Ämne: Dagens Fail!

  1. #5941
    förkyld såhär lagom till höstlovet...
    Sagorna ljuger och kärlek är skit, så passa du dig noga så du inte trillar dit.
    Hitler och hans vänner vol.2
    http://open.spotify.com/user/1121254...pUetccMeXnDQO7

  2. #5942
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    Har inte pluggat något alls inför HP imorgon, känns lite sådär..
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

  3. #5943
    Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    Har inte pluggat något alls inför HP imorgon, känns lite sådär..
    gjorde inte jag heller, gick sådär men hade hade 0.6 poäng bättre än vad som krävdes för att ta sig in på utbildningen jag går på nu på utbildningar som inte är hyperpopulära (dvs de flesta som inte är på kth, lith, chalmers, lund osv) krävs det i princip bara att man gjort provet och fått bättre än 0.1...

  4. #5944
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Att bruden man är på G med ligger med en annan kille nu. Sa Hejdå jävla äckel och tog bort henne överallt.
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  5. #5945

  6. #5946
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Häftigt.
    Jag vet, visst är det?
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  7. #5947

  8. #5948
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Ja, skrev ju precis det.
    Mhm.
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  9. #5949
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    3.5k på bensin förra månaden, inte skoj.. Börjat kolla på annan bil.

  10. #5950

  11. #5951
    Måste vara veckan fail, köpte nya lurar, kopplar in dom o ljudet är konstigt, håller på att ställa in i säkert 20 min sen kollar jag om sladden är i riktigt, vilket den är, rycker ur den o när den är halvvägs ute så låter ljudet vanligt, stoppar in det typ halvvägs, så funkar det som det ska, jävligt skumt, kan det vara fel på sladden ?
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  12. #5952

  13. #5953
    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    Måste vara veckan fail, köpte nya lurar, kopplar in dom o ljudet är konstigt, håller på att ställa in i säkert 20 min sen kollar jag om sladden är i riktigt, vilket den är, rycker ur den o när den är halvvägs ute så låter ljudet vanligt, stoppar in det typ halvvägs, så funkar det som det ska, jävligt skumt, kan det vara fel på sladden ?
    om andra lurar funkar som dom ska är det fel på sladden/kontakten ja

  14. #5954
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    om andra lurar funkar som dom ska är det fel på sladden/kontakten ja
    körde på steelseries 5h v2, nu kör jag på steelseries siberia v2, men funkade med några random sony ear plugs
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  15. #5955
    Min jäkla morsa flippa sönder tack vare RIXFM's reklamblad... Fick visa henne derar ursäkt på hemsidan för att hon skulle tro på mig när jag sa att de var fake, HAHAHAHAHA!
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  16. #5956
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    banta högerfoten och sluta köra bil överallt kanske
    Kan inte köra mycket mer ekonomiskt än jag gör nu. Och den går inte särskilt mycket heller, fram och tillbaka till skolan 5dagar i veckan (1.4mil varje dag), 3dagar i veckan blir det en sträcka på 10mil per dag. Och mindre än så kan jag inte köra tyvärr.

  17. #5957
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Min jäkla morsa flippa sönder tack vare RIXFM's reklamblad... Fick visa henne derar ursäkt på hemsidan för att hon skulle tro på mig när jag sa att de var fake, HAHAHAHAHA!
    Vad var det för reklamblad?

  18. #5958
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Kan inte köra mycket mer ekonomiskt än jag gör nu. Och den går inte särskilt mycket heller, fram och tillbaka till skolan 5dagar i veckan (1.4mil varje dag), 3dagar i veckan blir det en sträcka på 10mil per dag. Och mindre än så kan jag inte köra tyvärr.
    så totalt 1,4*20+3*10*4=148 mil/mån. 3500 kr/13 kr/liter=269 liter. 269/148=1,82 liter/mil hur man inte kan köra mer ekonomiskt än så är bortom mig...

