sig bestämma över hela världen! Detta skall förhandlas på ett bra sätt.
    I´m not a complete idiot some parts are missing

  16. #16906
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Citat Ursprungligen postat av soppanslut Visa inlägg
    Om man har möjlighet att ställa moppen under tak så är det klart man gör det? Det är ju inte att man blir blöt i röva som är problemet här direkt?
    Nähe vad handlar det om då? ni får ju inte stå där med mopederna knip ihop fittslickar käften och sluta grina och face it bara.

  17. #16907

  18. #16908
    Citat Ursprungligen postat av ArvidsZon Visa inlägg
    Nähe vad handlar det om då? ni får ju inte stå där med mopederna knip ihop fittslickar käften och sluta grina och face it bara.
    Jag står inte där enbart pga. väder förhållanden. Jag står där för att lärarna tror det är deras platser, vilket det inte är! Jag vill få dem att respektera oss elever.

    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    så du menar att eran värld går under som du inte får ha din moppe vid cykelstället?
    för de låter verkligen som de.

    mother of god.....

    Nej det gör den inte men ALLA vi mopedister på våran skola vill stå där.

    Om man vill ha något så måste man kämpa för det. Har du några problem med det?

    För det låter verkligen så.

    Mother of god.....



    end of discussion! Vill ni tjöta mer så kan ni PM:a
    I´m not a complete idiot some parts are missing

  19. #16909

  20. #16910
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    hela problemet är nog för att de är ett cykelställ. inte ett mopedställ. ni är antagligen så många att cyklarna inte får plats.

    vafan finns de att kämpa för?

    det här är bara fööör efterblivet.

    over and out.
    Det är inget cykelställ. Eller mopedställ för den delen heller. Det är ursprungligen till för barnvagnar som besöker bibliteket.

    Eftersom ni inte är insatta i våran "situation" så kan ni inte uttala er, ni har ingen aning om vad som har hänt innan.

    Nu ger vi oss.
    I´m not a complete idiot some parts are missing

  21. #16911
    will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gällivare
    Inlägg
    1 507
    Citat Ursprungligen postat av ArvidsZon Visa inlägg
    Idag är det antingen en win om det är så att slidern försvinner nu i helgen eller så blir det
    en fail att det inte blir något.
    Bara att hålla tummarna!
    Ska du byta mot derbin? Hoppas den blir lika fin isåfall!


  22. #16912
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Citat Ursprungligen postat av will3 Visa inlägg
    Ska du byta mot derbin? Hoppas den blir lika fin isåfall!
    Bestämt mig för att behålla Slidern för att det var alldeles för mycket små fel och
    killen som hade den var så om ständig.

  23. #16913
    Open beta weekend på Diablo 3

  24. #16914
    skölds avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    söderhamn
    Inlägg
    2 321
    solen skiner!
    Citat Ursprungligen postat av Stalker-Sebbe Visa inlägg
    Vad e det för något som ligger brevid stötdämparen? Kan det vara en kick?
    Citat Ursprungligen postat av zvezda999 Visa inlägg
    om du menar det kromade är de en SSP ställbar styrstam

  25. #16915

  26. #16916
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Sjukt kul att se folk hur dom reagerar när man flyger förbi på bakan
    Ofta du kan flyga?
    I´m not a complete idiot some parts are missing

  27. #16917
    will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gällivare
    Inlägg
    1 507
    Citat Ursprungligen postat av ArvidsZon Visa inlägg
    Bestämt mig för att behålla Slidern för att det var alldeles för mycket små fel och
    killen som hade den var så om ständig.
    Härligt


  28. #16918

  29. #16919
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Schysst särskrivning! Farsan och hans fru har köpt ett hus nu en bit ifrån stan så nu blir det cross alternativt fyrhjuling! =)
    Vart har jag särskrivit?

  30. #16920
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av ArvidsZon Visa inlägg
    Vart har jag särskrivit?
    småfel*
    omständig*

    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in