  19. #5959
    Citat Ursprungligen postat av PiMpoPeD Visa inlägg
    Vad var det för reklamblad?
    Kommer inte ihåg exakt, men det stod nåt i stil med: "Hej! Du har väldigt bra musiksmak, men klockan 03:00 på natten vill vi gärna sova. //Grannen.
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  20. #5960

  21. #5961
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    så totalt 1,4*20+3*10*4=148 mil/mån. 3500 kr/13 kr/liter=269 liter. 269/148=1,82 liter/mil hur man inte kan köra mer ekonomiskt än så är bortom mig...
    Här kostar då bensinen runt 14,20kr...
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  22. #5962
    Citat Ursprungligen postat av PiMpoPeD Visa inlägg
    Vad var det för reklamblad?
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    Precis, det var det!
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  23. #5963

  24. #5964
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    så totalt 1,4*20+3*10*4=148 mil/mån. 3500 kr/13 kr/liter=269 liter. 269/148=1,82 liter/mil hur man inte kan köra mer ekonomiskt än så är bortom mig...
    Ah jag kan inte iaf, växlar som en tok, hoppar växlar, surfar, farthållare så ofta som det går osv.. Bättre än så här blir det inte, det är ju dom korta sträckorna som är farliga. Dock så kör jag familjens bil ibland, så man kanske dra bort en veckas långkörning. Sen så tror jag dock räkningen gick på förra månaden och då körde jag betydligt mer, då körde jag 10mil nästan varje dag konstant i 1månad.

    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Här kostar då bensinen runt 14,20kr...
    Samma här.

  25. #5965
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    hast bor inte i nacka och: http://www.bensinpriser.nu/ tycker då 13 kr är en ganska bra approximation, sen gör det inte någon större skillnad för beräkningen...
    Trodde inte det skulle vara så stor skillnad i priset bara.
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  26. #5966
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Ah jag kan inte iaf, växlar som en tok, hoppar växlar, surfar, farthållare så ofta som det går osv.. Bättre än så här blir det inte, det är ju dom korta sträckorna som är farliga. Dock så kör jag familjens bil ibland, så man kanske dra bort en veckas långkörning. Sen så tror jag dock räkningen gick på förra månaden och då körde jag betydligt mer, då körde jag 10mil nästan varje dag konstant i 1månad.
    Samma här.
    Jag lyckas hålla min på runt 0,92 liter/mil, du måste vara gasglad! Hur mycket laddar din i nuläget?
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  27. #5967
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Jag lyckas hålla min på runt 0,92 liter/mil, du måste vara gasglad! Hur mycket laddar din i nuläget?
    Under bara till skolan resan så ligger den runt 0.95-1.05l/milen. Sen när man kör lite längre sträckor går den att få ner till 0.8l/milen. Just nu gasar jag inte alls särskilt mycket, vill bara få ner förbrukningen.. Jag tror laddet ligger på 0.4 eller 0.8bar. Tror det är 0.8 dom som jag har hört med som kör orig T5;or laddar runt där

  28. #5968
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Under bara till skolan resan så ligger den runt 0.95-1.05l/milen. Sen när man kör lite längre sträckor går den att få ner till 0.8l/milen. Just nu gasar jag inte alls särskilt mycket, vill bara få ner förbrukningen.. Jag tror laddet ligger på 0.4 eller 0.8bar. Tror det är 0.8 dom som jag har hört med som kör orig T5;or laddar runt där
    Det är 0.8 på alla T5or.
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  29. #5969
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Under bara till skolan resan så ligger den runt 0.95-1.05l/milen. Sen när man kör lite längre sträckor går den att få ner till 0.8l/milen. Just nu gasar jag inte alls särskilt mycket, vill bara få ner förbrukningen.. Jag tror laddet ligger på 0.4 eller 0.8bar. Tror det är 0.8 dom som jag har hört med som kör orig T5;or laddar runt där
    Min lär väll dra lika mycket som din sen då när större turbo, chipp och spridare är monterade(efter bes ). Går nog att köra billigare, bara å ligga på 5an i 50 km/h
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  30. #5970
    Bytt bredband pga flytt. Förut 90-100 mb/s hela tiden, nu 10mb/s om jag har tur-.-

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in